„Ford Fiesta“ ne tik pasikeitė išoriškai, įgavusi dar daugiau dinamiškumą pabrėžiančių detalių – „Ford“ mažylei dabar siūlomas neįtikėtinas variklių pasirinkimas.
„Naujajai „Fiestai“ siūlome net septynis skirtingus variklius ir kiekvieno iš jų anglies dvideginio emisija yra mažesnė nei 100 gramų vienam kilometrui kelio. Tokias charakteristikas užtikrina tiek benzininiai, tiek dyzeliniai varikliai“, – pažymėjo „Ford of Europe“ viceprezidentas rinkodarai, pardavimams ir aptarnavimui Roelantas de Waardas.
Modelyje debiutuoja geriausiu 2012 m. varikliu išrinktas 1 litro „EcoBoost“ motoras
„Ford“ nuo modelio gamybos pradžios 1976 metais pardavė daugiau nei 15 mln. „Fiesta“ automobilių visame pasaulyje. Šiemet per pirmuosius tris ketvirčius Europoje parduota daugiau nei 235 tūkst. „Fiesta“. Tai geriausias rezultatas mažų automobilių klasėje.
Atnaujinta „Fiesta“ išsiskiria drąsia nauja išvaizda ir patogesniu salonu. Be to, čia pirmą kartą Europos pirkėjams siūloma „MyKey“ sistema – programuojamas automobilio raktelis, leidžiantis nustatyti tam tikrus ribojimus vairuotojams be patirties.
Automobilyje taip pat įdiegta naujausia balsu valdomos komunikacijos sistemos SYNC versija, susidūrimų prevencijos sistema „Active City Stop“ ir „SYNC Emergency Assistance“ – sistema, kuri pati susisiekia su vietos gelbėjimo tarnybomis avarijos atveju.
Variklių gamoje du itin įdomūs pasiūlymai: 2012 metais geriausiu pasaulyje varikliu išrinktas 1 litro darbinio tūrio trijų cilindrų „EcoBoost“ ir 1,6 litro „ECOnetic“ technologijos dyzelis „Duratorq TDCi“. Pastarojo variklio anglies dvideginio emisija vienam kelio siekia vos 87 gramus.