Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Prie degalus vežančio vilkiko vairo – tik po blaivumo testo

Tarptautinė antžeminio orlaivių ir keleivių aptarnavimo bei aviacinio kuro tiekėja „BGS“ investuoja į pavojingų krovinių saugumą. Nuo šiol 20-yje įmonės krovininių transporto priemonių įdiegti alkoblokai, neleidžiantys užvesti variklio neblaiviems asmenims ir tikrinantys vairuotojo blaivumą visos kelionės metu.
Alkotesteris
Alkotesteris

„BGS“ savo vilkikais, kurių parką iki metų pabaigos planuojama praplėsti iki 100, klientams Lietuvoje ir Centrinėje bei Rytų Europoje gabena aviacinį kurą, biodyzeliną, taip pat tiekia benziną ir dyzeliną į daugiau nei 70 „Neste Lietuva“ degalinių visoje šalyje. Kaip teigia pavojingus krovinius gabenančios įmonės vadovas, alkoblokai tokio tipo logistikos srityje tiesiog būtini, o „BGS“ vilikuose jau veikia ir kitos papildomos saugumo priemonės.

BGS nuotr./Gytis Gumuliauskas, BGS direktorius
BGS nuotr./Gytis Gumuliauskas, BGS direktorius

„Visoje Rytų Europoje neblaivių vilkikų vairuotojų problema vis dar opi ir ieškoma būdų ją galutinai eliminuoti. Mes suvokiame, kad gabenant tokius krovinius kaip degalai, rizika ir atsakomybė yra kur kas didesnė, todėl siekiame užtikrinti, jog vilkikų vairuotojai visuomet būtų blaivūs ir maksimaliai susikoncentravę“, – teigia „BGS“ direktorius Gytis Gumuliauskas. „Be alkoblokų mūsų vilkikuose jau sumontuotos vaizdo kameros, elektroninės cisternų plombavimo sistemos, taip pat planšetiniai kompiuteriai, skirti apdoroti kelionės duomenis.“

Mariaus Anusausko, bendrovės „Alkotesteris“ vadovo teigimu, svarbiausias alkoblokų privalumas yra tai, kad neblaivus vairuotojas negali užvesti variklio, o vairuotojų blaivumas tikrinamas prieš užvedant variklį ne tik išvažiuojant pro bendrovės vartus, bet visos kelionės metu. „BGS“ transporto priemonėse įrengti „Dräger Interlock 7000“ alkoblokai gali paprašyti vairuotojo pasitikrinti blaivumą bet kuriuo atsitiktinai parinktu laiku, o bendrovės vadovams suteikiama informacija apie visus nepavykusius neblaivaus vairuotojo mėginimus užvesti transporto priemonės variklį, bandymus atjungti, sugadinti ar kitaip paveikti alkotesterį“, – pasakoja M.Anusauskas.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Marius Anusauskas, UAB „Alkotesteris“ direktorius
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Marius Anusauskas, UAB „Alkotesteris“ direktorius

Kelionės metu vairuotojai bus tikrinami 3-5 kartus. Jei tokio testo rezultatas neigiamas, automobilis pradės skleisti garsinius bei šviesos signalus, taip atkreipdamas aplinkinių ir policijos pareigūnų dėmesį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius