Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Prieš 40 metų jis buvo brangesnis už „Ferrari“ – SL klasės „Mercedes Benz“

Mercedes-Benz SLC450
Autplius.lt nuotr. / Mercedes-Benz SLC450
Šaltinis: Projekto partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Trečios kartos „Mercedes-Benz“ SL klasė. Nuo pat šių modelių gamybos pradžios vokiečiai parodė pasauliui, kas yra kokybė, inžinerija, technologijos ir dizainas pagal labai aukštus „Mercedes-Benz“ standartus. Trečioji SL klasės karta verta pristatymo ne tik dėl 18 metų trukusios gamybos, bet ir dėl faktų, kurie savo laikais buvo iš fantastikos skyrelio.

1971-aisiais pradėti gaminti modeliai savo segmente nubrėžė naujus standartus, kuriuos išlaikė iki pat gamybos pabaigos – 1989-ųjų. Šie „Mercedes-Benz“ kabrioletai bei kupė modeliai buvo stipriai pažengę pagal savo laikmetį.

Vokietijos koncernas nusprendė, kad karbiuratoriai jau atgyvenęs reikalas ir nutarė pereiti prie degalų įpurškimo sistemos. Gal dėl to SL klasės modelių ir nepriimtų į orkestrą (visgi, dviejų kamerų karbiuratoriai galios bei garso aspektais buvo žymiai pranašesni), tačiau didelės kubatūros V8 tipo benzininės jėgainės buvo patikimos. Tai buvo svarbu – automobilių savininkų nevargino dažni apsilankymai servisuose. Nereikėjo raitotis rankovių prie kas antro šviesoforo karbiuratorių reguliavimui.

Gerai išlaikytą 40 metų senumo „Mercedes-Benz“, parduodamą portale Autoplius.lt galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Vairo stiprintuvas buvo retas privalumas net ir brangesniuose automobiliuose, tačiau „Mercedes-Benz“ nusprendė netaupyti ir jau 70-aisiais vairavimui nutarė suteikti daugiau malonumo – visi SL klasės modeliai gavo vairo stiprintuvus. Dažnas toks automobilis turėjo ir oro kondicionierių – tai vairuotojams pakoregavo prabangos suvokimą jau prieš keturis dešimtmečius. Ir visai nesvarbu, kaip juokingai šios funkcijos valdymas istoriniame modelyje atrodo šiandien.

Būtent dėl didelių gamybos kaštų šių automobilių kaina savo laiku priartėjo prie kosminės: jeigu ikoniškasis „Jaguar E-type“ buvo laikomas labai brangiu automobiliu, tai SL klasė kainavo net dvigubai daugiau. Sportiškieji „Ferrari Dino“ 70-aisiais buvo pigesni už kai kuriuos „Mercedes-Benz SL“ egzempliorius. Tačiau, evoliucija padarė savo ir šiomis dienomis tiek „E-Type“, tiek „Dino“ yra ne tik gerokai brangesni modeliai, bet ir žymiai labiau stebimi kolekcininkų.

1971-1989 metais gaminti SL (kabrioletai) ir SLC (kupė) modeliai taip pat išsiskyrė itin dideliu gamintojo dėmesiu kokybei. „Mercedes-Benz“ salonuose buvo naudojamos tvirtos ir kokybiškos medžiagos, todėl tinkamai prižiūrėti automobiliai autentiškumu kvepia net ir šiomis dienomis.

Už 14 tūkst. eurų parduodamą nepriekaištingą „Mercedes-Benz 380SL“ galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Europos rinkai buvo gaminamos 7 skirtingus variklius turinčios SL arba SLC versijos. Mažiausius, 6 cilindrų variklius „Mercedes-Benz“ montavo į 280SL (SLC) bei 300SL modelius. 2,8 bei 3,0 litrų agregatų galingumas siekė atitinkamai 185 bei 190 AG. Likusios 5 versijos buvo aprūpintos skirtingo dydžio V8 motorus, kurių galia 500SL (SLC) modeliuose siekė iki 240AG.
Tačiau šie vokiški automobiliai negalėjo lygiuotis su savo segmento galiūnais – „Jaguar“, BMW markės analogai pasižymėjo akivaizdžiai geresnėmis dinaminėmis savybėmis.

Maždaug 40 metų senumo SL arba SLC klasės „Mercedes-Benz“ yra pakankamai dažnas egzempliorius tarp Lietuvos klasikinių automobilių. Portale Autoplius.lt parduodama apie 10 tokių modelių, o jų kaina labai priklauso nuo ankstesnių šeimininkų dėmesio priežiūrai. Visus juos galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas