-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pristatytas „Porsche Panamera 4 E-Hybrid“, kurį bus galima įkrauti

„Porsche“ pristato ketvirtą modelį naujos kartos prabangių sedanų „Panamera“ serijoje – įkraunamą hibridą „Panamera 4 E-Hybrid“. Artėjančioje Paryžiaus automobilių parodoje debiutuosiantis sedanas išsiskiria nauja hibridinės transmisijos technologija, kuri iki šiol buvo naudota superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“.
„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“ / „Porsche“ nuotr.

Pagrindiniai naujojo hibridinio „Panamera“ modelio pranašumai – didelė bendra hibridinės sistemos galia, mažos vidutinės degalų sąnaudos ir galimybė keliauti naudojant tik elektrą.

Kiekviena kelionė naujuoju „Panamera 4 E-Hybrid“ prasidės elektriniu režimu – naudodamas vien elektrą šis automobilis gali įveikti iki 50 km siekiantį atstumą ir pasiekti 140 km/val. greitį. Tuo metu benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas, išvystantis 340 kW/462 AG galią, leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Hibridinio sedano išvystomas sukimo momentas siekia 700 Nm, jis perduodamas į visus keturis automobilio ratus ir automobiliui tai leidžia iki 100 km/val. greičio įsibėgėti per 4,6 sekundės. Į standartinę įrangą įtraukta 3 kamerų pneumatinė pakaba visą laiką užtikrina balansą tarp dinamiško važiavimo ir komforto.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“

Paremta „Porsche 918 Spyder“ technologijomis

„Panamera 4 E-Hybrid“ pirmą kartą pritaikytos superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“ naudojamos hibridinės technologijos. „Porsche 918 Spyder“ – tai greičiausias serijinės gamybos automobilis, per rekordinį 6 min. ir 57 sek. laiką įveikęs žymiąją Niurburgringo trasą. Jame panaudotos dvi elektrinės pavaros, pagerinančios automobilio dinamines ypatybes ir, kartu su benzininiu varikliu, padedančios išvystyti 652 kW/887 AG galią.

„Panamera 4 E-Hybrid“ naudojamas naujas 2,9 litro darbinio tūrio V6 variklis su dviem turbinomis, išvystantis 243 kW/330 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Šiame hibridiniame sedane sumontuotos elektrinės pavaros galia siekia 100 kW/136 AG, jos išvystomas sukimo momentas – 400 Nm. Elektrinė pavara įsijungia vos spustelėjus akceleratoriaus pedalą. Tuo metu ankstesniajame „Panamera“ modelyje elektrinė pavara buvo naudojama rezervinei galiai, ji įsijungdavo tuomet, kai akceleratoriaus pedalas buvo įspaustas bent 80 proc. lygio.

Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ elektrinės pavaros galia naudojama ir maksimaliam greičiui išvystyti.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“

Naujas hibridinis modulis

Variklis ir elektrinė pavara naujajame „Panamera 4 E-Hybrid“ sujungti naujos kartos hibridiniu moduliu. Ankstesniame modelyje naudotas hidraulinis sprendimas yra pakeistas elektromechaniniu principu veikiančiu įtaisu, kuris sklandžiau sinchronizuoja variklio ir hibridinės pavaros darbą.

„Panamera 4 E-Hybrid“, kaip ir kituose naujuosiuose „Panamera“ modeliuose, panaudota nauja 8 laipsnių PDK automatinė pavarų dėžė ir nauja transmisija, perduodanti hibridinės sistemos galią į visus keturis ratus.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“

Elektros energija kaupiama skysčiu aušinamoje ličio jonų baterijoje, kuri integruota galinėje automobilio dalyje po bagažinės skyriumi. Nors naujos baterijos talpa padidėjo nuo 9,4 iki 14,1 kWh, jos svoris išliko nepakitęs. Ši aukštos įtampos baterija gali būti įkraunama naudojant standartinę 230 V 10 A elektros tinklo jungtį, pilnas baterijos įkrovimas trunka apie 6 valandas. Iš papildomos įrangos sąrašo pasirinkus į automobilį integruotą 7,2 kW galios įkroviklį ir naudojant 230 V 32 A parametrų elektros jungtį, baterijos įkrovimas sutrumpėja iki pusketvirtos valandos.

Beje, baterijos įkrovimo procesas gali būti pradėtas naudojantis „Porsche Communication Management“ sistemos laikmačiu ar nuotolinio valdymo programėle „Porsche Car Connect“. „Panamera 4 E-Hybrid“ modelis yra aprūpintas papildoma klimato kontrolės sistema, galinčia atvėsinti ar pašildyti saloną tuo metu, kai automobilis yra įkraunamas.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“

„Porsche Advanced Cockpit“

Prieš vairuotojo akis esantį prietaisų skydelį sudaro du 7 colių įstrižainės informaciniai ekranai ir analoginis tachometras, įmontuotas pačiame prietaisų skydelio centre. Be to, „Panamera 4 E-Hybrid“ turi specialų hibridinės energijos indikatorių, kuris veikia panašiu principu kaip ir superautomobilyje „Porsche 918 Spyder“. Šis indikatorius vairuotojui padeda stebėti, kiek hibridinės sistemos galios yra naudojama kiekvieną akimirką ir kiek energijos yra regeneruojama.

Tuo metu centrinėje konsolėje esantis 12,3 colio įstrižainės ekranas leidžia matyti ir naudotis visomis „Porsche Communication Management“ sistemos funkcijomis. Informaciją apie hibridinės sistemos darbą galima matyti tiek šiame ekrane, tiek prietaisų skydelyje. Pavyzdžiui, rezervinės galios indikatorius parodo, kiek energijos sukaupta automobilio pagreitėjimui, o hibridinės sistemos indikatorius rodo įvairius elektrinės pavaros parametrus.

„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“
„Porsche“ nuotr./„Porsche Panamera 4 E-Hybrid“

„Hybrid Auto“ režimas

Standartiniame „Panamera 4 E-Hybrid“ įrangos sąraše – „Sport Chrono Package“ paketas ir specialus mygtukas ant vairo važiavimo režimui pasirinkti. Pasinaudojus šiuo mygtuku ir informacine sistema galima pasirinkti ir konfigūruoti įvairius važiavimo režimus. Šis automobilis, kaip ir kiti „Panamera“ modeliai, turi įprastus „Sport“ ir „Sport Plus“ režimus ir net keturias hibridinio važiavimo parinktis „E-Power“, „Hybrid Auto“, „E-Hold“ ir „E-Charge“.

„Panamera 4 E-Hybrid“ kelionė visada pradedama „E-Power“ režime, kuriame naudojama tik elektrinė pavara. Naujai sukurtas „Hybrid Auto“ režimas suderina benzininio variklio ir elektrinės pavaros darbą taip, kad automobilis važiuotų itin efektyviai. Tuo metu pasirinkus „E-Hold“ režimą elektrinė pavara išjungiama. Tai leidžia taupyti baterijos energiją ir įjungti elektrinį važiavimo režimą tose miestų zonose, kur galioja nulinės emisijos reikalavimas. „E-Charge“ režime benzininio variklio galia naudojama ne tik sukti ratus, bet ir įkrauti baterijai.

Aukščiausios dinaminės automobilio galimybės išvystomos pasirinkus „Sport“ ar „Sport Plus“ režimą, kuriame nuolatos veikia benzininis variklis. „Sport“ režime palaikomas baterijos lygis, kurio pakaktų pasinaudoti momentinės galios padidinimo funkcija. O „Sport Plus“ režimo paskirtis – iki maksimumo išnaudoti automobilio dinamines galimybes. Šiame režime „Panamera 4 E-Hybrid“ gali išvystyti maksimalų 278 km/val. greitį, automobilio baterija įkraunama per trumpą laiką, tai leidžia bet kuriuo metu panaudoti momentinės galios padidinimo funkciją.

Naujojo „Panamera 4 E-Hybrid“ kaina prasideda nuo 109 123 eurų įskaitant mokesčius. Planuojama, kad Europos šalyse pirmieji hibridiniai „Panamera 4 E-Hybrid“ sedanai pasirodys kitų metų balandžio mėnesį.

Hibridinis „Panamera 4 E-Hybrid“ yra ketvirtasis naujos kartos prabangių sportinių sedanų „Panamera“ modelis. Šią seriją taip pat sudaro anksčiau pristatyti keturiais ratais varomi „Panamera Turbo“, „Panamera 4S“ ir „Panamera 4S Diesel“ modeliai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius