Tiesiogiai

Tiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentaraiTiesiogiai po gaisro Paneriuose: ugniagesių vado ir oro užterštumo tyrėjų komentarai

„Renault Clio“ pelnė 2013-ųjų „L'Argus trophy“ apdovanojimą

Naujasis „Clio“ yra pelnęs „RTL/AutoPlus” geriausio masinės gamybos modelio apdovanojimą Paryžiaus automobilių parodoje, „Axel Springer” žiniasklaidos grupės „Auksinio vairo” prizą, o šiomis dienomis laimėjo „L‘Argus” titulą mažų miesto automobilių kategorijoje. 2004 ir 2011 metais „Renault” buvo apdovanota komercinių automobilių klasėje už „Master” modelį, 2002-aisiais – už „Trafic”, o 1998 metais – už „Kangoo LCV”, rašoma „Renault“ pranešime spaudai.
„Renault Clio“
„Renault Clio“ / Gamintojo nuotr.
  • Naujasis „Clio” pelnė 2013-ųjų „L’Argus Trophy” apdovanojimą mažų miesto automobilių klasėje.
  • Komisija buvo sudaryta iš automobilių pramonės ekspertų ir Prancūzijos žurnalistų.

„L’Argus Trophies” žiuri buvo sudaryta iš automobilių vertinimo ekspertų, žurnalistų ir rinkos tyrimų specialistų. Komisijai pirmininkavo „Argus Group” prezidentas Alexandrine Bretonas des Loÿsas. Į apdovanojimą pretendavo visi 2012 metais pristatyti automobiliai. Žiuri susitikimų metu pretendentų skaičius buvo sumažintas iki penkių, o finalinio balsavimo metu išrinktas nugalėtojas.

Dėmesys eksploatacinėms savybėms ir įrangai

Pagrindiniai „Argus” skiriamų titulų kriterijai – komplektavimo lygių kainos ir kokybės santykis, eksploatavimo kaštai (0,26 euro/km naudojant „Clio 1.5 dCi ENERGY Expression 90” variantą), išliekamoji vertė (po trijų metų arba 60 tūkst. km – 51,2 proc.), degalų sąnaudos, CO2 emisija ir naudojimo paprastumas.

Naujajojo „Clio” sėkmės paslaptis

Automobilių pramonės specialistų apdovanojimas atspindi teigiamą naujo „Renault” dizaino įvertinimą. Naujasis „Clio” – pirmasis šį braižą atspindintis modelis. Naują vizualinį identitetą pabrėžia iškilus logotipas, o stiliaus pokytis pastebimas patraukliuose naujojo „Clio” kėbulo išlinkiuose ir linijose.

Dėl atnaujintų mažesnio darbinio tūrio variklių, naudojančių iki 20 proc. mažiau degalų nei jų pirmtakai, naujasis „Clio“ tapo dar patrauklesnis. Mažiausias CO2 emisijas išmetanti automobilio versija bus varoma naujo trijų cilindrų benzininio „ENERGY TCe 90“ varikliu su turbokompresoriumi ir sunaudos vos 4,3 l/100 km, o CO2 emisijos sieks 99 g/km.

Dyzelinį „ENERGY dCi 90 eco²” variklį turinčio naujojo „Clio” degalų sąnaudos segmente yra rekordiškai mažos – vos 3,2 l/100 km ir 83 g CO2/km. Tokie rezultatai gali būti lyginami su kur kas brangesniais hibridiniais modeliais.

Protingo išplanavimo, ilgesnės ratų bazės ir platesnių ašių dėka, naujojo „Clio” važiuoklė yra pavyzdys visam segmentui. Modelis teigiamai įvertintas saugumo srityje – „Clio” pelnė penkių žvaigždučių įvertinimą „EuroNCAP” testuose ir užsitikrino aukščiausią rezultatą trijuose iš keturių kriterijų mažų miesto automobilių segmente.

Papildomas „Clio” privalumas – multimedijos sistema. Valdymo skydelyje integruota „MEDIA NAV” sistema su 18 cm įstrižainės lietimui jautriu ekranu yra montuojama 80 proc. siūlomų versijų standartinėse komplektacijose. Multimedija gali būti derinama su 4x20 W garso sistema „Renault Bass Reflex System”, naudojant „Bluetooth” ir „USB” jungtis galima mėgautis muzika iš nešiojamųjų prietaisų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius