-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

„Renault Clio“ pristato „Va va voom“ funkciją. Subalansuota ir vyrams, ir moterims

Didžiosios Britanijos vairuotojai (-os), sugalvoję išbandyti naują „Renault Clio“, liko sužavėti naujosios „Va va voom“ funkcijos. Po nuobodžios bandymo pradžios, pardavėjui pasakojant apie geriausius rinkoje variklius, įspūdingas komplektacijas bei mažiausią kainą, žmonės sustabdė prie pėsčiųjų perėjos, praleisti ja einančių „prancūzų“. Tada keleivio vietoje sėdintis pardavėjas nuspaudžia „Va va voom“ mygtuką...
„Renault Clio“ reklamos akimirka
„Renault Clio“ reklamos akimirka / Kadras iš vaizdo siužeto

Tada prasideda prancūziška svajonė – prieš akis išnyra Eifelio bokštas, šalia atsidaro lauko kavinė, bagečių pardavėjas nesidrovėdamas pasiūlo išbandyti savo gaminį, o galiausiai prieš automobilio priekį išdygsta grupelė nedaug apsirengusių šokėjų.

Visa tai nufilmavę, „Renault“ ne tik paliko įspūdį „Clio“ bandžiusiems žmonėms, bet ir sukūrė du smagius reklaminius vaizdo klipus.

Kaip visa tai atrodo, siūlome pažiūrėti vaizdo siužetuose. Beje, antrasis klipas – subalansuotas moterims. 

VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta vyrams
VIDEO: „Renault Clio“ reklama, skirta moterims

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius