Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Renault Duster“ bus pristatytas Pietų Amerikoje

Buenos Aires automobilių parodoje „Renault“ demonstruoja specialiai Amerikų rinkai pritaikytą „Renault Duster“ versiją.
„Renault Duster“
„Renault Duster“ / Gamintojo nuotr.

„Renault Duster“ – patikimas ir tvirtas automobilis pasižymės unikaliu kainos ir įrangos santykiu, simbolizuosiančių keturiais ratais varomų automobilių demokratizaciją.

„Renault Duster“ bus gaminamas vietoje, Curitiba gamykloje Brazilijoje. Argentinos ir Brazilijos rinkoms jis bus pristatytas paskutinį 2011 m. ketvirtį.

Šiaurės ir Pietų Amerikos regionas, kuriame svarbiausios – Brazilijos ir Argentinos rinkos, yra vienas pagrindinių „Renault“ tikslų, nes ten siekiama padvigubinti kompanijos transporto priemonių pardavimus nuo 2009 m. iki 2013 m.

Originalus „Renault Duster“ dizainas

„Renault Duster“ dizainas buvo pakeistas specialiai Amerikų regionui koordinuojant San Paule įsikūrusiai „Renault Design America“. Automobilio priekyje yra chromuotos grotelės, o gale – chromuota juosta su juodu „Duster“ užrašu. 4x4 modelio stilius – kategoriškesnis negu Europoje – ratai nudažyti tamsiai pilkai ir suderinti su naujausios kartos keturių varomųjų ratų sistema. Automobilio interjeras yra prabangesnis, įrengtas naujas prietaisų skydelis. Modelio atitikimą vietiniams standartams (poveikis aplinkai, variklis, pakaba, padangos ir t. t.) užtikrino Brazilijos ir Argentinos inžinierių komandos. „Renault Duster“ simbolizuoja SUV demokratizaciją ir novatoriškumą už visiems prieinamą kainą.

Pritaikytas Amerikų rinkai

„Renault Duster“ bus gaminamas vietoje, Curitiba gamykloje Brazilioje, o pardavinėti Argentinoje ir Brazilijoje bus pradėtas paskutinį šių metų ketvirtį. Kolumbijoje automobilis bus gaminamas Medellin gamykloje, rinkai jis bus pristatytas 2012 m. gegužę. „Renault Duster“, keturiais ratais varomas tvirtas ir patikimas automobilis, yra pozicionuojamas beveik C segmento lygyje, tačiau geras jo kainos ir įrangos lygio santykis yra unikalus rinkoje. 2007 m. Brazilijoje ir 2008 m. Argentinoje pristatant „Sandero“, jo kaina buvo kaip mažų automobilių segmento transporto priemonės, nors jo interjeras ir išorės matmenys buvo tokios, kaip automobilio, priklausančio aukštesnės kokybės kompaktiškų automobilių kategorijai.

„Renault“ Pasaulinės rinkodaros vyriausias viceprezidentas Steve Norman teigia: „Renault Duster“ yra tikrai gerai pritaikytas Lotynų Amerikos rinkoms. Jis stebina savo matmenimis, kurie yra didesni negu konkurentų, ir puikiais pajėgumais. Ši speciali versija su išskirtiniu interjero dizainu, naujomis spalvomis ir naujomis grotelėmis padarys keturiais ratais varomą automobilį prieinamu dar daugiau klientų Brazilijoje ir Argentinoje. „Renault“ Amerikoje nuo šiol galės skaičiuoti laiką iki „Duster“ ir po jo. „Renault“ prekės ženklo kelionė Amerikos žemynu žada būti įdomi ir pilna naujų iššūkių. Naujas „Renault“ iššūkis Argentinoje bus pirmą kartą savo istorijoje per metus parduoti daugiau negu 100 000 automobilių. Jaučiu, kad šį iššūkį įgyvendinsime dar nesibaigus metams.“

Buenos Aires – pirmas žvilgsnis į atnaujintą „Renault“ prekės ženklą

Siekdama plėsti savo asortimentą regione, 2011 m. Argentinos ir Brazilijos rinkoms „Renault“ pateiks tris naujas transporto priemones. Be „Renault Duster“ kompanija pristatys antros kartos „Sandero“ (geriausiai parduodamas prekės ženklo automobilis rinkoje) ir „Sandero Stepway“. Abu jie specialiai pritaikyti šioms šalims ir parduodami kartu su „Fluence“ – C segmento atsinaujinimo simboliu. „Renault“ akcentuos savo diferenciaciją, grįstą dizainu ir inovacijomis, pristatydama koncepcinį automobilį „DeZir“ ir „Fluence Z.E.“ – pirmąjį elektra varomą automobilį, galintį nuvažiuoti neribotą atstumą. Asortimento atnaujinimas Amerikos regione bus baigtas 2016 m. visose šalyse pristačius 40 modelių.

Brazilija ir Argentina – būtinos siekiant „Renault“ tikslų Amerikose

„Renault“ siekia padvigubinti savo automobilių pardavimus Amerikų regione nuo 200 000 vnt. 2009 m. iki 400 000 vnt. 2013 m. 2010 m. „Renault“ regione pardavė 310 000 automobilių, tai – daug didesnis rezultatas negu 2009 m. (225 000). Brazilija, kurioje 2010 m. buvo parduoti 160 297 automobiliai (PV + LCV), yra antra didžiausia „Renault“ rinka po Prancūzijos (633 411) ir esanti prieš Vokietiją (131 053). „Renault“ jau ilgai dirba Argentinoje ir 2010 m. kompanija buvo trečia šalyje užimdama 13 proc. rinkos, kurios pardavimų apimtys 2010 m. buvo rekordinės (634 000 vnt.), 26 proc. didesnės negu 2009 m. Šalyje pripažįstama „Renault“ kokybė – 80 proc. naujų automobilių pirkėjų ir klientų, besinaudojančių „Renault“ paslaugomis, rekomenduoja kompaniją kitiems.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius