Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Renault“ šiemet pardavė 3 proc. daugiau automobilių nei pernai

„Renault Captur“
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr. / „Renault Captur“
Šaltinis: 15min
0
A A

Pasaulinėje automobilių rinkoje, kuri išaugo 4,6 proc., įregistruoti 614 888 nauji „Renault“ įmonių grupės automobiliai, arba 3,1 proc. daugiau nei pernai. Visuose regionuose, išskyrus Azijos ir Ramiojo vandenyno šalis, pavyko padidinti tiek pardavimų apimtis, tiek ir užimamos rinkos dalį.

Europos rinkoje, kuri per trečiąjį ketvirtį išaugo 2,5 proc., pastebimi stabilizacijos požymiai. „Renault“ įmonių grupė skelbia, kad veiksminga bei nuosekli pardavimų politika užtikrino 10,2 proc. didesnes pardavimų apimtis ir leido 0,6 procentinio punkto padidinti užimamos rinkos dalį, kuri šiuo metu siekia 9,1 proc. Vienas svarbiausių veiksnių, lėmusių geresnius veiklos rezultatus – tai naujųjų automobilių modelių, kurie rinkoje pasirodė 2012 m. pabaigoje ir 2013 m. pradžioje, populiarumas. 

Nuo pat „Renault Captur“ debiuto šių metų kovo mėn., „Renault“ įmonių grupė pardavė daugiau nei 48 tūkst. šio modelio vienetų. Tokia gausi automobilio paklausa leido tapti B segmento lyderiu Europoje.

Dabartinė „Renault“ įmonių grupės rinkos dalis Prancūzijoje – 26,4 proc. Automobilių „Captur“ ir naujojo „Clio“, kuris tapo perkamiausiu visų segmentų automobiliu Prancūzijoje, populiarumas didžia dalimi lėmė ir didesnį įregistruotų naujų automobilių skaičių. 

„Dacia“ augimas Didžiojoje Britanijoje – 42,5 proc.

Įmonių grupės rinkos dalis Jungtinėje Karalystėje padidėjo iki 11,6 proc. Augimo varikliu šioje rinkoje tapo naujieji „Dacia“ serijos automobiliai – jų įregistruota 42,5 proc. daugiau nei pernai. 

Gerais rezultatais išsiskyrė ir Ispanijos rinka, kuri per ketvirtį išaugo 8,9 proc., o įmonių grupės naujų automobilių čia įregistruota 30,0 proc. daugiau.

Savo rinkos dalį Italijoje pavyko padidinti beveik 2 procentiniais punktais. Nors ši rinka ir susitraukė 3,9 proc. , tačiau įmonių grupės naujų automobilių įregistruota 28,1 proc. daugiau nei pernai. 

Vokietijos rinka susitraukė 1,3 proc. Naujų „Renault“ įmonių grupės automobilių čia įregistruota 3,0 proc. mažiau. 

Pagal užimamą rinkos dalį, kuri per ataskaitinį laikotarpį padidėjo 0,2 procentinio punkto ir šiuo metu siekia 7,0 proc., „Renault“ prekės ženklas Europoje užima trečiąją vietą.  

Skelbiama, kad 2,1 proc. rinkos užimantis „Dacia“ prekės ženklas pasiekė geriausių savo istorijoje ketvirčio rezultatų.

Ne Europos šalyse „Renault“ įmonių grupės pardavimų apimtys išaugo 4,8 proc., neskaitant Irano. Įvertinus ūkinės veiklos rezultatų šioje šalyje poveikį (per ketvirtį parduota 23 000 vnt. automobilių mažiau), įregistruotų naujų automobilių skaičius sumažėjo 2,6 proc. Pardavimų apimtys ne Europos šalyse sudarė 52 proc. visų pardavimo apimčių, arba 3 procentiniais punktais mažiau nei 2012 m. 

Amerikos šalių regiono rinkoje, kuri susitraukė 2,8 proc., naujų automobilių įregistruota 0,5 proc. daugiau. 

Brazilijoje, kuri yra antroji pagal dydį įmonių grupės rinka ir kurioje pirmajame pusmetyje dėl pajėgumų didinimo buvo sustabdyta Curitibos gamykla, III ketvirtyje „Renault“ atkovojo buvusias pozicijas ir pasiekė geriausią ketvirtinį augimo rezultatą – 7,1 proc. Nors įregistruotų įmonių grupės naujų automobilių skaičius šioje rinkoje sumažėjo 5,1 proc., vis dėlto reikėtų nepamiršti, kad pati rinka susitraukė 10 proc., o lyginamojo laikotarpio, t. y. 2012 m. III ketvirčio, rezultatai buvo ypač geri. 

Eurazijos rinka susitraukė, tačiau „Renault“ pardavimai čia išaugo 18,2 proc.

Nepaisant ekonominės padėties, Argentinos automobilių rinka tebėra dinamiška ir išaugo 18,7 proc. Naujų įmonių grupės automobilių čia įregistruota 18,1 proc. daugiau nei pernai. 

Eurazijos regione įmonių grupės pardavimai išaugo 18,2 proc., nors pati rinka susitraukė 4,2 proc. Traukėsi ir Rusijos rinka (7,8 proc.), tačiau dėl „Duster“ patrauklumo čia ypač išaugo naujų įregistruotų automobilių skaičius (17,5 proc.). Rusija – trečioji pagal dydį „Renault“ rinka, o pagal populiarumą „Renault“ prekės ženklas čia tvirtai žengia antroje vietoje – jį lenkia tik „Lada“. 

Viduržemio jūros regiono šalyse, kur rinka susitraukė 4,6 proc., naujų automobilių įregistruota 2,9 proc. daugiau. Turkijos rinka išaugo 7,6 proc., o naujojo „Clio Symbol“ populiarumo dėka  naujų automobilių įregistravimas šoktelėjo net 34,3 proc. Alžyro rinka per ketvirtį susitraukė 23,4 proc., o naujų automobilių įregistruota 30,3 proc. mažiau. Maroke tvirtai pirmauja „Dacia“ ir „Renault“ prekės ženklai, kurių rinkos dalis padidėjo 5,2 procentinio punkto ir  šiuo metu siekia 39,3 proc. 

Azijos ir Ramiojo vandenyno šalių rinkoje, kuri išaugo 6,1 proc., įregistruotų įmonių grupės naujų automobilių skaičius sumažėjo 30,4 proc. Atmetus Iraną, augimas šiame regione būtų 6,6 proc. Santykinai stabilūs pardavimai (sumažėjo 0,6 proc.) išliko 5,0 proc. susitraukusioje Indijos rinkoje. Įmonių grupės rinkos dalį, kuri padidėjo 0,1 procentinio punkto ir šiuo metu yra 1,6 proc., palaiko automobilis „Duster“. 

Komercinė padėtis Pietų Korėjoje stabilizavosi. 6,0 proc. išaugusiose rinkoje padidinusi pardavimus 16,4 proc. ir užimamos rinkos dalį – 0,4 proc.,  „Renault“ įmonių grupė atkovojo savo ankstesniąsias pozicijas.

2013 m. III ketvirčio pajamos pagal atskirus veiklos segmentus 

2013 m. įmonių grupės pajamos buvo 7998 mln. eurų, arba 3,2 proc. mažesnės nei pernai.

Automobilių gamybos ir pardavimo pajamos sumažėjo 3,4 proc. ir siekė 7483 mln. eurų. Neigiamą 5,7 procentinių punktų įtaką turėjo kai kurių sparčiai augančių šalių valiutų – Argentinos peso, Brazilijos realo, Rusijos rublio ir Indijos rupijos – kurso kritimas. Tačiau kainų pokyčių poveikis rezultatams buvo teigiamas – 0,9 procentinio punkto, o išlyginant neigiamą kai kurių valiutų kurso kritimo poveikį ypač reikšmingą vaidmenį suvaidino veiksminga ir nuosekli kainų politika Europoje.

Neigiama produktų asortimento įtaka – 1,3 procentinio punkto – rodo, kad B ir C segmentų pardavimų tendencijos labai skiriasi. Regionų įvairovės poveikis rezultatams buvo teigiamas (1,2 procentinio punkto). Įskaičius neigiamą nepriklausomų prekybos atstovų atsargų sumažėjimo poveikį, pardavimo apimčių didėjimo įtaka išliko teigiama (0,1 procentinio punkto). Visos kitos veiklos, kuriai priskiriamas surenkamų transporto priemonių, dalių ir transmisijos komponentų pardavimas partneriams, poveikis irgi buvo teigiamas – 1,3 procentinio punkto. 

Pardavimų finansavimo srities, kuriai atstovauja „RCI Banque“, indėlis į bendras įmonių grupės pajamas buvo 0,4 proc. didesnis nei pernai ir siekė 515 mln. eurų. 2013 m. III ketvirtyje negrąžintų paskolų suma buvo 24,5 mlrd. eurų, arba 2,5 proc. didesnė nei per atitinkamą praėjusių metų laikotarpį. Per III ketvirtį pasirašyta 286 300 naujų finansavimo sutarčių, arba 25 proc.2 daugiau nei pernai. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas