„Rinkos ūgtelėjimas kovą buvo netikėtas, o nemažai prekės ženklų pademonstravo dviženklį augimą. Kita vertus, pagyvėjimas nėra tikrosios padėties rinkoje atspindys, o veikiau buvo susijęs su rublio nuvertėjimo lūkesčiais bei prekybos stabdymo dėl koronaviruso plitimo prognozėmis“, – sakė šios organizacijos automobilių gamintojų komiteto vadovas Thomas Staertzelis.
Kovo mėnesio rezultatas pardavimų šiais metais kreivę pakreipė aukštyn – per pirmąjį metų ketvirtį jie buvo 1,8 proc. solidesni nei prieš metus – 398,5 tūkst. automobilių.
2019-aisiais naujų automobilių paklausa Rusijoje sumenko 2,3 proc. iki 1,759 mln. automobilių. Pagrindinėmis nuosmukio priežastys – pridėtinės vertės mokesčio padidėjimas nuo 2019-ųjų bei lėto ekonomikos augimo sąlygomis sunykęs vidaus vartojimas.
Ankstesnius trejus metus pardavimai augo.