-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Šanchajaus automobilių parodoje debiutuos hibridinis „Audi Q7“

Netrukus duris atversiančioje Šanchajaus automobilių parodoje pirkėjų dėmesio tikėsis naujasis „Audi Q7 e-tron“ visureigis. Šis „Audi“ automobilis pirkėjus vilios visų keturių varančių ratų sistema „quattro“ ir itin mažomis degalų sąnaudomis – 2,5 litrų benzino 100 kilometrų. Tikimasi, kad pirmieji Q7 į gatves išriedės 2016 metų pradžioje.
Audi Q7 e-tron / Gamintojo nuotr.
„Audi Q7 e-tron“

„Q7 e-tron 2.0 TFSI quattro“ – pirmasis „Audi“ modelis, kuriame vienu metu yra benzininis TFSI variklis, įkraunamas elektrinis pavaros mechanizmas ir „quattro“ visų ratų pavara. Judesį šiam automobiliui suteikia 2,0 litrų darbo tūrio TFSI benzininio variklio ir elektrinio motoro tandemas, išvystantis 270 kW (367 AG) bendrąją galią ir iki 700 Nm maksimalų sukimo momentą. Šie parametrai suteikia galimybę gana masyviam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti per 5,9 sek. ir išvystyti 220 km/val. maksimalų greitį.

Važiuojant standartiniu hibridiniu režimu (kai kartu veikia benzininis ir elektrinis varikliai), galima nuvažiuoti iki 1 020 km. 100 km kelio sunaudojama tik 2,5 litro benzino ir į aplinką išmetama mažiau kaip 60 g CO2. Važiuojant vien tik elektros varikliu, su pilna eigos akumuliatoriaus įkrova, galima įveikti iki 53 km atstumo kelią.

Baziniame komplekte esanti „MMI navigation plus“ navigacijos sistema patogiai valdoma jutikliniu ekranu arba balso komandomis. Kai automobilis hibridiniu rėžimu važiuoja pagal navigacinės sistemos sudarytą maršrutą, navigaciniai duomenys panaudojami didinti važiavimo energinį efektyvumą, pavyzdžiui, automatiškai parenkami benzininio ir elektrinio variklio veikimo režimai, atsižvelgiant į kelyje būsimas įkalnes ir nuokalnes, sudaromi pavarų perjungimo grafikai, pagal sankryžų skaičių planuojami „start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemų  įjungimo/išjungimo momentai.

Naujos konstrukcijos ratų pakaba net 60 kg lengvesnė už pirmtako pakabą. Žemesnis kėbulo svorio centras taip pat turi teigiamos įtakos važiavimo dinamikai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius