Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Škoda“ parodė, kaip atrodys ateities elektromobiliai: prototipas VISION 7S

Škoda pristatė savo naują prekės ženklo identitetą kaip „NEXT LEVEL – ŠKODA STRATEGY 2030“ strategijos dalį. Pagrindinis dėmesys skiriamas naujai dizaino kalbai, naujam logotipui ir visapusiškam markės korporatyvinės tapatybės (CI) atnaujinimui.
Škoda Vision 7S koncepcija
Škoda Vision 7S koncepcija / Škoda nuotr.

Be to, Čekijos automobilių gamintojas spartina ir plečia savo elektromobilumo kampaniją: ŠKODA AUTO jau 2026 m. rinkoje turės tris naujus visiškai elektrinius modelius, kurių ateityje bus dar daugiau.

VISION 7S prototipe atskleidžiama konkreti vieno iš šių modelių vizija. Iki 2030 m. Europoje parduodamų ŠKODA elektromobilių dalis išaugs iki daugiau nei 70 proc. nuo bendrų pardavimų. Siekdamas šio tikslo, Čekijos automobilių gamintojas per ateinančius penkis metus investuos dar 5,6 mlrd. eurų į elektromobilumą ir 700 mln. eurų į skaitmenizaciją.

VISION 7S yra naujo dizaino, kurį per ateinančius metus ŠKODA pristatys visame produktų asortimente, pavyzdys.

Apie tris naujus ŠKODA modelius

Čekijos automobilių gamintojas gerokai spartina savo elektromobilumo kampaniją ir jau iki 2026 m. pristatys dar tris vien elektra varomus modelius: be mažo miesto automobilio, dar planuojami kompaktiškas visureigis ir septynvietis šeimos automobilis. Pastarojo koncepcinis prototipas VISION 7S su viena įkrova geba nuvažiuoti daugiau nei 600 kilometrų, o didžiausia įkrovimo galia siekia 200 kW. ŠKODA AUTO siekia, kad iki 2030 m. gamintojo visiškai elektrinių modelių pardavimų dalis Europoje sudarytų daugiau nei 70 proc. Perėjimo prie elektromobilumo etape ŠKODA stiprina ir savo produktų su itin efektyviais vidaus degimo varikliais asortimentą ir pristatys naujos kartos SUPERB ir KODIAQ modelius antroje kitų metų pusėje. Atnaujinta OCTAVIA pasirodys 2024 m.

ŠKODA VISION 7S

MEB platformos pagrindu sukurtas septynvietis SUV, įveikiantis 600+ km su viena įkrova VISION 7S – tai pirmoji visiškai naujo ŠKODA modelio vizija, kuri demonstruoja naują prekės ženklo dizaino kalbą. Visiškai elektra varomas visureigis, kuris bus modelių gamos viršūnėje, siūlo daug vietos septyniems keleiviams ir daugybę „Simply Clever“ funkcijų. Koncepcinis modelis sukurtas „Volkswagen“ grupės modulinės elektrinės platformos (MEB) pagrindu ir turi 89 kWh talpos bateriją. Tai leidžia erdviam visureigiui su viena įkrova nuvažiuoti daugiau nei 600 kilometrų, skaičiuojant pagal WLTP metodiką.

Naujajame ŠKODA logotipe nuo šiol nebus naudojama skulptūrinė 3D grafika. Tai čekų gamintojo atsakas į vis stiprėjantį perėjimą nuo analoginės link skaitmeninės rinkodaros. Prekės ženklo identitetas taip pat buvo iš esmės peržiūrėtas; kalbant apie spalvas: ŠKODA AUTO nuo šiol naudos du skirtingus žalius atspalvius – „Emerald“ ir „Electric“, kurie simbolizuoja ekologiją, tvarumą ir elektromobilumą.

Tvarumas

ŠKODA AUTO yra tvirta tvarumo šalininkė visoje gamybos grandinėje. Pavyzdžiui, įmonė įsipareigojusi naudoti elektros energiją tik iš atsinaujinančių šaltinių. Mladá Boleslav gamykloje vietoje organizuojama baterijų gamyba užtikrina tvarią komponentų logistiką gamyklos viduje, tam naudojami du elektriniai sunkvežimiai. Nuo 2030 m. Čekijos ir Indijos gamyklos gamins automobilius, kurių išmetamųjų teršalų kiekis yra nulinis. O šioje srityje pirmauja Vrchlabí gamykla, kuri jau nuo 2020 m. yra CO2 neutrali.

ŠKODA taip pat yra įsipareigojusi siekti tvarumo savo gaminiuose: ENYAQ iV modeliui naudojama 13 kilogramų perdirbto plastiko, išgaunamo iš nebenaudojamų akumuliatorių korpusų ir buferių. Kėbulams naudojamo perdirbto plieno dalis siekia 40 proc., o aliuminio – net 60 proc. Šoniniai langai pagaminti iš 20 proc. perdirbto stiklo. ENYAQ iV interjere taip pat siūlomi sėdynių užvalkalai, pagaminti iš 40 proc. grynos vilnos ir 60 proc. perdirbtų PET butelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius