Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Sunku patikėti: sportiškesnė „Dacia Sandero“ versija, kurios Europa nematys

Daugelis gamintojų savo gamoje turi bent vieną sportišką modelį, o kartais vairavimo entuziastai gali rinktis iš kelių to paties gamintojo pasiūlymų. Pavyzdžiui, „Renault“ siūlo sportiškas „Clio“ ir „Megane“ versijas. Tuo metu prancūzams priklausanti pigių automobilių markė „Dacia“ nesiūlo nieko panašaus. Bet viskas galėtų pasikeisti.
„Dacia Sandero R.S.“
„Dacia Sandero R.S.“ / K. Silva vizualizacija

„Carscoops.com“ atrado kompiuterines Kleber Silva sukurtas sportiškos „Dacia Sandero R.S.“ vizualizacijas, kuriose pateikiama interpretacija, kaip galėtų atrodyti pigus sportiškas hečbekas.

Vizualizacijose galima pamatyti, kaip blankus ir išskirtinių dizaino sprendimų neturintis „Dacia Sandero“, įgavęs keletą agresyvių elementų, galėtų tapti ryškiu ir sportišku automobiliu, kuris vairuotojams galėtų suteikti galimybę vairuoti azartišką hečbeką už sąlyginai nedidelę kainą.

K. Silva vizualizacija/„Dacia Sandero R.S.“
K. Silva vizualizacija/„Dacia Sandero R.S.“

Kurdamas šiuos eskizus, K. Silva panaudojo keletą elementų, kuriuos galima pamatyti sportiškame „Renault Megane R.S.“ modelyje. Pavyzdžiui, priekinis bamperis su trigubais žibintais apatiniuose kampuose ir galinis difuzorius su išmetimo anga per vidurį – didesnio ir brangesnio giminaičio atributai.

Norėdamas pabrėžti sportiškesnę „Sandero R.S.“ vizijos prigimtį, vizualizacijų kūrėjas pridėjo tokį elementą kaip siaura raudona linija besitęsianti per variklio aušinimo groteles, kuri prasideda ir baigiasi inkrustacija į priekinius žibintus. Gale – ne tradiciniai raudoni, bet pilki žibintai. Galiausiai, kėbului parinkta ryški aukso spalva, kuriai kontrasto suteikia juodas stogas ir apdaila durelių apačioje.

Jei gamintojas nuspręstų Europos vairuotojams pateikti sportiškesnę „Sandero“ versiją, automobilis tikriausiai neturėtų gausybės įmantrių elektronikos sistemų, dvigubos sankabos automatinės pavarų dėžės ir nesivaikytų Nurburgringo trasos įveikimo rekordų.

Renault nuotr./„Renault Sandero R.S.“
Renault nuotr./„Renault Sandero R.S.“

Vietoje to, „Dacia Sandero R.S.“ galėtų pasiūlyti mechaninę pavarų dėžę, standesnę važiuoklę ir efektyvesnę stabdžių sistemą. Po variklio dangčiu galėtų būti montuojamas 2,0 l darbinio tūrio variklis turintis 145 arklio galias. Toks automobilis nebūtų greičiausias tiesiojoje, bet galėtų suteikti daug gerų emocijų vingiuotuose keliuose – būtent tai ir yra „karštųjų“ hečbekų stichija.

Beje, ne viskas kalbant apie sportišką „Sandero“ versiją yra laužta iš piršto. Brazilijos rinkoje šiuo metu siūloma sportiškesnė šio modelio versija, kuri dėvi „Renault“ ženkliuką. Šis automobilis pasižymi būtent tokiomis techninėmis charakteristikomis, kurios įvardintos anksčiau.

Kodėl toks modelis nesiūlomas europiečiams? Konkretaus atsakymo nėra, tačiau netrukus viskas gali pasikeisti. 2012-aisiais pristatyta antroji „Sandero“ karta netrukus turėtų sulaukti pamainos ir naujasis modelis gali būti puikia priežastimi praplėsti versijų pasirinkimo sąrašą į jį įtraukiant sportišką versiją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius