-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Už kokią sumą galima įsigyti super-sedaną: BMW M3 ar „Mercedes-Benz C63 AMG“

Vartai į galingų sedanų segmentą atsiveria maždaug už 7 tūkst. eurų. Lankomiausio transporto skelbimų portalo Autoplius.lt duomenimis, už tokią sumą galima įsigyti tikrai greitą, bent 350 AG po variklio gaubtu slepiantį tokio tipo automobilį.
BMW M3
BMW M3

Galingų sedanų era prasidėjo jau seniai. Pirmieji šiai klasei automobilius pagamino vokiečiai, su kuriais konkuravo britai, amerikiečiai, o vėliau prisijungė ir japonai bei švedai. Visai neseniai savo gamą galingais sedanais papildė ir „Alfa Romeo“.

Portale Autoplius.lt galite rasti daugiau nei 200 sedanų, kurių variklių galingumas viršija 350 AG. Jų skelbimus pamatysite, paspaudę ant šios nuorodos.

Kultiniais super-sedanais galima vadinti ne vieną modelį, tačiau mažesnių sedanų klasėje ragais remiasi amžini konkurentai iš Vokietijos. Tai – BMW M3 ir „Mercedes-Benz“ C klasės AMG versijos. Šį vokišką duetą papildo „Audi RS4“, tačiau tai – automobilis su visais varančiaisiais ratais. Tokią transmisiją „Mercedes-Benz“ pasiūlė tik naujausios kartos C klasės AMG modeliams.

Nors ir pagal matmenis ir skaičius ant popieriaus BMW M3 ir „Mercedes-Benz C63 AMG“ yra sąlyginai konkurencingi, abu modeliai skirti savo pirkėjams. Ir fundamentaliai tai yra automobiliai, skirti skirtingiems pirkėjams.

BMW M3
BMW M3

BMW M3 yra labiau skirtas aštrių pojūčių mėgėjams. Nei turbokompresorių, nei mechaninio kompresoriaus neturintis 4,0 litrų aukštasūkis V8 motoras su solidžia 420 AG kaimene ir 400 Nm bei mechanine pavarų dėže atrodo, lyg būtų sutvertas tiems, kurie vertina tikrus sportinius variklius bei uždegantį jų charakterį. Tai motoras, kurio išmetimo ir oro įsiurbimo garsus galima statyti ant svarstyklių – garsiai vakuumą siurbiančios sklendės kaitins kiekvieno automobilių mėgėjo kraują.

Su tokiu agregatu ir mechanine transmisija šis sedanas iki 100 km/val. pagreitėja maždaug per 4,8 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 250 km/val., tačiau pašalinus elektroninį ribotuvą, spidometro rodyklė nustos kilti ties 286 km/val. padala.

Būtent šie E90 kartos (arba E92, E92) modeliai yra vieninteliai M3, turėję V8 variklius. Juos BMW vėliau pakeitė 6 cilindrų agregatais su turbokompresoriais. Nors tai subjektyvu, tačiau dažnas automobilių mėgėjas pritars tam, kad atmosferinių variklių netekę M3 prarado dalį žavesio.

Puikiai atrodantis 4 durų BMW M3 kaip tik parduodamas portale Autoplius.lt už nekuklią 21 tūkst. eurų sumą. Skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.

„Mercedes-Benz C63 AMG“
„Mercedes-Benz C63 AMG“

„Mercedes-Benz C63 AMG“ – visiškai kitoks sedanas. Šio automobilio galinius varančiuosius ratus suka 6,2 litro V8 monstras su 456 AG. Nors santykinis šio variklio galingumas maždaug ketvirtadaliu mažesnis nei BMW M3 („Mercedes-Benz“ iš litro išspaudžia tik apie 73,5 AG, kai BMW – net 105 AG), C klasės šaltasis ginklas yra brutalus 600 Nm sukimo momentas.

Šis motoras nėra toks imlus aukštesnėms apsukoms, tačiau daugiau nei pusantro karto didesnis agregatas buvo galingiausias iš visos vokiečių trijulės ir tai „C63 AMG“ modeliui suteikė geriausias dinamines savybes. Net keliais šimtais kilogramų sunkesnis kėbulas neužkirto tam kelio.

Iki 100 km/val. šis „Mercedes-Benz“ sedanas gali pagreitėti per 4,5 sekundės, o maksimalus jo greitis siekia 250 km/val., nors ir yra apribotas elektroninių sistemų. Visgi nei vienas modernus AMG modelis neturėjo (panašu, kad ir niekada neturės) mechaninės pavarų dėžės, o pridėjus tai prie didesnės kėbulo masės ir aukštesnio sukimo momento, neretai sudaroma prielaida, kad „C63 AMG“ yra geresnis pasirinkimas kasdienai ar ilgoms kelionėms.

Papildomi beveik 200 kilogramų – ne tik sunkesnio motoro ar automatinės transmisijos, bet ir komforto įrangos, geresnės garso izoliacijos sukeltas papildomo svorio balastas.

Būtent toks „Mercedes-Benz C63 AMG“ kaip tik parduodamas už kiek didesnę 24,5 tūkst. eurų kainą. Šio automobilio skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius