TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Toyota“ išrinko geriausią šių metų savo atstovą Lietuvoje

Koncepcinis „Toyota FT-1“
AFP/„Scanpix“ nuotr. / Koncepcinis „Toyota FT-1“
Šaltinis: 15min
0
A A

Prestižinis „Ichiban“ ženklas, kuris kasmet būna įteikiamas už geriausią „Toyota“ klientų aptarnavimą, Lietuvoje vėl atiteko UAB „Tokvila“. Tai yra jau trečias kartas, kai bendrovė sulaukia tokio įvertinimo, rašoma kompa-nijos pranešime spaudai.

„Esame labai laimingi, kad mūsų darbas ir pastangos buvo pastebėti ir įvertinti. Tai svarbu visai įmonės komandai, kurios didelė dalis čia dirba jau daugelį metų. Šis ap-dovanojimas, manau, yra dar vienas įrodymas, kad sausį, švenčiant įmonės 20-metį, mūsų valdybos pirmininko Petro Ignoto duotas pažadas ir toliu siekti tik ge-riausių rezultatų nebuvo atsitiktinis“, – sužinojęs apie skirtą apdovanojimą sakė „Tokvilos“ generalinis direktorius Algimantas Purauskas.

Jo vadovaujama įmonė „Ichiban“ apdovanojimą taip pat yra gavusi 2010 ir 2013 metais. O naujausio, 2014 metų ženklo, įteikimo ceremonija įvyks birželio mėn. Ka-nuose (Prancūzijoje).

„Ichiban“ apdovanojimas yra pereinamasis, todėl įmonė juo džiaugtis gali vienerius metus. Jį turinti bendrovė laikoma geriausiu „Toyota“ atstovu šalyje, kuris užtikrina aukščiausios kokybės klientų aptarnavimą, tiek parduodant automobilius, tiek ir at-liekant jų techninį aptarnavimą. Be to, šis ženklas rodo, kad „Toyota“ automobiliais prekiaujanti įmonė palaiko itin glaudžius santykius su savo klientais.

„Ichiban“ japonų kalboje reiškia „pirmas“. Tai svarbiausias „Toyota“ apdovanojimas, kuris skiriamas tik kokybiškiausią ir geriausią aptarnavimą teikiančioms atstovybėms Europoje.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas