Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Visureigiai „Toyota Land Cruiser“ – be V8 variklių?

„Toyota Land Cruiser“ buvo ir vis dar yra labai patrauklus visureigis vairuojantiems daugeliui įperkamus padidinto pravažumo automobilius. Viena iš priežasčių vairuoti „Land Cruiser“ – galimybė gauti didžiulį maloniai gaudžiantį V8 variklį. Tačiau dabar jau spėliojama, kad šio variklio gali ir nelikti. Jis išvysto 381 arklio galią (284 kW) 5,7 litro 3UR-FE V8 benzininė jėgainė išlieka vieninteliu pasirinkimu Jungtinėse Amerikos Valstijose. Lietuvoje šis modelis parduodamas su dyzeliniu keturių cilindrų 2,8 l varikliu.
Naujasis „Toyota Land Cruiser“
„Toyota Land Cruiser“

Motor1.com rašoma, kad kuo mažiau laiko lieka iki naujojo 300 serijos „Land Cruiser“ pasirodymo, tuo daugiau sklinda kalbų apie tai, kad naujasis automobilis bus be visų mylimo ir pamėgto žvėriuko – V8 variklio.

Gandai pasklido po to, kai „Toyota Australia“ produktų planavimo ir plėtros vadovas Bernardas Nadalis interviu tinklalapiui „CarAdvice“ pateikė daug diskusijų sukėlusį atsakymą. Paklausus apie gandus, kad gamintojas žada atsisakyti V8 variklio, Nadalis atsakė: „Jūs matote, kad dauguma prekių ženklų atsisako V8 nepriklausomai nuo to, ar jis būtų varomas benzinu, ar dyzelinu.“

Taigi šioje situacijoje svarbiausi du dalykai, kurie leidžia manyti, kad minėti varikliai nebus montuojami naujausiuose automobiliuose – tai automobilio efektyvumas ir išmetamo CO2 kiekio mažinimas.

Pirmasis gali reikšti, kad mažesnis, bet galingesnis turbokompresorinis V6 variklis jau pakeliui – atrodo, kad su tuo sutinka ir Australijos automobilių žurnalo šaltiniai. Remiantis jų ataskaitomis, 2021 metais „Land Cruiser 300 Series“ iš gamyklų atkeliaus su V6 turbodyzeliniais arba turbobenzininiais varikliais. Manoma, kad hibridinis V6 galios šaltinis pasirodys po kelių metų.

Kita vertus, išmetamo CO2 kiekio mažinimas per pastarąjį dešimtmetį tapo pasauliniu judėjimu, kuriuo siekiama sumažinti žmonijos paliekamą anglies pėdsaką. Todėl suprantama, kad prekės ženklai seks šiuo pavyzdžiu, nes niekas nenorės turėtų reikalų su bendrove, kuri netausoja Žemės resursų. O „Toyota“ savo įvaizdžiu rūpinasi itin skurpulingai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius