Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ – lyderė tarp „Interbrand“ vertingiausių automobilinių prekės ženklų

Pagal naujausius pasaulinius prekės ženklų vertinimo specialistų „Interbrand“ paskelbtus reitingus, „Toyota“ išlieka vertiniausia tarp „Interbrand“ automobilinių prekės ženklų. Tuo tarpu „Hyundai Motor“ yra 35-as stambiausias prekės ženklas pasaulyje, rašoma įmonės pranešime spaudai.
„Toyota Auris“ universalas
„Toyota Auris“ universalas / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Nepaisant dar vienerių automobilių pramonei iššūkių kupinų metų, „Hyundai Motor“ pasaulinė prekės ženklo vertė išaugo 11,1 proc. ir pasiekė 12,55 mlrd. JAV dolerių, užsitikrindama vietą tarp didžiausių planetos prekės ženklų. Be to, Korėjos įmonė pakilo viena vieta į 6-ą pasaulinio automobilių pramonės prekės ženklų pirmojo dešimtuko vietą, aplenkdama „Audi“, „Volkswagen“, „Nissan“ ir „Porsche“, ir yra 4-as vertingiausias didelės apimties automobilių prekės ženklas.

„Hyundai Motor Company“ vykdomasis viceprezidentas Wonhong Cho teigia: „Automobilio nuosavybės modelis bėgant metams gali tapti nebenaudojamas, todėl mes tiesiog negalime apriboti savo vizijos vien ekologiškomis transporto priemonėmis. Kad išlaikytume savo, kaip pasaulinio prekės ženklo, augimą, turime persvarstyti tradicinį verslo modelį ir įsivaizduoti save ne tik kaip transporto įmonę, bet ir kaip mobiliųjų paslaugų teikėją. Vykdydami „IONIQ“ projektą, imsimės šios naujos koncepcijos, ir „Hyundai Motor“ ir toliau bus vienu labiausiai vertinamų prekės ženklų pasaulyje.”

Toliau didindama prekės ženklo pasiekimus, 2015 m. rugsėjį „Hyundai Motor“ pristatė itin galingų transporto priemonių išvestinį prekės ženklą „N“, siekdama tiekti intuityvias, itin galingas, smagias vairuoti transporto priemones plačiam vartotojų ratui. 2016 m. pristatyti „RM16“, „Hyundai N 2025 Vision Gran Turismo“ ir „RN30“ koncepciniai modeliai, įkvėpti prekės ženklo aistros veiksmui, pavirs pirmuoju „Hyundai“ „N“ modeliu.

Vertingiausi 2016 m. automobiliniai prekės ženklai pagal „Interbrand“

Vieta

Įmonė

Prekės ženklo vertė

(mlrd. JAV dolerių)

1

„Toyota“

53,6

2

„Mercedes-Benz“

43,5

3

„BMW“

41,5

4

„Honda“

22,1

5

„Ford“

12,9

6

„Hyundai“

12,5

7

„Audi“

11,8

8

„VW“

11,4

9

„Nissan“

11,0

10

„Porsche“

9,5

„Hyundai“ pokytis pastarąjį dešimtmetį

Metai

Bendrasis reitingas

Prekės ženklo vertė

(mlrd. JAV dolerių)

2016

35

12,5

2015

39

11,3

2014

40

10,4

2013

43

9,0

2012

53

7,5

2011

61

6,0

2010

65

5,0

2009

69

4,6

2008

72

4,8

2007

72

4,5

2006

75

4,1

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius