Dabar populiaru
15min be reklamos
Publikuota 2021 12 02, 16:00

„Toyota“ nustebino: „Corolla“ nuo šiol turės ir „Cross“ versiją

„Kenshiki forum“ – taip vadinasi jau trečią kartą rengiamas „Toyota“ automobilių gamintojo forumas Briuselyje. Čia japonai praskleidė paslapties skraistę ir parodė žurnalistams savo karščiausias 2022 m. naujienas.

Penktosios kartos hibridinė sistema

„Corolla Cross“ yra pirmasis koncerno „Toyota“ modelis, kuriame, nepriklausomai nuo regiono, bus montuojamos penktosios kartos hibridinės jėgainės.

Naujoji „Toyota“ įsikraunanti hibridinė pavara komplektuojama su priekinių varančiųjų ratų pavara arba išmaniąja visų varančiųjų ratų AWD-i sistema. Jėgainė išlaikė iki šiol naudotos hibridinės pavaros privalumus, tačiau pritaikytas galingesnis elektros variklis išvysto didesnį sukimo momentą. Taip pat sumažėjo degalų sąnaudos, teigia gamintojas.

Patobulinus transmisijos konstrukciją, įrengta itin mažo klampumo alyva užpildoma nauja tepimo sistema. Tai leido sumažinti elektros sistemos ir mechaninius nuostolius, todėl padidėjo maksimali perduodama galia bei sumenko degalų sąnaudos.

Pagal pažangiausias ličio jonų technologijas suprojektuota baterija yra talpesnė ir 40 proc. lengvesnė nei anksčiau.

Išaugo vidaus degimo variklio ir elektros motoro išvystoma galia. Tai lėmė ir daugiau nei 8 proc. padidėjusį bendrą hibridinės sistemos pajėgumą.

Hibridinės jėgainės versijos su 2 litrų benzininiu varikliu ir priekinių varančiųjų ratų pavara didžiausia išvystoma galia siekia 197 AG (146 kW). Naujasis miesto visureigis su šia jėgaine nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,1 sekundės.

AWD-i modifikacijoje ties galine ašimi montuojamas papildomas elektros variklis, išvystantis solidžią 30,6 kW galią.

Gale sumontuotas elektros variklis automatiškai aktyvuojamas tuomet, kai reikia gero sukibimo sudėtingesnėmis sąlygomis. Taigi vairuotojas gali visiškai pasitikėti automobilio galimybėmis.

„Corolla Cross“ modelio su keturių varančiųjų ratų AWD-i sistema įsibėgėjimo rodikliai yra tokie patys kaip ir priekiniais ratais varomos versijos.

Pažangios technologijos

Tarp gausybės pažangių naujojo „Corolla Cross“ technologijų taip pat bus ir naujos kartos vartotojo sąsaja. Ji veiks naudojantis naujausia multimedijos įranga ir specialiai Europos rinkai skirta prietaisų skydelio konfigūracija. Montuojamas 12,3 colio vairuotojui svarbiausią informaciją pateikiantis universalus ekranas ir 10,5 colio centrinis multimedijos monitorius.

12,3 colio skaitmeniniam prietaisų skydeliui pritaikyta visiškai nauja techninė ir programinė įranga. Maksimaliai išnaudojus didžiausio šiame segmente ekrano plotą, suteikiamos itin plačios bet kokios reikiamos informacijos pateikimo galimybės, įskaitant degalų sąnaudas, hibridinės pavaros veikimą bei navigacijos nuorodas. Vartotojai patys galės pasirinkti, ką ir kur nori matyti.

Multimedijos sistemoje greta didelės raiškos 10,5 colio ekrano taip pat įdiegtas galingesnis procesorius. Technologija suteiks galimybę naudotis belaide „Apple CarPlay“ ir „Android Auto“ įrenginių sąsaja ir „Toyota Smart Connect“ paslaugomis.

Vartotojai galės maksimaliai išnaudoti debesijos navigaciją, gauti informaciją apie eismo sąlygas ir patogiai viską valdyti balsu. Programinė įranga bus atnaujinama nuotoliniu būdu. Papildomai taip pat bus siūlomos įvairios išmaniosios MyT programėlės paslaugos, įskaitant kelionių duomenų analizę, automobilio buvimo vietos nustatymą ir netgi tokias nuotolines funkcijas kaip salono temperatūros nustatymas arba durų užrakinimas.

Dėmesys saugumui

Naujajame „Corolla Cross“ diegiamos visos „T-Mate“ technologijos, kurios apima naujos kartos „Toyota Safety Sense“ saugumo paketą ir kitas vairuotojo darbą palengvinančias pagalbines sistemas. Sumontavus šią įrangą, siekiama užtikrinti ne tik naujojo SUV modelio keleivių, bet ir aplinkinių eismo dalyvių saugumą.

Susidūrimų išvengti padedanti sistema nuo šiol turės papildomas greičio slopinimo ir eismo stebėjimo sankryžose funkcijas. Taip pat ši technologija dar tiksliau fiksuos artėjančias transporto priemones ir judėjimą sankryžose sukant į bet kurią pusę.

Tarp svarbiausių naujų „Toyota Safety Sense“ patobulinimų bus avarinio automobilio stabdymo sistema ir programinės įrangos atnaujinimas nuotoliniu būdu. Pastaroji technologija leis per visą automobilio eksploatacijos laikotarpį išlaikyti esamų funkcijų veiksmingumą.

Nuotoliniu būdu bus diegiamos ir naujos funkcijos. Greta kitų pakeitimų taip pat buvo patobulintas prisitaikančiosios greičio palaikymo, eismo juostų stebėjimo ir kelio ženklų atpažinimo sistemų veikimas.

Papildomą komfortą ir saugumą užtikrina į „T-Mate“ paketą įeinanti nematomų zonų stebėjimo sistema ir saugaus išlipimo iš automobilio pagalba, automatinė šviesų perjungimo sistema, įspėjimo apie kliūtį ir automatinio stabdymo važiuojant atbuline eiga funkcija bei išmanieji parkavimo davikliai.

Naujojo „Corolla Cross“ modelio GA-C platforma išsiskiria dideliu standumu. Papildomai pasyvųjį saugumą padidina ir priekyje sumontuota nauja centrinė oro pagalvė. Ji įrengiama tam, kad, įvykus eismo įvykiui, vairuotojas ir keleivis neatsitrenktų vienas į kitą.

Nuo modelio debiuto 1966-aisiais visame pasaulyje jau buvo parduota daugiau nei 50 mln. automobilių „Corolla“. Naujasis „Corolla Cross“ turėtų dar labiau sutvirtinti koncerno „Toyota“ poziciją C segmente. Tikimasi, kad šis modelis taip pat padės pasiekti ambicingą tikslą iki 2025-ųjų konkurencingiausiame Europos segmente kasmet parduoti 400 000 automobilių. Užimamos rinkos dalis tuomet siektų 9 proc.

Norėdamas tęsti – užsiregistruok

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Parašykite atsiliepimą apie Gazas