-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ tapo populiariausiu automobilių prekės ženklu Baltijos šalyse

Per pirmuosius šešis mėnesius „Toyota“ buvo geriausiai parduodamas automobilių prekės ženklas, pralenkęs kitus prekių ženklus – Baltijos šalyse parduoti 5 735 automobiliai. Palyginti su praėjusių metų laikotarpiu, „Toyota“ pardavimo apimtys išaugo 33 proc. – parduota 1 422 vienetais daugiau.
„Toyota“
„Toyota“ / „Toyota“ nuotr.

Be to, „Toyota“ rinkos dalis išaugo 14,2 proc. ir šis automobilių prekės ženklas Baltijos šalyse tapo populiariausiu.

Šiais metais „Toyota“ pasiekė itin gerų rezultatų visose trijose Baltijos šalyse, o daugiausia automobilių parduota Lietuvoje. Per pirmuosius šešis mėnesius užregistruota 47 proc. daugiau „Toyota“ automobilių – iš viso 2 019 automobilių, todėl „Toyota“ tapo sparčiausiai augančiu automobilių prekės ženklu Lietuvoje. Per visą šešių mėnesių laikotarpį birželį „Toyota“ pardavimas itin išaugo; užregistruotų automobilių skaičius padidėjo net 82 proc., o iš viso parduota 412 automobilų. Be to, „Toyota“ rinkos dalis Lietuvoje padidėjo ir pasiekė 13,9 proc., o tai reiškia, kad palyginti su praėjusių metų šešių mėnesių laikotarpiu, rinkos dalis padidėjo 2,7 procento.

„Toyota“ hibridinių modelių sėkmė žymiai prisidėjo prie itin gerų prekės ženklo rezultatų, o hibridinių galios pavarų paklausa vis didėja. Hibridinių modelių poreikį geriausiai atspindi nepaprasta 2016 m. pristatyto „Toyota RAV4 Hybrid“ sėkmė. Klientai labai palankiai įvertino hibridinį visureigį; beveik 70 proc. rinkosi hibridinius automobilius iš visų parduotų „Toyota RAV4“.

„Toyota C-HR“ visureigis – tai dar vienas „Toyota“ modelis, kuris tarp klientų buvo itin populiarus. Prasidėjus šių metų pardavimui, į šių automobilių segmentą įnešta inovacija – pristatyta hibridinė galios pavara. Automobilyje yra naujausios kartos hibridinė sistema, todėl užtikrinamas sklandus ir malonumo teikiantis vairavimas, kurį pasirinko beveik 60 proc. klientų.

Atnaujinto dizaino „Yaris“, į rinką atkeliavęs šį pavasarį, buvo itin paklausus tarp klientų, o jo hibridinio modelio pardavimas išaugo – 50 proc. pageidaujamų modelių buvo hibridiniai. Hibridinis automobilis sukurtas taip, kad važiuotų dar tyliau ir geriau, o jį valdyti būtų dar lengviau. Be to, dabar klientai gali mėgautis „Toyota Safety Sense“ – daugybe aktyvių saugos sistemų, kurios įeina į standartinę visų „Yaris“ modelių komplektaciją.

„Toyota“ su didžiausiu pramonėje 8 hibridinių modelių* asortimentu ir toliau siekia gaminti dar geresnius automobilius bei sumažinti jų poveikį aplinkai. Šiandien keliuose važinėja daugiau nei 10 mln. „Toyota“ hibridinių automobilių: apskaičiuota, kad „Toyota“ hibridiniai modeliai prisidėjo prie 77 mln. tonų CO2 smažėjimo visame pasaulyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius