-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Trys nauji „Mazda“ modeliai pelnė „Red Dot“ apdovanojimus

Trys nauji „Mazda“ modeliai, trys nauji apdovanojimai. Japonų automobilių gamintojas namo parsiveš tris prestižinius prizus už visiškai naujus „Mazda MX-5“, „Mazda CX-3“ bei „Mazda2“ modelius iš „2015 Red Dot“ apdovanojimų „Product Design 2015“ ceremonijos, kuri įvyks birželio mėnesį.
„Mazda2“
„Mazda2“ / „Mazda“ nuotr.

Ketvirtosios kartos legendinis rodsteris MX-5 laimėjo aukščiausią konkurso įvertinimą – „Red Dot: Best of the Best“ prizą – už išskirtinį ir novatorišką dizainą.

Pirmasis „Mazda“ kompaktiškas miesto visureigis CX-3 buvo pasirinktas „Red Dot“ apdovanojimų komisijos už išskirtinę dizaino kokybę.

Galiausiai, visiškai naujas kompaktinės klasės „Mazda2“ gavo „Honourable Mention“ įvertinimą.

„Red Dot“ žiuri vertino konkurso dalyvius pagal aibę kriterijų, pradedant dizaino novatoriškumu ir baigiant funkcionalumu, ergonomika ir santykiu su aplinka.

„Mazda“ nuotr./„Mazda CX-3“
„Mazda“ nuotr./„Mazda CX-3“

Trys naujausi „Mazda“ modeliai keliauja naujosios kartos pirmtakų pramintu keliu. Visi „Mazda“ naujosios kartos modeliai yra laimėję prizus, kurie įvertino jų KODO – „judėjimo sielos“ – eksterjero dizainą, įskaitant penkis „Red Dot“ apdovanojimus.

KODO dizaino linijos ir formos reprezentuoja tramdomą energiją ir atletišką „Mazda“ automobilių judėjimo natūrą. Šios koncepcijos šaknys slypi ilgalaikėje sportiškų, tiksliai valdomų ir smagių vairuoti automobilių kūrimo tradicijoje, geriausiai atsispindinčioje MX-5 modelyje.

Dabar pasaulyje visų laikų geriausiai parduodamas rodsteris turi unikalų KODO stilių. CX-3 ir „Mazda2“ taip pat susilaukė daugybės pagyrų savo rinkos segmentuose.

Šis „Red Dot“ pripažinimas byloja apie KODO dizaino lankstumą ir meninę laisvę.

„Šis „Red Dot“ pripažinimas byloja apie KODO dizaino lankstumą ir meninę laisvę. KODO įkūnija tą tramdomos energijos momentą, kurį patiria atletas ar gyvūnas prieš startuodamas.

Vienas būdas kontroliuoti vizualinę energiją yra ją „suslėgti“ ir „paleisti“, tuo metu kai ji juda palei automobilio kėbulą – taip kaip mes padarėme su MX-5. Naujasis CX-3 laikosi kitokio meninio metodo, suliedamas judesius ir taip sukurdamas energiją. „Mazda2“ yra dar kitokia – tai parodo, kaip KODO mums padeda kiekvienam modeliui suteikti skirtingą charakterį“, – teigia „Mazda“ dizaino direktorius Europos regione Kevinas Rice‘as.

„Mazda“ nuotr./„Mazda MX-5“
„Mazda“ nuotr./„Mazda MX-5“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius