Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vertas dėmesio „KIA Cee‘d“: kompaktinės klasės naudotas automobilis – su garantija

2006 m. pristatę pirmosios kartos „Cee‘d“, Pietų Korėjos gamintojai atkreipė į save viso pasaulio dėmesį, nes šiam automobiliui suteikė iki tol neregėtą rinkoje net septynerių metų gamyklinę garantiją. Nemaža dalis konkurentų į tai žiūrėjo kaip į ėjimą va bank.
Kia Cee‘d
Kia Cee‘d / Vytautas Pilkauskas
Temos: 2 KIA „KIA Cee'd“

Nors debiutinis „Cee‘d“ buvo vidutiniškas automobilis, 2012 m. debiutavęs antrosios kartos modelis alkūnėmis pradėjo stumdytis su pačiais stipriausiais kompaktinės klasės konkurentais, nes tapo stilingas, atpažįstamas, modernus ir vis dar toks pat patikimas, nes gamintojas toliau jam siūlė 7 metų garantiją.

Patikimas – beveik be tipinių „ligų“

Kiekvienas chroniškas gedimas, kurį gamintojui tektų taisyti iš savo kišenės, galėtų būti brangus ir pražūtingas, bet korėjiečiai buvo užtikrinti, kad jiems pavyko sukurti patvarų automobilį. Dažniausios šio „KIA“ modelio problemos nėra tokios didelės ir susijusios įprastai su centrinio užrakto sistemos sutrikimais, kai automobilis tinkamai neužsirakina ir neatsirakina. Problemų kelti gali ir imobilizatorius. Tokiu atveju „Cee‘d“ tiesiog neužsives.

Vytautas Pilkauskas/Kia Cee‘d
Vytautas Pilkauskas/Kia Cee‘d

Kalbant apie važiuoklę – ji viena patikimiausių klasėje, dažniau gali tekti keisti nebent priekinius apatinius šarnyrus, vairo traukių antgalius ar pačias traukes, ypač jeigu dažnai važinėjate duobėtais keliais.

Bendrai, patikimumo atžvilgiu „Cee‘d“ tikrai neblogas pasirinkimas nenorintiems didelių ir dažnų problemų bei ieškantiems kompaktinės klasės hečbeko.

Vertinant „Cee‘d“ interjero kokybę, bent jau medžiagų atžvilgiu galima sakyti, kad tai nėra pačiomis geriausiomis ir prabangiausiomis medžiagomis pasižymintis automobilis. Tačiau jis tikrai yra tarp savo klasės lyderių.

Kokybiškas ir su prieinama kaina

Netgi bazinės įrangos automobiliai turi nemažai privalumų, neprieinamų konkurentams. Pavyzdžiui, šildomas vairas, kurį itin gerai vertina mūsų klimato zonos vairuotojai.

Automobilio išorė dar ir dabar atrodo šiuolaikiška ir nepasenusi, o sportiškesnės „GT“ arba „GT Line“ versijos atrodo tikrai agresyviai, tad išsiskiria iš pilkos nedidelių hečbekų masės.

Automobiliai buvo siūlomi su plačia variklių gama. Benzininiai – nuo 1,4 l atmosferinių vos 100 AG tiems, kurie nori taupyti ir mėgsta ramų važiavimą, iki azartiškų „GT“ versijų 1,6 l su turbina variklių, siekiančių net 204 AG.

Dyzelinių variklių pasirinkimai galimi du. Taip pat – 1,4 arba 1,6 l darbinio tūrio. Mažesnysis turi 90 AG, bet dėl didesnio sukimo momento ir anksčiau pasiekiamo maksimalaus galingumo jis kur kas gyvybingesnis nei tokio paties litražo benzininis. Taip pat galima ieškoti ir automobilio su 1,6 l turbodyzeliniu varikliu, pasiekiančiu apie 140 AG.

„Cee‘d“ važiuoklė suderinta stabiliam, bet ne kietam važiavimui. Korėjiečiai ieškojo aukso viduriuko, ir tai jiems pavyko. Tiesa, „GT“ versijos turi jau visai kitaip reguliuotą pakabą – jie daug sportiškesni ir kietesni.

Panaši situacija ir su vairo mechanizmu, kuris ne tik leidžia lengvai manevruoti mieste, bet, važiuojant didesniu greičiu, išlieka pakankamai informatyvus ir leidžia tiksliai pasirinkti važiavimo trajektoriją.

Suskaičiuoti visus „Cee‘d“ konkurentus neužtektų abiejų rankų pirštų: kone kiekvienas gamintojas šioje klasėje turi bent po vieną, o neretai – ir po kelis modelius. Tačiau mados diktatorius ir pagrindinis konkurentas yra „Golf“, nes ši klasė taip ir vadinama – „Golfų“ klase. Vis dėlto ieškantiems tokio automobilio galima pasakyti, kad pastarasis mažiausiai 20 proc. brangesnis.

Naudoti, bet su galiojančia garantija

Antrosios kartos „Cee‘d“ – dėmesio vertas naudotas kompaktinės klasės hečbekas. Patikimas, neblogai važiuojantis, patogus ir turintis malonių privalumų.

Nors pirmųjų gamybos metų egzemplioriams kitąmet sukaks dešimt metų, tai toli gražu dar ne „Cee‘d“ gyvavimo pabaiga. Svarbiausia, kad visi jie pirmus septynerius savo gyvenimo metus buvo aptarnauti oficialiose atstovybėse (tam, kad galiotų garantija), o tai reiškia, kad jeigu ir buvo remontuojami, darbai buvo atlikti kokybiškai.

Apčiuopiamas privalumas ir tai, kad rinkoje galima rasti nemažai modelių su galiojančia garantija, jei tik neperžengta 150 tūkst. kilometrų ridos riba. Taigi toks „Cee‘d“ gali tapti geru pasirinkimu nenorintiems išlaidauti, bet norintiems tikrai gero kompaktinės klasės automobilio.

Tokio ieškantiems siūlytumėme kreiptis į „KIA“ atstovybes – jose gausu naudotų, su pilna serviso istorija ir patikimų, neretai ir su galiojančia garantija automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius