Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Vertingiausi 2010 metų automobilių prekių ženklai

„Toyota Verso“
„Toyota Verso“
Šaltinis: 15min
0
Skaitysiu vėliau
A A

Žurnalo „BusinessWeek“ ir Niujorko kompanijos „Interbrand“ paskelbtais duomenimis, vertingiausi automobilių prekių ženklai 2010 metais buvo „Toyota“ (26,1 mlrd. JAV dolerių), „Mercedes-Benz“ (25,1 mlrd. JAV dolerių) ir BMW (22,3 mlrd. JAV dolerių).

Apskritai vertingiausi prekių ženklai 2010 metais buvo „Coca-cola“ (70,4 mlrd. JAV dolerių), IBM (64,7mlrd. JAV dolerių), „Microsoft“ (60,9 mlrd. JAV dolerių) ir „Google“ (43,5 mlrd. JAV dolerių).

Interneto portalas Autoplius.lt pristato vertingiausių automobilių prekių ženklų dešimtuką.

Vertingiausių automobilinių prkės ženklų „Top10“
Vertingiausių automobilinių prekės ženklų „Top10“

 

Komentarai
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Daugiau straipsnių nėra
Rodyti senesnius straipsnius
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas