Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ 2012 metų Dakaro ralyje dalyvauja kaip pagalbininkai

Dakaro ralis – vienas didžiausių metų autosporto įvykių, kasmet pareikalaujantis milžiniškos jėgos ir ištvermės ne tik iš sportininkų, bet ir iš technikos. Viena iš renginio rėmėjų, „Volkswagen Commercial“, jau treti metai paeiliui pateikia organizatoriams daug savo gamybos automobilių, kurie čia išbandomi ypač ekstremaliomis sąlygomis ir dažniausiai gauna pirmąjį kovinį krikštą.
„Volkswagen Amarok“
„Volkswagen Amarok“ / Gamintojo nuotr.

Šių metų Dakaro ralyje daug pakeitimų. Ralis prasidėjo ne Argentinos sostinėje Buenos Airėse, bet 500 km į pietus nuo sostinės nutolusiame Mar del Plata kurorte. Be to, kitaip, nei ankstesniuose raliuose, lenktynių palaikymo automobilių karavanas nekursuos per žemyną pirmyn ir atgal, bet iš Čilės važiuoja šiaurės kryptimi, į Peru sostinę Limą.

„Volkswagen“ lenktynininkų komanda, įtikinamai laimėjusi paeiliui tris paskutiniuosius Dakaro ralius, šiemet pačiose lenktynėse nedalyvauja. Mat „Volkswagen“ koncerno autosporto padalinys nusprendė visas pastangas skirti pasiruošimui 2013 metų pasaulio ralio čempionatui, į kurio trasas ji išvairuos „Polo R WRC“.

Tačiau „Volkswagen Commercial Vehicles“ jau trečią kartą tapo oficialiu ralio palaikymo automobilių tiekėju ir šią užduotį sėkmingai įgyvendina. Šiemet „oficialusis tiekėjas“ organizatoriams pateikė 30 pikapų „Amarok“, įskaitant automobilius su automatine transmisija ir pirmą kartą visuomenei pristatomus pikapus su vienguba kabina bei aštuonis mikroautobusus „Multivan Panamericana“.

Volkswagen Multivan
Volkswagen Multivan

Dar viena pirmą kartą parodyta naujovė – Achleiteno mieste gaminamas „Volkswagen Crafter 4MOTION“ su visų ratų pavara.

Visos transporto priemonės labai gerai išlaikė techninės atitikties testą, kuriame  ypač kruopščiai buvo tikrinamos visos saugos priemonės (įskaitant palydovinę avarinio ryšio ir nelaimės signalo siuntimo sistemą), ypatingą dėmesį skiriant toms asmens saugos sistemoms, kurių gali prireikti dykumose vykstančiuose pačiuose sunkiausiuose lenktynių etapuose. Tad beveik visiems „Volkswagen Amarok“ buvo leista važiuoti pagrindine ralio trasa. Šiuose automobiliuose buvo sumontuoti saugos lankai, kitokio tipo sportinės sėdynės ir visą kūną prilaikantys sportiniai saugos diržai. Šių automobilių ekipažai sėkmingai įveikė visus biurokratinius formalumus, susijusius su vairuotojo teisėmis ir sveikatos draudimu.

Mar del Plata kurorto centre esančioje aikštėje Plaza Kolon prasidėjusį ralį – lenktynininkus ir lydinčius automobilius mieste ir jo apylinkėse stebėjo bei sveikino apie 250000 žmonių. Iš viso nuo starto rampos nuriedėjo 178 motociklai, 30 keturračių, 161 automobilis ir 74 sunkvežimiai.

Ralio palaikymo komandos karavanas dykumomis turės įveikti 9000 kilometrų. Pirmiausiai bus važiuojama per Argentiną, vėliau pro Mar de las Pampas ir Andų kalnus, kur per 4800 km aukštyje virš jūros lygio esančią San Francisko perėją bus įvažiuota į Čilę. Pasiekus Čilę, sausio 8 d. numatyta pertrauka, kurią lenktynių karavanas praleis kalnakasių mieste Copiapo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Reklama
28 metai su „Teleloto“ – kas lieka už kadro?
Reklama
Pasiskiepyti – į vaistinę: ateina per pietų pertrauką, kartu atsiveda ir šeimos narius
Užsisakykite 15min naujienlaiškius