Stambūs automobilių gamintojai jau seniai išmoko skirtinguose automobiliuose naudoti tas pačias detales. Gaminti automobilius ant standartizuotų platformų yra daug pigiau.
„Volkswagen“ koncernas vadovaudamasis šia filosofija nuo 1990 metų iki šiol ją tobulina. 2012 metais pasirodys naujos kartos „Audi A3“. Jis bus gaminamas ant taip vadinamos „MQB“ platformos. Šią platformą taip pat naudos ir kiti automobiliai. Ne tikmaži, bet ir dideli. VW koncernas teigia, kad vien bendra platforma automobilių gamyba neapsiribos - bus naudojama dar daugiau bendrų komponentų.
Bus naudojamos tokios pačios vairo kolonėlės, važiuoklės dalys. Programoje dalyvaus apie 40 modelių. Automobilio surinkimas pagreitės maždaug trečdaliu. Gamybos sąnaudos sumažės apie 20 procentų. Pats procesas taps daug lankstesnis.
Ši programa turi ir minusų. Jeigu vienas mazgas pasirodys brokuotas, teks atšaukti milijonus automobilių. Tai smarkiai paveiktų gamintojo reputaciją. Tačiau koncerno vadovybės tokia grėsmė negasdina - patobulinta unifikacijos programa startuoja 2012 metais.