„Volkswagen“ lengvųjų automobilių markė ir toliau išlaiko augimą. Taip pat – gerina rekordus. Per pirmąjį 2011-ųjų pusmetį šios markės lengvųjų automobilių pristatyta daugiau nei 2,5 milijono vienetų. Iš viso klientai gavo 2,53 milijono automobilių. Paklausa itin ryškiai augo birželį, kai buvo parduota 438 500 VW automobilių.
„Tokios „Volkswagen“ lengvųjų automobilių markės pirmojo pusmečio augimo perpektyvos mus labai nudžiugino ir padrąsino. Būtų didžiulė sėkmė, jei sugebėtume išlaikyti tokį lygį ir per likusius šešis šių metų mėnesius“, – kalbėjo „Volkswagen“ grupės ir „Volkswagen“ lengvųjų automobilių markės valdybos narys pardavimui ir rinkodarai Christianas Klingleris.
VW lengvųjų automobilių markė itin paklausi buvo centrinės ir rytinės Europos regione, kur per pirmąjį šių metų pusmetį pristatymai išaugo 42,2 proc. iki 92 300 vienetų. Markė padvigubino savo pristatymus Rusijos rinkoje iki 45 500 automobilių (103,0 proc. augimas). VW lengvieji automobiliai išlaikė augimą ir savo namų rinkoje Vokietijoje, kur pristatyti 301 700 šios markės automobiliai (beveik 5 proc. augimas).
Be specialiai Kinijos rinkai gaminamų „Volkswagen“ modelių, per pirmąjį šių metų pusmetį itin aukšta pasiūla Kinijoje išsiskyrė „Jetta“ (+58,3 proc.), „Tiguan“ (+50,9 proc.), „Passat CC“ (+73,4 proc.) bei „Phaeton“ (+95,8 proc.).