Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ mažins pardavėjų skaičių Europoje

Dyzelgeito skandalas tebekrečia „Volkswagen“ koncerną. Šis pranešė, jog rengiasi mažinti atstovybių Europoje tinklą ir orientuosis į prekybą automobiliais internetu.
„Volkswagen“ rengiasi mažinti prekybos salonų skaičių Europoje.
„Volkswagen“ rengiasi mažinti prekybos salonų skaičių Europoje. / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Siekis sumažinti prekybos tinklą paveiks visus 12 „Volkswagen“ koncernui priklausančių ženklų, atstovaujamų maždaug 3 tūkst. platintojų tinklo.

Koncerno tikslas – padidinti pelningumą ir efektyvumą maždaug 10 proc., taip pat siekiama dukart išauginti gražą iš automobilių pardavėjų. Tai gali reikšti ir personalo pardavimo taškuose sumažinimą, ir prekybos salono uždarymą.

Juergenas Stackmannas teigė, jog koncernas nori sutelkti dėmesį į pardavimus internetu, tačiau neapibrėžė, kiek oficialių prekybos salonų rengiamasi uždaryti.

Vidutiniškai, sakė J.Stackmannas, „Volkswagen“ prekybos salonuose dirba 35 darbuotojai, iš jų keturi turėtų būti atleisti, arba perkelti dirbti kitur.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius