Per pirmus tris šių metų mėnesius „Volkswagen“ pardavė 2,606 mln. automobilių – 2,8 proc. mažiau nei prieš metus, o pardavimai praėjusį mėnesį buvo 4,3 proc. kuklesnis nei pernai kovą – 998,9 tūkst. automobilių.
Pardavimai Europoje pirmąjį metų ketvirtį paaugo 0,6 proc., Šiaurės Amerikoje – 3,7 proc., tuo tarpu Ramiojo vandenyno regione – sumenko 9,9 proc., Pietų Amerikoje – 10,2 procento.
„Kaip ir per pirmuosius du šių metų mėnesius, taip ir kovą mūsų pardavimų dinamika buvo buvo geresnė nei visos rinkos, mes padidinome savo dalį rinkoje“, – pabrėžė „Volkswagen“ grupės pardavimų vadovas Christianas Dahlheimas.
„Mūsų nuotaikos optimistinės, ypač dėl antrojo pusmečio“, – pridūrė jis.
„Volkswagen“ prekės ženklo automobilių pardavimai pirmąjį ketvirtį sumažėjo 4,5 proc., „Audi“ – 3,6 proc., „Škoda“ – 2,9 proc., „Porsche“ – 12,3 proc., tuo tarpu „Seat“ – išaugo 8,9 procento.