Visgi, VW koncernas, pasaulyje pardavęs daugiau nei 20 mln. „Passat“ modelių švenčia šio vardo jubiliejų – jam sukako 40 metų.
Pirmasis modelis debiutavo 1973-iųjų liepą, o prie šio projekto nagus prikišo ir puikiai žinoma dizaino studija „Giugiaro“, sukūrusi ir pirmosios kartos „Golf“, „Jetta“, „Scirocco“ kėbulo formas.
„Volkswagen“ nuotr./„Volkswagen Passat“ automobiliai |
Nors ir septintosios kartos modelis, lyginant su šeštąja karta, yra tik vizualiai atnaujintas automobilis, gamintojo teigimu, šių mašinų paklausa išlieka didelė ir konkurencinga savo segmente.
Tokius automobilius dažniausiai renkasi kiek konservatyvesnį dizainą mėgstantys vairuotojai, nors šiuo metu tiesioginiai „Passat“ konkurentai siūlo įmantresnes kėbulo linijas.
Padori surinkimo kokybė ir solidaus automobilio įvaizdis leidžia išlaikyti gerus rezultatus ir vis didesnę reikšmę automobilių pramonėje įgaunančioje Kinijoje. Teigiama, kad būtent septintosios kartos modelio dizainą sukurti padėjo šios šalies talentai.