„Volkswagen“ grupė jau anksčiau į „Touareg“ bei „Audi Q7“ buvo sumontavusi V10 bei V12 dyzelines jėgaines, kurių galios pakakdavo truktelti reaktyvinį lėktuvą. Bet tai buvo dideli ir neekonomiški varikliai, telpantys tik po didelių džipų kapotais.
Naujausiame „Passat“ jau egzistuoja 236 AG išvystantis 2 litrų dyzelinis motoras, kas šiandieniniais mastais yra kažkas nerealaus ir logikai neprieštaraujančiais būdais nepasiekiama kitiems gamintojams.
Netrukus „Volkswagen“ pranešė, kad gali iš šio variklio išspausti daugiau. Pavyzdžiui, 268 AG. Kiek bus niutonmetrų, kompanija dar neatskleidžia, tačiau galime spėti, kad apie 600.
Tai būtų geresni duomenys nei šiandien „Audi“ modeliuose montuojamų V6 TDI agregatų. Tik kad viskas pasiekiama turint dviem cilindrais mažiau. O tai lemia mažesnes degalų sąnaudas, mažesnę anglies dvideginio emisiją ir mažesnį paties variklio dydį, tad jį ne problema įgrūsti į kokį... „SEAT Ibiza“. Kaip jums tokia „kišeninė raketa“?