Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volkswagen“ pristato 2 litrų darbinio tūrio TDI variklį, kuris išvysto 268 AG

Jeigu tai būtų žaidimas kortomis, galima būtų įtarti, kad „Volkswagen“ sukčiauja. Kai dauguma gamintojų vargsta pasiekdami 200 AG iš 2 l darbinio tūrio dyzelinių variklių, vokiečiai spjauna jiems į veidą ir pristato 268 AG išvystantį dyzelinį motorą.
„Volkswagen Golf GTD“
„Volkswagen Golf GTD“

„Volkswagen“ grupė jau anksčiau į „Touareg“ bei „Audi Q7“ buvo sumontavusi V10 bei V12 dyzelines jėgaines, kurių galios pakakdavo truktelti reaktyvinį lėktuvą. Bet tai buvo dideli ir neekonomiški varikliai, telpantys tik po didelių džipų kapotais.

Naujausiame „Passat“ jau egzistuoja 236 AG išvystantis 2 litrų dyzelinis motoras, kas šiandieniniais mastais yra kažkas nerealaus ir logikai neprieštaraujančiais būdais nepasiekiama kitiems gamintojams.

Netrukus „Volkswagen“ pranešė, kad gali iš šio variklio išspausti daugiau. Pavyzdžiui, 268 AG. Kiek bus niutonmetrų, kompanija dar neatskleidžia, tačiau galime spėti, kad apie 600.

Tai būtų geresni duomenys nei šiandien „Audi“ modeliuose montuojamų V6 TDI agregatų. Tik kad viskas pasiekiama turint dviem cilindrais mažiau. O tai lemia mažesnes degalų sąnaudas, mažesnę anglies dvideginio emisiją ir mažesnį paties variklio dydį, tad jį ne problema įgrūsti į kokį... „SEAT Ibiza“. Kaip jums tokia „kišeninė raketa“?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius