Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

„Volvo“ modelių gamoje liks skaičiai 40, 60 ir 90

Naujasis „Volvo XC90“
„Volvo“ nuotr. / Naujasis „Volvo XC90“
Šaltinis: 15min
0
A A

„Volvo“ atsinaujina. Prieš savaitę pristatytas kultinis kompanijos automobilis XC90 yra naujos švedų eros pranašas. Dizaino bei technologiniai elementai, matomi XC90, bus atpažįstami ir kituose „Volvo“ modeliuose.

Dar prieš XC90 pristatymą „Volvo“ ilgą laiką mėtė užuominas. „Concept Coupe“, „Concept Estate“, „Concept XC“ – pamenate juos? Kiekvieno koncepto detalėse galima įžvelgti jau pristatyto XC90 detales. Jas maždaug po pusmečio galėsime išvysti ir miestų gatvėse.

Pristačius „Volvo XC90“, gamintojo atstovai neslėpė: tai yra „Volvo“ automobilių ateitis. Iki 2018-ųjų bus atnaujinta visa „Volvo“ gaminamų automobilių gama, kurioje pokyčių taip pat netruks.

Naujoji „Volvo“ automobilių gama
S (sedanas) V (universalas) XC (padidinto pravažumo)
S40 V40 XC40
S60 V60 XC60
S90 V90 XC90

 

XC90 pristatymas įvyko 2014-aisiais, o naujausias prieš tai pristatytas „Volvo“ modelis buvo V40, kuris pasirodė 2012-aisiais. Jeigu žiūrėtume tik į naujus modelius, tai švedų pavadinti dažnai atsinaujinančiais neįmanoma, tačiau 2013-aisiais jie padarė kitą žingsnį – pristatį naują variklių šeimyną „Drive-E“. Būtent ji padėjo esminį žingsnį į kompanijos ateitį.

Tai – keturių cilindrų jėgainės, kurios ir ekonomiškos, ir efektyvios. Pavyzdžiui, galingiausias benzininis variklis, turintis turbiną bei kompresorių, išvysto 320 AG. Ir tai – vos keturi cilindrai. Galingiausias dyzelis – 220 AG ir 470 Nm. Vėlgi, keturi cilindrai.

„Volvo“ nuotr./Naujasis „Volvo XC90“
„Volvo“ nuotr./Naujasis „Volvo XC90“

Tuo pačiu – pavarų dėžės. Kam gaminti daug, jeigu mažai kas jas perka? Geriau turėti vieną gerą ir siūlyti ją visiems – taip nusprendė „Volvo“. Aštuonių pavarų „automatas“ – vienintelis pasirinkimas automatinių pavarų dėžių kategorijoje. Jokių šešių ar septynių pavarų dėžių, jokių variatorių ir kitų gamtos nesusipratimų. Jeigu reikia mechaninės, gausi paprastą ir patikimą šešių pavarų dėžę, kurios pagrindinės dalys nesikeičia jau daug metų.

„Taip, pristatydami V8 variklį, sakėmė, kad vėluojame dešimtmečiu. Tačiau džiaugiuosi, jog prieš penkis metus nusprendėme nebedalyvauti cilindrų lenktynėse ir susikoncentruoti į keturis“, – sakė „Volvo XC90“ pristatymo metu Stokholme sutiktas kompanijos viceprezidentas strategijai Lexas Kerssemakersas. 

Pasitaisydamas rusvą prie švarko ne mažiau nei prie naujojo XC90 derantį „Chopard“ „Mille Miglia“ serijos laikrodžio apyrankę, kompanijos atstovas pripažino tai buvus nelengvu žingsiu, tačiau dabar – pats metas raškyti šio sprendimo vaisius.

„Volvo“ nuotr./Naujasis „Volvo XC90“
„Volvo“ nuotr./Naujasis „Volvo XC90“

T8 ženkliuką turintis „Volvo XC90“ bus geriausią galios ir ekonomiškumo santykį turintis visureigis. Jis išvystys net 400 AG, o degalų suvartos vidutiniškai vos 6 litrus šimtui kilometrų. Kaip tai įmanoma? Pasitelkus elektrinį variklį, kuris prijungtas prie galingiausio benzininio.

Taip, vietos po „Volvo“ modelių variklio gaubtais atsirado.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 „Volvo“
Parašykite atsiliepimą apie Gazas