Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo“ nebenori būti vadinamas „premium“ automobilių gamintoju

Naujasis „Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby tiesiai šviesiai pareiškė, kad „Volvo“ nebenori būti vadinamas tiesioginiu „premium“ gamintojų „Mercedes-Benz“, „Audi“, BMW ar „Lexus“ konkurentu.
„Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby
„Volvo“ vadovas Stefanas Jacoby / Gamintojo nuotr.

Tiek naujasis vadovas Stefanas Jacoby, tiek „Volvo“ kontroliuojančio kinų „Geely Holding“ vadovas Li Shufu sutaria, kad „Volvo“ dar nėra pasiruošęs lygiuotis su vokiška trijule.

Tačiau abu vadovai sutaria, kad tai yra stiprioji markės pusė. Kodėl? Nes „premium“  simbolizuoja ne tik ypač aukštą automobilio kokybę, bet ir didelę jo kainą.

Naujasis vadovas teigia, kad „Volvo“ privalo akcentuoti savo skandinavišką kilmę, o taikytis į tą patį rinkos segmentą,  kaip ir „Mercedes-Benz“ ar BMW, yra tiesiog nenaudinga.

Pagal naują S.Jacoby planą, patvirtintą Li Shufu, iki 2020 metų „Volvo“ pardavimas turi pasiekti daugiau nei 800 tūkst. automobilių kasmet. Tai jie tikisi pasiekti naudodamiesi kylančiomis automobilių rinkomis, tokiomis kaip Kinija, ir pristatydami naujus naujų segmentų modelius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius