Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Volvo Trucks“ įdarbino autonomiškai veikiančius vilkikus

„Volvo Trucks“ elektra varomas, visąlaik nuotoliniu būdu prie kompanijos informacinių sistemų prisijungęs, bet autonomiškai veikiantis vilkikas „Vera“ yra svarbi integruoto krovinių gabenimo tarp logistikos centro ir Geteborgo uosto terminalo sprendimo dalis. Inovatyvi transporto priemonė sukurta bendradarbiaujant „Volvo Trucks“ ir keltų bei logistikos kompanijai DFDS.
Elektra varomas vilkikas „Vera“
Elektra varomas vilkikas „Vera“ / Gamintojų nuotr.

Įgyvendindama šį projektą „Volvo Trucks“ siekė praktiškai išbandyti „Vera“ realioje darbo aplinkoje. Prie kompanijos sistemų realiu laiku prisijungęs autonominis sunkvežimis užtikrins sklandų krovinių srauto iš DFDS logistikos centro į uosto terminalą, iš kurio jie pristatomi į galutines pristatymo vietas visame pasaulyje, judėjimą.

Savo pirmąjį elektrinį, su išorinėmis sistemomis realiu laiku susietą, autonomiškai veikiantį vilkiką, skirtą pasikartojančioms užduotims logistikos centruose, gamyklose ir uostuose atlikti, „Volvo Trucks“ pristatė 2018 m. Pavadintas „Vera“, elektra varomas vilkikas pritaikytas dideliam tikslaus paskirstymo reikalaujančių krovinių kiekiui gabenti nedideliais atstumais.


„Dabar turime galimybę pritaikyti „Vera“ tam puikiai tinkančioje aplinkoje ir toliau tobulinti sistemos galimybes atliekant panašias užduotis“, – sako „Volvo Trucks“ autonominių sprendimų viceprezidentas Mikaelis Karlssonas.

Šios programos tikslas – sukurti integruotą sistemą, kurią sudaro grupė nuolat nuotoliniu būdu stebimų „Vera“ transporto priemonių, sklandžiai, efektyviai ir tvariai, nepertraukiamu srautu gabenančių krovinius nustatytu maršrutu. Bendradarbiaujant su DFDS kompanija „Volvo Trucks“ žengia pirmuosius žingsnius pritaikydama „Vera“ sudėtingesnėms transportavimo užduotims pramoniniuose rajonuose esančiuose bendrojo naudojimo keliuose atlikti.

„Siekiame būti nuotoliniu būdu stebimo, autonominio transporto kūrėjų priešakyje. Bendradarbiavimas su partneriais mums padės vystyti veiksmingą, lankstų ir tvarų sprendimą, padedantį plačiau naudoti autonomines transporto priemones. Tai būtų naudinga ir mūsų klientams, ir gamtai, ir verslui“, – sako DFDS generalinis direktorius Torbenas Carlsenas.

Gamintojų nuotr./Elektra varomas vilkikas „Vera“
Gamintojų nuotr./Elektra varomas vilkikas „Vera“

Realiomis sąlygomis veikiantis ribotos apimties autonomiškai veikiančių transporto priemonių panaudojimo sprendimas bus toliau tobulinamas atsižvelgiant į naudojimo metu stebimus technologinius, operacijų valdymo ir infrastruktūros pritaikymo aspektus, ypatingą dėmesį skiriant eismo saugumui. Surinkus papildomų, eksploatacijos realiomis sąlygomis, duomenų „Volvo Trucks“ ketina „Vera“ sunkvežimius naudoti kituose, panašiuose projektuose, papildant tradicinius šiandien naudojamus transportavimo sprendimus.

„Ateityje autonomiškai veikiantis, mažai triukšmo skleidžiantis ir visai teršalų neišmetantis transportas atliks svarbų vaidmenį transformuojant logistikos sektorių, taip užtikrinant maksimalią naudą verslui ir visuomenei. Bendradarbiavimo su DFDS projektą laikome labai svarbiu skatinant technologijų plėtrą šioje srityje. Nors „Vera“ vilkikams esame nustatę griežtus maksimalaus greičio ribojimus, patys neketiname riboti savęs siekdami tolesnės pažangos. Bandymai jau prasidėjo ir per ateinančius keletą metų ketiname galutinai įgyvendinti šį sprendimą“, – priduria Mikaelis Karlssonas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius