Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vos vienas žingsnis iki naujos automobilių eros – „Toyota“ išbando įspūdingus saulės elementus

„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų, dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testavimus. Įdomiausia, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ elektromobiliuose. Ir kompanija teigia, jog per vieną dieną jie gali pagaminti tiek energijos, kad papildomai nuvažiuosime 56 km.
„Toyota“
„Toyota“ / Gamintojų nuotr.

„Toyota“ paskelbė, kad pradeda naujų, dideliu efektyvumu pasižyminčių saulės elementų testavimus. Įdomiausia, kad šie elementai yra naudojami „Toyota“ elektromobiliuose. Kompanija teigia, jog per vieną dieną jie gali pagaminti tiek energijos, kad papildomai nuvažiuosime 56 km.

„Toyota“ jau ne pirmus metus bando į savo elektromobilius integruoti saulės elementus. Iš pradžių buvo „Prius“ automobilis, kuris turėjo vos 50 vatų skydelį. Iš to daug energijos tikėtis nevertėjo, bet nuo to viskas ir prasidėjo.

2016-aisiais Japonijos gamintojas ant „Prius“ hibrido (plug-in, PHV) stogo uždėjo 2000 JAV dolerių vertės saulės elementų sistemą.

Pastaroji jau buvo galingesnė – 180 vatų. Tai jau galėjo suteikti reikšmingesnį kiekį energijos ir įkrauti automobilio baterijas. Tačiau tos elektros energijos „Prius“ hibridui užtekdavo nuvažiuoti vos keletą papildomų kilometrų.

Dabar „Toyota“ bendradarbiaudama su „NEDO“ ir „Sharp“ pradeda praktinius testavimus, kuriais bus siekiama „įvertinti nuvažiuojamo atstumo ir degalų sunaudojimo efektyvumą elektrifikuotose transporto priemonėse, kurios bus padengtos dideliu efektyvumu pasižyminčiais saulės elementais.“

Ši „Toyota“ transporto priemonė padengta itin efektyviais saulės elementais. Kompanija teigia, kad jų energijos konversijos rodiklis siekia 34 proc.

Šiais saulės elementais „Toyota“ padengė didelę automobilio dalį ir teigiama, jog sistema gali generuoti 860 vatų galią bei per dieną automobiliui papildomai suteikti tiek energijos, kad vien elektra būtų galima nuvažiuoti apie 56 km.

Kompanija taip pat paviešino įdomią senosios (180 W) ir naujosios (860 W) sistemų palyginimo lentelę:

Informacija apie baterijas
Informacija apie baterijas

Kaip galite matyti iš „Toyota“ pateiktos informacijos, didžiausias šių sistemų skirtumas yra tas, kad naujoji sistema iš tikrųjų gali maitinti pagrindinę automobilio bateriją, kol pats automobilis važiuoja.

„Toyota“ kol kas neskelbia konkrečios šios technologijos komercializacijos datos. Tačiau dar šį mėnesį planuojama šį automobilį ir visą sistemą išbandyti Tokijuje bei kitose vietovėse ir pasidalinti gautais testavimų rezultatais su „NEDO“ bei „Sharp“, kad kuo greičiau šią technologiją galėtų pasiūlyti rinkai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius