Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Zlatano Ibrahimovičiaus sindromas: kas reklamuos naująjį „V90 Cross Country“?

„Volvo Cars“ prabilo apie greitai debiutuosiatį naująjį „V90 Cross Country“. Sukurtas 1996 metais, pirmasis „Cross Country“ universalas apjungė išskirtinį funkcionalumą ir patikimumą bekelėje. O praėjus 20 metų šiandien „Cross Country“ segmentas yra puikiai atpažįstamas „Premium“ automobilių rinkoje.
Zlatanas Ibrahimovičius reklamuoja "Volvo"
Zlatanas Ibrahimovičius reklamuoja „Volvo“ / Volvo nuotr.
Temos: 1 „Volvo“

„Daugelio žmonių akyse „Cross Country“ tapo tikru „Volvo“ automobilių simboliu. Nuo pat debiuto pradžios tai buvo pergalinga automobilio koncepcija, puikiai tinkanti atšiauriam Švedijos klimatui ir sudėtingoms eismo sąlygoms“, – sako Håkanas Samuelssonas, „Volvo Cars“ grupės prezidentas ir vykdantysis direktorius.

Itin tvirtas atšiauriame klimate

Sukurti susidoroti su iššūkių kupinu atšiauriu Skandinavijos klimatu, „Cross Country“ modeliai pasižymi puikiomis savybėmis bet kokiame kelyje – tiek pažliugusioje bekelėje ir juosmenį siekiančiame sniege, tiek ir važiuojant tolimus atstumus greitkeliais. „Cross Country“ pelnė itin didelį populiarumą tarp žirgų ir motorinių valčių savininkų dėl didelės prošvaisos, vilkimo galios ir sumanios visų varančiųjų ratų pavaros, taip užsitikrindamas savo kaip itin patikimo „Premium“ segmento automobilio ir puikios, visiems keliams tinkamos SUV automobilių alternatyvos, įvaizdį.

„Mes nuo pat pradžių dėjome itin daug pastangų siekdami pabrėžti, kad „Cross Country“ koncepcija nebuvo tik tvirta išvaizda pasižymintis eksperimentas. Iškėlėme itin aukštus reikalavimus važiavimui realiomis sąlygomis ir, būdami naujojo segmento pradininkai, nepamiršome komforto ir patogumo, kurio pagrįstai tikisi „Volvo“ savininkai“, – sako dr. Peteris Mertensas, „Volvo Cars“ grupės Tyrimų ir vystymo padalinio vyresnysis viceprezidentas.

Z.Ibrahimovičiaus reklama padarė tokią didelę įtaką, kad nors šios kartos modelio gamyba artėjo prie pabaigos, jo pardavimai žymiai išaugo.

„V90 Cross Country“ debiutuos jau rugsėjo viduryje.

Pirmoji karta (1997–2000 m.)

Sukurtas kaip puiki alternatyva SUV ir automobiliams su priekiniais varančiaisiais ratais, pirmasis „Cross Country“ automobilis „V70 XC“ išpopuliarėjo tuo metu kai vis daugiau senosios kartos SUV automobilių buvo pradėti gaminti kaip miesto visureigiai. „Cross Country“ pasiūlė naują galimybių, funkcionalumo ir komforto derinį. „V70 XC“ akimirksniu pelnė pripažinimą, ypatingai Šiaurės Amerikos rinkoje.

Antroji karta (2000–2007 m.)

2000 metais pasirodė antrosios kartos „V70 XC“, pasižymėjęs dar ryškesne išvaizda ir didesne prošvaisa.

Kai 2002 metais debiutavo pirmasis „Volvo“ SUV automobilis „XC90“, į „V70 XC“ pradėta diegti naujesnė ir labiau šiuolaikiška visų ratų pavara, taip pat sekant didžiojo brolio pavyzdžiu, pavadinimas buvo pakeistas į „XC70“.

Trečioji karta (2007–2016 m.)

2007 m. pasirodęs trečiosios kartos „Volvo Cross Country“ tapo dar elegantiškesnis ir prabangesnis. „XC70“ ir toliau buvo itin mylimas Šiaurės Amerikoje, kur pirkėjai įsigijo beveik pusę visų pagamintų automobilių.

2014 m. „Volvo XC70“ visame pasaulyje tapo atpažįstamas kaip Zlatano Ibrahimovičiaus automobilis dėl „Volvo Cars“ reklamos, kurioje nusifilmavo žymiausias Švedijos futbolininkas. Ši reklama padarė tokią didelę įtaką, kad nors šios kartos modelio gamyba artėjo prie pabaigos, jo pardavimai žymiai išaugo.

Kas reklamuos naująjį „V90 Cross Country“, sužinosime jau netrukus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius