Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Permainingų „1000 km lenktynių“ eiga

„1000 km lenktynių“ startas
Organizatorių nuotr. / „1000 km lenktynių“ startas
Šaltinis: 15min
0
A A

12 val. 15 min. prasidėjo keturioliktosios „1000 km lenktynės“ Palangoje. Visą jų eigą galite sekti kartu su GAZAS.LT šioje naujienoje.

Atnaujinta 21:33. FINIŠAS!

Keturioliktosiose „1000 km lenktynėse“, negailėjusiose dalyviams nei saulės, nei lietaus, didžiąją dalį laiko pirmavo ir pirmas finišo liniją kirto „General financing – Autopaslauga“ komandos „Porsche 911 GT3“ bolidas. Didesnių klaidų išvengę komandos vairuotojai Benediktas Vanagas, Nemunas ir Nerijus Dagiliai iš antro karto pasiekė tikslą – finišuoti pirmiems.

Praėjusiais metais tų pačių žmonių komanda taip pat dalyvavo „1000 km lenktynėse“, tačiau techninis gedimas „Porsche“ užklupo įpusėjus lenktynėms. Antras kartas buvo gerokai sėkmingesnis.

Tai – pirmoji pergalė B.Vanagui ir antroji broliams Dagiliams, jau kėlusiems į viršų nugalėtojų taurę 2005-aisiais metais. Tuomet jie važiavo su „Porsche 996 GT3“ bolidu, o komandos draugas tuomet buvo Egidijus Dapšas.

Plačiau apie lenktynių finišą ir apdovanojimus skaitykite paspaudę čia.

Atnaujinta 21:08 Atkakli kova vyksta tarp Vytauto Vanago ekipažo bei belgų ekipažo su „BMW M3 Silhouette“. Vienam iš belgų ekipažo vairuotojų padarius klaidą, automobilis „BMW M3 Silhouette“ atsirėmė į apsauginę sienelę ir stabtelėjo trasoje, o „Porsche 911 GT3“ atsiplėšė.

Atnaujinta 20:26 Liovusis lietui dauguma lenktynininkų keitė padangas. Antroje vietoje važiavęs belgų ekipažas trenkėsi į bortą, tačiau lenktynes tęsia toliau ir išlaiko tą pačią poziciją. Ketvirtoje vietoje važiavę Martynas Samuitis su „Honda Civic Type-R“ išlėkė iš trasos. Į trasą išvažiavo saugos automobilis. Atskubėjęs pagalbos automobilis ekipažą ištraukė iš griovio. Vėliau užsukęs patikrai į „boksus“ Martynas Samutis toliau tęsia lenktynes.

Atnaujinta 19:37

Lenktynių lyderiai pasiskirstė į aiškius pogrupius: dėl pirmos vietos kovoja „Porsche 911 GT3“ prieš „BMW M3 Silhouette“, o dėl trečios – „Inter Rao“ BMW M3 bei „Honda Civic Type-R“. A.Gelžinis pažymėjo, kad sausėjant trasai R.Kupčikas su „Honda Civic Type-R“ turėtų sumažinti tempą – esant šlapiai dangai, jis turi šansų galynėtis su BMW M3, tačiau esant sausam asfaltui beveik dvigubai galingesnis BMW turi akivaizdų pranašumą.

Autosporto eksperto teigimu, komanda šiuo metu vairuojančiam R.Kupčikui turėtų duoti nurodymą prilėtinti, nes nuo penktos vietos jis nutolęs devyniais ratais. Tokį atstumą panaikinti iki lenktynių pabaigos likus 70 ratų įmanoma nebent pirmaujančiam padarius grubią klaidą.

„1000 km lenktynių“ „Top 10“ po 267 (iš 334) ratų:

Vt. Nr. Komanda Valstybė Automobilis Klasė Įv. ratai Atsilikimas Gr. ratas Vid. greitis
1 1 General Financing-Autopaslauga
 
Porsche 911 GT3 GT 267 - 01:20.530 119 km/h
2 21 Mojo Lounge Racing
 
BMW M3 Silhouette X1 265 -2 ratai 01:20.456 119 km/h
3 12 Inter RAO Lietuva
 
BMW M3 GT 256 -11 ratai 01:27.055 115 km/h
4 15 Technorama-Wellman
 
Honda Civic Type R A3000 256 -11 ratai 01:26.462 116 km/h
5 8 Liq Moly Racing Team Lithuania
 
BMW E90 edva A3000+ 246 -21 ratai 01:28.704 105 km/h
6 68 Daumantu-Hoptrans
 
Porsche 968 EBR X1 243 -24 ratai 01:28.030 110 km/h
7 9 Kaukas
 
VW Golf D 241 -26 ratai 01:34.583 104 km/h
8 89 Turbo ziedas-Gitana
 
BMW 325i A3000 240 -27 ratai 01:32.495 102 km/h
9 99 AEGN Engineering
 
Subaru Impreza A3000+ 240 -27 ratai 01:30.479 108 km/h
10 5 Alfa Romeo klubas
 
Alfa Romeo GT Diavolo Rosso A3000 239 -28 ratai 01:30.584 108 km/h

Atnaujinta 19:24

Lietus apsistojo, tačiau trasa – šlapia ir lenktynininkai „slick“ tipo padangų nesideda. Kai oro sąlygos tokios permainingos, labai daug lemia komandos taktika. Pirmaujančio „Porsche 911 GT3“ vairuotojas B.Vanagas nemažai nuopelnų dėl užimamos pirmos pozicijos duoda būtent pasirinktai tinkamai strategijai.

„Lenktynių pradžioje išlošėme pasirinkę padangas, o pirmus du keitimus ir vieną kuro pylimą atlikome esant saugos automobilio fazei. Išnaudoję progas, dėl to sutaupėme daug laiko. Vis dėlto trečiasis pasikeitimas įvyko ilgiau nei planavome, o tai kainavo brangių sekundžių. Dėl to esame šiek tiek nepatenkinti, bet stengsimės to daugiau nekartoti“, – kalbėjo lenktynininkas.

Atnaujinta 19:04

Lietus privertė klysti daugelį vairuotojų. Nors dauguma atsipirko apsisukimais posūkiuose, kai kuriems incidentai baigėsi skaudžiau: iš lenktynių pasitraukė trečioje vietoje važiavęs „Radical SR5“ bolidas. Tiesa, ne dėl lietaus – automobiliui sugedo pavarų dėžė. Iš pradžių dingo trečia pavara, be kurios dar buvo įmanoma važiuoti, tačiau vėliau dingo ir ketvirta, dėl ko bolidas lenktynių finišą regės uždarytas techninio aptarnavimo zonoje.

Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./Radical SR5
Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./„Radical SR5“

Atnaujinta 18:31 

Pliaupinat smarkiam lietui daugelio lenktyninkų taktika bei situacija itin keičiasi. Tai apsunkina ne vieno lenktyninko važiavimą. Vis dar pirmauja automobilis „Porsche 911 GT3“, kurį vairuoja Benediktas Vanagas bei broliai Dagiliai. Lenktynių komentatoriai teigia, jog lenktynių baigtį kol kas sunku prognozuoti bei kaip nesibaigiantis lietus gali paveikti lyderių pozicijas. Tikimasi, jog iki finišo dangus pragiedrės.

Atnaujinta 18:14

Prasidėjo lietus! Nežinia, ar jis truks ilgai, tačiau trasą tikrai sušlapins. Dauguma lenktynininkų jau suka keistis padangų, o komandų strategai mąsto apie tolimesnę taktiką. Iki finišo liko ne tiek ir daug – įveikti jau du trečdaliai distancijos.

Atnaujinta 17:47

Vairuotojai neišvengia klaidų. „Aquila SR1“ vėl buvo sustojusi degalinėje ir žiūrovai prognozavo, kad vėl sugedo koks degalų siurblys. Tačiau nutempus automobilį į „boksus“, paaiškėjo, kad vairuotojas po degalų užpylimo tiesiog pamiršo paspausti vieną  degalų padavimui reikalingą įjungiantį mygtuką.

Stabilų tempa demonstruojantys „Lexus IS-F“ taip pat neišvengia klaidų. Prieš keletą ratų baltasis PBS komandos „Lexus“ „užtrauktuku“ vadinamoje vietoje ties techninio aptarnavimo zonos pabaiga nespėjo sustabdyti ir išvertė greta stovėjusias padangas.

Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./Trasos teisėjai bėga daryti tvarkos
Žilvino Pekarsko/15min.lt nuotr./Trasos teisėjai bėga daryti tvarkos

Atnaujinta 17:28

Sinoptikai pranašauja intrigą „1000 km lenktynėse“. Prognozuojama, kad apie 18 valandą ar kiek vėliau turėtų trumpai palyti. Ar tai bus lietus, po kurio sportininkai turės montuotis lietui skirtas padangas, ar pakrapnos tik tiek, kad žiūrovai atsigaivintų, sinoptikai prognozuoti nesirįžta. Šiuo metu, anot Orai.lt, lyja Telšių ir Tauragės apskrityse, o vėjas lietaus debesis gali atnešti ir į „1000 km lenktynių“ trasą.

Tai žada intrigą lenktynėse: A.Gelžinis sakė, kad jeigu lietus bus nedidelis, kai kurios komandos gali rizikuoti ir važiuoti visą laiką su „slick“ tipo padangomis. Patyręs vairuotojas tokiomis padangomis keletą ratų gali susitvarkyti ir su drėgnu asfaltu, taip sutaupydamas praktiškai du padangų keitimus – iš „slick“ į lietaus padangas ir atgal.

Jeigu pradės lyti stipriai, kortos bus sumaišytos visoms komandoms. Tokios sąlygos mažiausiai palankios galingiausius automobilius – „Porsche 911 GT3“, „Radical SR5“, BMW M3 vairuojantiems lenktynininkams. Tuo tarpu silpnesnių bolidų vairuotojai tokią situaciją gali išnaudoti. Visai neseniai, 2011-aisiais, dažnai keičiantis sąlygoms trasoje nugalėti sugebėjo vos 280 AG išvystantis „Honda Civic Type-R“, šiuo metu važiuojantis penktoje vietoje.

Tokiomis oro sąlygomis turbūt mažiausiai apsidžiaugtų „RS Service team“ su „Renault Clio V6 Trophy“. Jau apšilimo rato metu galiniais ratais varomas ir itin trumpa ratų baze pasižymintis automobilis apsisuko trasoje, pirmuose ratuose tą patį manevrą pakartojo dar kelis kartus. Kas būtų ant visiškai šlapios dangos, prognozuoti būtų sunku.

Andriaus Lauciaus nuotr./1000 km lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„1000 km lenktynės“

Atnaujinta 17:04

Lenktynėms įpusėjus, aštrėja kova tarp dviejų lyderių – „Porsche 911 GT3“ ir „BMW M3 Silhouette“. Vienam automobiliui pakeitus vairuotoją, į priekį išsiveržia kitas, tačiau pastarajam nuvažiavus į degalinę, lyderis vėl pasikeičia. Abu varžovus skiria mažiau nei vienas ratas, tad atkakli kova nusimato iki pat lenktynių pabaigos.

Nesėkmingai lenktynės klostosi „Winart autoserviso“ komandos BMW 6. Nuvažiavus keliasdešimt ratų, „nusisuko“ automobilio tepalo pompos „škyvas“ ir mechanikai operatyviai jį pakeitė. Nors lenktynėse apie aukštas vietas svajoti jau nebeišėjo, nuvažiavus dar keliasdešimt ratų pakeistas „škyvas“ privertė BMW dar kartą sukti į techninio aptarnavimo zoną. Jeigu šis automobilis dar važiuos, tai vienintelis jo šansas užimti aukštą poziciją savo klasėje – konkurentų techninės problemos arba klaidos.

Į lenktynes grįžo po ketvirčio distancijos varžovo „nustumtas“ „Brum Brum“ komandos BMW M3. Mechanikai pakeitė lūžusias dalis ir BMW M3 vėl dalyvauja lenktynėse. Tiesa, dabar važiavimas – ne dėl pozicijų, o tik dėl garbės.

Tuo tarpu techninių problemų turėjusi „Aquila SR1“, jau nebekovojanti dėl aukščiausių pozicijų, stabiliai važiuoja toliau. Prie vairo esantis R.Čapkauskas rimtai nusiteikęs į naują trasos rekordą – geriausias jo laikas dabar 1 min. 18,042 sek. Iki rekordo jam trūksta mažiau nei sekundės – analogišku automobiliu pernai R.Čapkauskas vieną ratą įveikė per 1 min. 17,27 sek.

Andriaus Lauciaus nuotr./1000 km lenktynės
Andriaus Lauciaus nuotr./„1000 km lenktynės“

Atnaujinta 16:09

Stabiliai į viršų kyla „Liqui Moly“ komandos BMW M3. Šiuo metu automobilį vairuojantis Edvinas Arkušauskas pakilo į penktą vietą. Kvalifikacijoje parodytą laiką BMW M3 jau gerokai aplenkė.

Po vairuotojų pasikeitimų įvyko rokiruotė lyderių tarpe – į priekį išsiveržė „Mojo Lounge“ BMW M3.

Atnaujinta 15:49

„Porsche 911 GT3“ dabar vairuoja Nemunas Dagilis ir šis automobilis vis labiau įsitvirtina lyderio pozicijoje. Pasitraukus iš kovos „Aquila“ bolidui, antroje vietoje įsitvirtino „Mojo Lounge“ BMW M3, atsilikęs nuo lyderio vienu ratu. Trečioje vietoje, nuo belgų atsilikęs vos 12 sekundžių,  tvirtai žengia „Radical SR5“, vairuojamas Arūno Gransko. Ketvirtoje vietoje važiuojantis „Inter Rao“ BMW M3 nuo „Radical“ atsilieka trimis ratais.

Įveikus jau trečdalį lenktynių distancijos, trasoje sumažėjo incidentų – saugos automobilis ilsisi jau kelias dešimtis ratų.

Stabiliai rikiuote aukštyn kyla PBS komandos „Lexus IS-F“. Treniruočių metu sugedo automobilio valdymo kompiuteris ir mechanikai turėjo daug darbo surasdami ir pritaikydami naują. Kvalifikacijoje „Lexus“ pasirodė prastai, vos pateko į trisdešimtuką, tačiau dabar problemos daugiau mažiau išspręstos ir automobilį vairuojantis Darius Baltramiejūnas pakilo jau į dešimtą vietą.

Atnaujinta 14:57

„Brum brum“ komanda taip pat pasitraukė iš varžybų – kaip teigia tuo metu komandos BMW M3 vairavęs Dainius Matijošaitis, priekyje važiavęs ir ratu lenkiamas varžovas jo nepastebėjo ir trenkėsi į BMW priekinį automobilio ratą. Vairuotojo teigimu, BMW M3 nebevažiuoja ir, jeigu bus sutvarkytas, dėl aukščiausių pozicijų nebekovos.

Lenktynininkai įveikė jau per 80 ratų, tačiau didžioji dalis jų buvo prasukti sekant iš paskos saugos automobiliui – vos ketvirtadalį distancijos, apie 20 ratų, pavyko įveikti pilnu tempu. Pagal organizatorių paskaičiavimus, lenktynės „atsilieka“ nuo grafiko ir galima prognozuoti, kad finišą teks skelbti 22 val. 15 min., sportiniams bolidams neįveikus 1000 km.

Atnaujinta 14:33

D.Jocius: „Kolegai iš Rusijos važiuojant užstrigo 6 pavara. Panašu, kad automobilį sutvarkys, tačiau teks vairuotojams keistis nenuimant vairo – tai šioks toks nepatogumas.“ Jis pripažino, kad dėl pirmos vietos kovoti jau bus sunku, tačiau nosies nenuleido – „Aquila SR1“ vairuotojas teigė, kad visi automobiliai turi įveikti ilgą distanciją ir konkurentai taip pat gali turėti techninių problemų.

„Aquila SR1“ automobilyje sėdynė nėra reguliuojama, o vairas yra gana arti krūtinės, tad prarasta galimybė nuimti vairą stipriai apsunkina vairuotojų pasikeitimą. Tiesioginiame TV1 eteryje kalbėdamas žinomas lenktynininkas Audrius Gelžinis pasakojo, kad toks nesklandumas komandai kainuos ne vieną sekundę.

Atnaujinta 14:15

Saugos automobilis vis dar nesitraukia iš trasos, o „Aquila SR1“ buvo dalinai sutvarkyta ir grįžo į trasą su Vadimu Gitlinu prie vairo. Pozicija dabar – 27, o atsilikimas nuo lyderio „Porsche 911 GT3“ – 10 ratų. Trasoje ji užtruko neilgai – paaiškėjo, kad sugedo „Aquila SR1“ degalų siurblys. Jis bus pakeistas, tačiau komanda kovą dėl pirmos vietos jau pamiršo.

Jeigu lenktynėse įvyks dar bent kelios didelės avarijos, gali būti, kad sportininkai neįveiks visos 1000 km distancijos. Varžybose numatyta, kad automobiliai turi nuvažiuoti 1000 km arba finišas skelbiamas po 10 valandų. 2006-aisiais tokia situacija jau buvo – finišas paskelbtas praėjus lygiai 10 valandų nuo starto, 22 val. 15 min., o automobiliai įveikė vos 955 km.

Atnaujinta 13:52

Ilgą laiką pirmavusi „Aquila SR1“ sustojo viduryje trasos. Išvažiavus iš degalinės, D.Jocius nuvažiavo vos kelis šimtus metrų ir sustojo šalia kelio. „Aquila“ šią akimirką atsilieka jau penkis ratus nuo lenktynių lyderio. Kokios problemos užklupo itin greitą automobilį, nėra žinoma.

Praėjusiais metais „Aquila SR1“ taip pat kurį laiką pirmavo, tačiau vėliau patyrė įvairių su degalų tiekimu susijusių techninių problemų ir dėl pirmos vietos kovoti neturėjo šansų. Tiesa, trasos vieno rato įveikimo greičio rekordą automobilį vairavusiam R.Čapkauskui pagerinti pavyko.

Atnaujinta 13:44

Latviai su „TVA Racing“ BMW M3 patyrė pirmą stiprią avariją – po tiltu galiniais ratais varomas automobilis nuslydo tiesiai į betoninius blokus. Trasoje saugos automobilis ir komandų strategai vėl mąsto apie vairuotojų keitimus bei degalų pildymą. Plačiau apie avariją skaitykite čia.

Pilant degalus nepasisekė „Alfa Romeo klubo“ raudonam automobiliui – degalinėje užgesinus vieną gražiausių lenktyninių mašinų šiandien, jis po to tiesiog neužsikūrė. Iki techninio aptarnavimo zonos automobilis buvo partemptas „ant šlipso“, čia sutvarkytas ir į trasą grįžo 29 vietoje. Penktadienio kvalifikacijoje „Alfa Romeo GT“ užėmė 11 vietą.

Trasoje kone kas 10 minučių pasirodo saugos automobilis, tad lenktynininkai turi daug progų stoti į techninio aptarnavimo zoną ir čia prarasti nedaug laiko.

Atnaujinta 13:38

Lyderių tarpe pasikeitimų nėra: „Mojo Lounge“ BMW M3, „Aquila SR1“ ir „Porsche 911 GT3“ pirmas tris pozicijas užima jau keliolika ratų. Vienam bolidui stojant pildytis degalų ar keisti vairuotojo, jis nukrenta į trečią vietą, tačiau ketvirtoje vietoje važiuojantis „Radical SR5“ atsilieka nuo lyderio daugiau nei vienu ratu ir pastoviai tolsta.

Atnaujinta 13:18

Puikiai važiuoja „Auto ABC-SGR“ komandos LADA – šiuo metu prie vairo sėdintis Renaldas Šeinauskas 300 AG išvystančiu žiguliu užkopė į tryliktą vietą. Geriausias šio automobilio vieno rato įveikimo laikas – 1 min. 33,282 sek.

Geriau nei kvalifikacijoje atrodo „Liqui Moly“ BMW M3 su triskart „1000 km lenktynių“ nugalėtoju Jonu Gelžiniu. Šiuo metu automobilį vairuoja Edvinas Arkušauskas ir užima šeštą vietą.

Atnaujinta 13:10

Įveiktas dešimtadalis lenktynių distancijos – 100 kilometrų, 34 ratai. Viso lenktynininkai įveiks 334 ratus.

2010-aisiais nugalėjęs „BMW M3 Silhouette“ tampa šių metų lenktynių lyderiu – Wardas Sluysas palieka už nugaros Nemuno Dagilio „Porsche 911 GT3“. 

„Porsche“ ekipažas taip pat pakeitė vairuotojus – po Nemuno Dagilio į automobilį sėdo Benediktas Vanagas.

Atnaujinta 13:03

Trasoje gal gal penktą kartą – saugos automobilis. Vienas vairuotojų nespėjo sustabdyti ir įsirėžė į trasos greičio gesinimo zonoje esančią akmens vatą. Lenktynių lyderiai važiuoja į techninio aptarnavimo zoną keisti vairuotojų – dauguma nori pasinaudoti tuo metu, kai visi ekipažai važiuoja lėtai paskui saugos automobilį. Vienas vairuotojas gali vairuoti ne daugiau kaip 70 minučių ir ilsėtis turi ne mažiau kaip 60 minučių.

„Aquila SR1“ tuo pačiu sustojo ir degalinėje – trasoje esant saugos automobiliui, kelios minutės prarasto laiko pilant degalus yra mažiau skaudžios nei visiems lekiant maksimaliu greičiu.

Atnaujinta 12:45

Padangas pasikeitę lenktynininkai pastebimai pagreitėjo ir netruko vėl išsiveržti į lyderių gretas. Nuvažiavus 18 ratų, „Aquila SR1“ ir „Mojo Lounge“ BMW M3 pakilo į atitinkamai trečią ir ketvirtą vietas. Pirmos dvi vietos nesikeičia – čia  su „slick“ tipo padangomis nuo lenktynių starto važiuojantys ir nuo priešininkų atitolę „Porsche 911 GT3“ ir „Radical SR5“.

Ramūnas Čapkauskas tęsi savo pažadą lenktynių pradžioje išlaikyti kvalifikacijos tempą. Geriausias jo rato įveikimo laikas nedaug prastesnis nei kvalifikacijoje – 1 min. 19,627 sek. Kiti „Top 10“ lenktynininkai dar visiškai neišdžiūvusioje trasoje ratą įveikia per 1 min. 23-24 sekundes.

Atnaujinta 12:30

„Aquila SR1“ komanda padarė klaidą rinkdamiesi padangas startui ir po kelių ratų sustojo techninio aptarnavimo zonoje jų pasikeisti. Dabar Ramūnas Čapkauskas važiuoja su „slick“ tipo padangomis – trasa greitai džiūsta ir bolidai vis greitėja. Tačiau dėl neplanuoto sustojimo „Aquila SR1“ nukrito už pirmojo dvidešimtuko ribų ir nuo lyderio atsilieka porą minučių.

Dėl tos pačios priežasties techninio aptarnavimo zonoje sustojo ir daugiau automobilių, vienas jų – „Mojo Lounge“ BMW M3 su Steve'u Vanbellingenu, iki sustojimo važiavęs antras.

Šiuo metu pirmoje vietoje važiuoja „Porsche 911 GT3“ su Nemunu Dagiliu prie vairo, iškart už jo – „Radical SR5“ su Roku Steponavičiumi, „Technorama – Wellman“ komandos „Honda Civic Type-R“ su Martynu Samuičiu pakilo į trečią vietą.

Atnaujinta 12:15

Ryte prakiurus dangui, sportininkai varžybas pradėjo esant šlapiai trasai – likus valandai iki starto lietus apsistojo, tačiau asfaltas išdžiūti nespėjo. Tai privertė komandų strategus galvoti apie taktiką starte – kokiai trasai, sausai ar šlapiai, skirtas padangas dėti ant automobilių? Po kiek ratų prireiks dėtis sausas, kiek tokiu atveju į automobilį pilti degalų? Ar nepradės lyti praėjus valandai po starto?

Tokie ir panašūs klausimai neramina komandų atstovų, tačiau žada pilną įspūdžių dieną žiūrovams. Permainingomis sąlygomis vykstančios lenktynės yra įdomiausios stebėjimui, nes situacija jose kinta labai dažnai ir pirmauja ne tik greičiausias, bet ir geriausią taktiką naudojanti komanda.

Primename, kad penktadienį vykusioje kvalifikacijoje geriausią laiką parodė Ramūnas Čapkauskas su „Aquila SR1“. Jis vieną trasos ratą įveikė per 1 min. 19,006 sek. Plačiau apie kvalifikaciją galite skaityti paspaudę čia.

VIDEO: 1000 km lenktynių startas
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas