Po pirmos serijos BMW kapotu patalpintas 2 litrų darbinio tūrio dyzelinis variklis, išvystantis 230 AG ir 480 Nm. Šie skaičiai nedaug nusileidžia analogiško darbinio tūrio benzininiams varikliams ir leidžia automobiliui būti konkurencingam.
Komandos nariai teigia, kad pastaruosius dvejus metus nepavyko pasirodyti pagal galimybes – vis kamavo techninės problemos. 2013 metų 1000 km lenktynėse dyzelinių automobilių klasėje jie laimėjo ketvirtą vietą, 2012 m. – trečią.
„Komanda šiemet turi ambicingą tikslą – laimėti sprinto lenktynes Palangos Vytauto g. Prieš dvejus metus likome antri, pernai – ketvirti“, – sakė lenktynininkai.
Komandos siela vadinamas R.Cesiulis – patyręs „drag“ lenktynių dalyvis. 1000 km sprinte distancija – vos 100 metrų, o finiše reikia įvykdyti „bazę“, t.y., sustoti ant finišo linijos. Automobiliui čia svarbus ne tik startas – sugebėjimas kuo mažiau prasukti ratus, bet ir finišas – sustojimas ten, kur reikia.