Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„4x4 Perimetro“ dalyviai baudas renka valandomis

Maratono Lietuvos perimetru dalyviai pirmą kartą pamatę tarpinius preliminarius rezultatus nustėro – beveik visiems įskaičiuos valandinės baudos. Tuo tarpu organizatoriai džiaugiasi itin tiksliai dalyvius kontroliuoti galinčia nauja sekimo įranga.
„4x4 Perimetras“
„4x4 Perimetras“ / Egidijaus Babelio nuotr.

Iki šiol vykusiuose „4x4 Perimetro“ varžybose dalyvių judėjimą kontroliavo ir rezultatus matavo latvių teisėjų komanda. Tačiau jų įranga leisdavo sekti, kaip kiekvienas dalyvis laikosi taisyklių, tik paviršutiniškai, taigi buvo įprasta tuo piktnaudžiauti.

Šiemet, lenktynių karavano sekimo užduotį priglaudę po savo sparnu organizatoriai dalyviams paskelbė, kad visas kiekvieno ekipažo nuodėmes matys itin tiksliai. Matyt, retas tikėjosi tokio kokybinio šuolio, tad baudas rinko stropiai. 

Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“
Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“

Investavusi į laiko matavimo ir sekimo įrangą „4x4 Perimetro“ organizatoriai „Bekelės Fiesta“ rezultatų skaičiavimo rūpestį užsikrovė sau ant galvos. Dalyvių automobiliuose montuojama moderni „Lock Tracker“ sekimo įrangą, juodąsias dėžes atstoja specialūs GPS imtuvai, įrašantys visus kelio duomenis. 

Sudėjus jų pateikiamą informaciją realiu galima laiku itin tiksliai stebėti esamą dalyvio vietą, judėjimo kryptį ir greitį. Rezultatus fiksuojantys teisėjai mato visą dalyvio pravažiuotą maršrutą ir gali patikrinti greitį bet kuriame važiuotame taške. Būtent greitis yra tas kintamasis, kuris ir pridirbo daugiausia problemų lėkti norintiems dalyviams.

Orientaciniuose ruožuose greitis yra ribojamas, nes jie vyksta viešojo naudojimo keliais, neužtvertais miško takeliais. 

„Orientaciniuose ruožuose greitis yra ribojamas, nes jie vyksta viešojo naudojimo keliais, neužtvertais miško takeliais. Kai kuriose vietose kelio knygose nurodome dalyviams netgi mažesnį greičio ribojimą, nei ten leidžia kelių eismo taisyklės. Kadangi trasa išdėstyta kuo arčiau pasienio esančiais vieškeliais, būna, jie veda per kaimus, tarp namų, taigi prašome dalyvių tuose ruožuose vilktis vos keliolikos kilometrų per valandą greičiu. Jų, ir aplinkinių saugumas bet kokiose lenktynėse išlieka svarbiausiu faktoriumi.“ – situaciją apibūdino „4x4 Perimetro“ organizatorius Gediminas Grigaitis. 

Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“
Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“

Tuo tarpu dalyviai darė klaidas pro tuos itin didelio greičio ribojimo ruožus tiesiog pralėkdami, nespėdami susistabdyti. Kai kurie tokias klaidas pripažino, kiti dievagojosi visą laiką laikęsi kelių eismo taisyklių ir kelio knygos reikalavimų, puolė organizatorius klausimais apie jų valandinių baudų kilmę. 

„Retas dalyvis skaito taisyklių priedus. Ir iš sambrūzdžio paskelbus baudas teko pastebėti, kad dauguma tų baudų sąrašo neskaitė. Juk už viršytą greitį skiriamos dešimtis minučių siekiančios baudos. Pakanka kelis kartus žioplai suklysti, nepristabdyti ir taip susideda valandinės baudos. Tas pats galioja ir greičio ruožuose.“ – situaciją su šypsena veide apibūdino G. Grigaitis. 

„Labai džiaugiamės naujų sistemų darbu. Jos užtikrins, kad laimės tas, kuris važiuos tiksliausiai ir nedarys klaidų. Tas, kas iš tiesų nusipelnys laimėtojo vardo.“ – pridėjo organizatorius. 

Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“
Egidijaus Babelio nuotr./„4x4 Perimetras“

Šiandien vyksta paskutinis „4x4 Perimetro“ etapas, kur dalyviai judės iš Norviliškių atgal į Druskininkus, kur šįvakar bus apdovanoti geriausieji. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius