Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius: „Antrame Dakaro greičio ruože organizatoriai norės atsikratyti tų, kurie atvyko nepasiruošę“

Pirmąjį Dakaro greičio ruožą įveikė abu lietuvių ekipažai. Antano Juknevičiaus ir Vytauto Obolevičiaus duetas po finišo iš 103 starto vietos pakilo į 68. Benediktas Vanagas liko 89.
Antanas Juknevičius
Antanas Juknevičius / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

Kaip tvirtino 180 km ilgio distanciją per 3 val. 35 sek. įveikęs Antanas Juknevičius, pirmame greičio ruože jis liko patenkintas ir savimi, ir šturmanu, o pasiekus finišą darbo praktiškai neturėjo ir komandos mechanikai.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius

– Antanai, ar sunkus buvo greičio ruožas?

– Ne, jis tiesiog toks „darbinis“. Labai „darbinis“. Labai daug posūkių, tramplynų. Kordobos regionas tuo garsėja. Pasaulio ralio čempionato etapai čia vykdavo.

– Kokius tikslus kėlėte pirmajam greičio ruožui?

– Mūsų tikslas kol kas yra priprasti prie automobilio. Vytautui tai yra pirma diena, kai jis dirba šturmano darbą. Manau, kad jis puikiai su viskuo susitvarkė. Aišku, aš stengiausi labai neskubėti, kad jis galėtų įsivažiuoti. Tikrai labai gera diena. Aš įsitikinęs, kad antrame greičio ruože jis galutinai įsivažiuos.

– Tai naujoko šturmano darbu esate patenkintas?

– Kol kas labai. Manau, kad jis pasirodė geriau, negu aš, kai pirmą kartą 2003-iaisiais važiavau Dakare. Man irgi reikia priprasti prie automobilio. Jis visiškai naujas. Aš su juo nesu važiavęs jokiose varžybose.

– Kokios mintys prieš antrąjį greičio ruožą?

– Spausime, tikrai spausime. Norime šiek tiek „užsimesti“, kad būtume aukščiau vidurio. Tiems, kas rytoj liks arčiau galo, vėliau bus labai sunku. Mūsų strategija – neapleisti savo pozicijų, jas išlaikyti ir šiek tiek pakilti. Kitas dienas jau bus galima važiuot ramiau, nelekiant.

Reikia parodyti, kad gali išgyventi, nes antrame greičio ruože organizatoriai norės atsikratyti visų tų, kurie yra nepasiruošę patys ir kurių technika per prastai paruošta.

Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius
Tomo Tumalovičiaus nuotr./Antanas Juknevičius

– Ar trasoje matėte kokių nors incidentų?

– Pirmame greičio ruože matėme nemažai virtusių automobilių. Buvo gal kokie trys ekipažai ant šono nuvirtę ar į griovį įvažiavę. Matėme daug remontuojančių automobilius, po kontaktų su akmenimis ir uolomis. Gal penkiolika dalyvių tikrai matėme.

– Kokia jūsų automobilio būklė?

– Gera. Darius norėjo surasti įbrėžimą, bet nerado jokio. Viskas paaiškės, kai mechanikai patikrins automobilį po juo palindę, bet kol kas išoriškai viskas gerai, mes patenkinti. Niekur netrenkėme, nieko nekabinome. Padangos sveikos.

VIDEO: A.Juknevičius po pirmojo greičio ruožo finišo

Kaip teigia organizatoriai, antrasis greičio ruožas iš San Luiso į San Rafaelą žada būti greičiausias šių metų Dakaro ralyje. Jo metu atskiromis distancijomis varžysis motociklai ir keturračiai bei automobiliai su sunkvežimiais.

Motociklai ir keturračiai įveiks 359 kilometrus, sunkvežimiai nuvažiuos 400 kilometrų, o automobiliai – 433 kilometrus. Pirmąsias kopas dalyviai pasieks nuvažiavę maždaug šimtą kilometrų nuo starto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius