-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius parduoda savo Dakaro „Hilux“: įvardijo, kokiu automobiliu norėtų startuoti kitame Dakare

Dar vykstant 2021 m. Dakaro raliui, komandos KREDA pilotas Antanas Juknevičius prabilo apie du rūpesčius: naujo šturmano paiešką bei norą pakeisti automobilį.

Antanas Juknevičius taip pat sakė, kad, jei nepavyktų parduoti „Hilux“, jam nebereikėtų ir naujo šturmano (jei pasitrauktų Darius Vaičiulis), nes su 2016 m. gamybos „Hilux“ patekti į dešimtuką – jokių šansų, automobilis negali konkuruoti su pajėgesne technika.

Sportinių automobilių skelbimų portale „Rally Cars for Sale“ jau pasirodė skelbimas. Jame rašoma, kad už „Overdrive Toyota Hilux IRS“ pardavėjas norėtų gauti 220 tūkst. Eur. Skelbimas galios dar tris mėnesius.

IRS ar OTB?

Daugeliui tokia automobilio kaina gali atrodyti nemaža. Nes panašių metų OTB modeliai kainuoja iki 180 tūkst.

Suprasti akimirksniu

  • Trumpinys IRS reiškia Independent Rear Suspension), OTB (Overdrive Toyota Belgium). Kitaip tariant, OTB yra senesnė HILUX versija, gale turinti „balkį“.
  • Iš viso yra pagaminti apie 25 vnt. IRS ir apie 50 vnt. OTB bolidų.

Antanas Juknevičius paaiškino smulkiau. Jo tris Dakarus pilotuotas „Hilux“ yra pats paskutinis OTB modelis (gaminti 2011–2016 m.). Todėl ir buvo maksimaliai ištobulintas, netgi sumontuojant gale naujesnę, nepriklausomą pakabą, kuri tuo metu jau buvo pradedama diegti naujesnės kartos IRS modeliuose.

Todėl skelbime nurodytos raidės IRS (Independent Rear Suspension). Visi kiti automobilio mechanizmai – OTB versijos.

Tiesa, A.Juknevičiaus technikai yra atlikę keletą patobulinimų. Pavyzdžiui, atskyrę vairo stiprintuvo ir hidraulinių kojų sistemas.

Antano automobilis vertingas tuo, kad „Hilux“ su nepriklausoma galine pakaba rinkoje yra nedaug. Antanas sako, kad kaina 220 tūkst. Eur. yra su „rebildu“, t. y. „atstatymu“. Be jo kainuotų 200 tūkst. Tačiau, jei jis pats pirktų, techninius darbus patikėtų komandos KREDA specialistui Sinkiui:

„Kai patys technikai tvarko įsigytą automobilį, jie jį geriau ima pažinti“, – samprotavo A.Juknevičius.

Apie kokį automobilį svajoja Antanas Juknevičius

Antanas neslepia, kad labiausiai norėtų įsigyti MINI. Tačiau, žinoma, reikės įvertinti ne tik automobilio kainą (naudotas nuo 400 tūkst., naujas nuo 700 tūkst.), bet ir jo metinius aptarnavimo kaštus. Nes vien tik pačiai komandai, be X-Raid palaikymo, prižiūrėti MINI būtų problematiška, automobilis sudėtingas.

A.Juknevičius domėjosi, kiek X-Raid techninis palaikymas kainavo kai kuriems Rusijos pilotams. Pavyzdžiui, D.Krotovui, iš X-Raid įsigijusiam jau antrą naują MINI, tokia paslauga, net ir turit savo technikus, papildomai atsiėjo 45 tūkst. Bet kainos gali būti ir gerokai didesnės.

A.Juknevičius kol kas nuo tikslesnių komentarų susilaiko: pirmiausia reikia parduoti „Hilux“, o tai nėra greitas procesas. Tuomet derins ir naujo automobilio klausimą bei ieškos naujo šturmano:

„Pažįstu nemažai gerų šturmanų. Manau, automobilio klausimą išspręsti gerokai sunkiau, nei naujo komandos nario“, – apibendrino A.Juknevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius