Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2018 11 09 /19:21

Antanas Juknevičius parodė ir startinį numerį, ir užrašą „Full Attack“

Vis mažiau laiko liekant iki Dakaro ralio pirmųjų greičio ruožų, lietuvos lenktynininkai vis daugiau laiko skiria pasiruošimui. Vaidotas Žala ir Benediktas Vanagas jau paskelbė savo startinius numerius, tačiau Antanas Juknevičius tai vis dar laikė paslaptyje. Visgi jau penktadienio vakare Vilniaus lokomotyvų remonto depe lenktynininkas išlydėjo savo bolidą į kelionę Pietų Amerikos link ir paskelbė startinį numerį – 315.
Antano Juknevičiaus Dakaro bolido pristatymas
Antano Juknevičiaus Dakaro bolido pristatymas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Technikos išlydėtuvėse A.Juknevičius sakė, kad didžiausi pasikeitimai nuo praeitų metų – palaikymo sunkvežimis, kuris aprūpintas naujausiomis saulės baterijomis leisiančiomis komandai turėti net tris kartus daugiau elektros energijos nei praeito Dakaro metu.

Nepaisant ankstesnių diskusijų, kad galbūt šturmaną Darių Vaičiulį, jei jis nespėtų iki Dakaro grįžti iš Antarktidos, pakeistų kažkas kitas, šių Dakaro pankų duetas patvirtino, kad pokyčių nebus – Darius turės apytikriai dvi savaites adaptacijai po, kai, anot Antano, šiek tiek atšals smegenis kopinėdamas po Antarktidos viršukalnes.

Kalbėdamas apie automobilį, lenktynininkas teigė, kad nors jis yra dviejų metų senumo ir pirktas iš Lenkijos lenktynininkų komandos, ruošiantis Dakaro raliui vis vien teko perrinkti greičių dėžę bei pašalinti daugiau gedimų.

„Prieš tai buvusiame bolide sankabos nereikėjo keisti tris metus, o šiame ji buvo visiškai susidėvėjusi jau po dviejų. Nustebino ir reduktoriaus gedimas, kurio taisymas atsiėjo tikrai brangiai“, – pasakojo A.Juknevičius.

Komandos šturmanas Darius Vaičiulis sakė, kad šiame Dakare komandai yra nepalankus laikas – 10 dienų. Mat abu lenktynininkai pripratę prie ilgesnio laikotarpio ir turi pakankamai ištvermės važiuoti 20 dienų.

„Darysim viską, kad būtume tokie arba dar geresni“, – paskelbęs startinį numerį sakė A.Juknevičius. Šių metų sausį Antanui ir Dariui pakilti iki TOP 10 sutrukdė net 7 prakirsti ratai tą pačią dieną (juos draugiškai skolino Vaidotas Žala).

Todėl duetas jaučia, kad dar yra kur tobulėti.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Antano Juknevičiaus Dakaro bolido pristatymas
Luko Balandžio / 15min nuotr./Antano Juknevičiaus Dakaro bolido pristatymas

Jis taip pat parodė ir padangas, ant kurių puikuojasi kultinis užrašas „Full Attack“ (liet. – gazas dugnas).

Dar pavasario pradžioje savo naująjį bolidą „Overdrive Hilux“ pristatęs A.Juknevičius džiaugėsi atsinaujinimu ir teigė, kad tiek jo, teik Vaidoto Žalos automobiliai yra 90 procentų panašūs, mat juose naudojamos beveik visos tokios pat detalės, įskaitant ir variklį. Skiriasi tik sparnai, priekinis stiklas ir dar kelios smulkmenos. Tačiau Benedikto Vanago bolidas, anot lenktynininko, kur kas pranašesnis, o tai byloja ir aukštesnė B.Vanago automobilio kaina. A.Juknevičius savąjį bolidą įsigijo už 280 tūkst. eurų.

TAIP PAT SAKITYKITE: „Dakaro 2019“ aistros: Benediktas Vanagas tvirtina, kad neturės milžiniškos persvaros

Jubiliejinis dakaras ir iššūkiai

Jau 10 kartų Dakaro ralyje startavęs ir daug patirties sukaupęs lietuvis kiekvienais metais pademonstruoja vis geresnį laiką, tačiau tokio tipo Dakare, koks bus 2019-aisiais, A.Juknevičius dalyvaus pirmą kartą.

Ankstesniuose raliuose trasos driekdavosi per kelias šalis, o greičio ruožų būdavo net iki 18-os. Tačiau ateinančiame Dakare visi etapai telpa į Peru, o startas bus paskelbtas tik 10 kartų, tačiau to, anot sportininko, tikrai užteks, nes trasos nusimato sunkesnės.

„Dėl Peru pasirinkimo man klausimų nekyla – tai tikrai nereali šalis su nuostabaus grožio vaizdais ir gamta, kurioje tikrai galima rasti visko. Praėjusiais metais pirmieji etapai čia atsijojo nemažą dalį lenktynininkų – visiems buvo nelengva, tačiau tai man asmeniškai labiausiai priminė originalųjį Afrikos Dakarą. Kur kas daugiau nerimo kelia mažas etapų skaičius“, – automobilio pristatymo metu teigė A.Juknevičius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
Užsisakykite 15min naujienlaiškius