Tai garantavo jiems pakilimą iš antrosios vietos į TR1 klasės lyderius. Sekmadienio specialusis ruožas, anot B.Vanago, priminė šeštadienį: „pasitaikė ir pelkių, ir upių brastų. Pasak lenktynininko, vietomis tekdavo įveikti tokius stačius šlaitus, jog kylant į juos per priekinį „Suzuki Jimny“ stiklą matydavosi tik dangus. Nepaisant to, kad vienoje iš pelkių kliudžius kelmą buvo sulenkta vairo traukė, ekipažo technika atlaikė puikiai.“
Nors sekmadienį startuota iš aštuntosios pozicijos, ilgainiui pralenkti visi varžovai, o ruože užtrukta 1 valanda, 12 minučių ir 18 sekundžių. Antri finišavo vakar dienos TR1 klasės lyderiai – „Lukoil“ komandai atstovaujantys ilgamečiai varžybų dalyviai bei favoritai: Aleksejus Sergejevas ir Aleksejus Korotajevas su „Toyota Land Cruiser“ automobiliu.
Tačiau rusai nuo lietuvių atsiliko net pusvalandžiu, užfiksavę 1 valandos 42 minučių ir 53 sekundžių laiką. Trečiąją vietą užėmė Aleksandras Javtusenko bei Konstantinas Deksnys su „Land Rover Defender“ – jų laikas buvo 1 valanda 43 min. ir 7 sekundės.
Pergalė didele persvara lėmė tai, kad „MEZON Offroad team LT“ komandos nariai B.Vanagas ir Š.Paliokas pirmauja Ladogos visureigių maratono TR1 klasėje. Artimiausi varžovai: A.Sergejevas su A.Korotajevu atsilieka maždaug 25 minutėmis. Iš viso klasėje dalyvauja 15 sportininkų ekipažų.
Pirmadienį sportininkų laukia akmeningas specialusis ruožas, kuriame bus gausu juodžemio. Anot B.Vanago, tai bus sudėtingas išbandymas, iš ekipažų pareikalausiantis didelio meistriškumo.