Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Vitaminai akims: aplenkęs F1 čempioną, „Race of Champions“ varžybose triumfavo S.Loebas

Savaitgalį Švedijoje vyko kasmetinės lenktynės tarp lenktynininkų iš įvairių skirtingų disciplinų. Valstybių klasifikacijoje laimėjo Norvegija, o tarp lenktynininkų greičiausias buvo ketvirtą kartą „Race of Champions“ varžybose triumfavęs Sebastienas Loebas. Pagal pergales jis susilygino su savo tautiečiu, taip pat keturis kartus čia laimėjusiu buvusiu WRC čempionu Didier Aurioliu.
Sebastieno Loebo kova MM-II lenktynėse
Sebastienas Loebas / „PEUGEOT Sport / MCH Photography“ nuotr.

Apskritai 2022-ieji metai Sebastienui Loebui yra geri kaip niekad. Metų pradžioje jis lipo ant podiumo Dakaro ralyje – ralio grandą bendroje įskaitoje aplenkė tik Naseras Al-Atiyah.

Nieko nelaukęs po Dakaro jis stojo prie starto linijos pirmame WRC etape Monte Karle. Nutaręs tiesiog išbandyti savo jėgas sudėtingame ralyje, 47 m. amžiaus S.Loebas kaip niekur nieko laimėjo didžiule drama pasižymėjusiose varžybose. Po visus ralio fanus pasaulyje apstulbinusios, netikėtos pergalės S.Loebas pagerino istorinį rekordą. Jis tapo vyriausiu kada nors Pasaulio ralio čempionate atskirame etape laimėjusiu sportininku.

Lyg to dar būtų negana, praėjusį savaitgalį jis startavo čempionų lenktynėmis tituluojamose „Race of Champions“ varžybose Švedijoje. Šiose varžybose dalyvauja įvairiose skirtingose autosporto disciplinose besivaržantys ralistai, žiedinių lenktynių specialistai vairuojantys tiek kėbulinius automobilius, tiek „Formulės 1“ ar „Indycar“ tipo bolidus. Skirtumas tas, kad čia visi varžosi vienodomis transporto priemonėmis.

2022 m. „Race of Champions“ lenktynėse Švedijoje sportininkai važiavo ant sniego bei ledo dangos.

Po pergalės S.Loebas nesitvėrė džiaugsmu: „Aš toks laimingas, jog išsiaiškinau, kad net 47-erių aš vis dar esu greitas! Nebuvo lengva varžytis ant sniego prieš varžovus iš Švedijos ar Norvegijos, kadangi jie yra pripratę prie tokių oro sąlygų. Maniau, kad bus sunkiau prisitaikyti prie lenktyninio bagio, „Porsche“ ir ralio kroso automobilių. Visgi įveikęs Petterį Solbergą ėmiau kiekviename važiavime vairuoti vis labiau pasitikėdamas savomis jėgomis. Finale dvikova S.Vetteliu buvo labai graži. Pakartoti Didier Auriolio rekordą man yra didžiulis pasiekimas“.

Pakeliui į finalą įveikęs Le Mano 24 valandų lenktynių nugalėtoją Tomą Kristenseną ir jaunąją „IndyCar“ žvaigždę Coltoną Huertą buvęs „Formulės 1“ čempionas Sebastianas Vettelis, turėjo pripažinti pralaimėjimą prieš S.Loebą.

Gal finale ir perspaudžiau, bet aš žinojau, kad kitaip net nepriartėsiu prie S.Loebo.

„S.Loebas šiandien buvo tiesiog per daug greitas. Kuo toliau, tuo trasoje darėsi slidžiau. Neturiu tiek daug patirties ant sniegu ar net ledu padengtos dangos, todėl turėjau problemų adaptuodamasis. Visgi kiekvieno važiavimo metu jaučiau, kaip vis tobulėju. Gal finale ir perspaudžiau, bet aš žinojau, kad kitaip net nepriartėsiu prie savo varžovo (S.Loebo – red. pastaba). Laimėjo tas, kuris padarė mažiausiai klaidų“, – pasakojo S.Vettelis.

Pasibaigus varžyboms galima tik konstatuoti, kad Sebastienas Loebas dar kartą patvirtino, kad jis šiuo metu yra bene universaliausias lenktynininkas pasaulyje, galintis prisitaikyti prie bet kokių kelio sąlygų. Smėlis, ledas, asfaltas ar žvyras – jis jau ne pirmus metu rodo, kad gali prisitaikyti prie bet ko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius