Christianas Horneris iš „Red Bull“ sako, kad F-1 dėl to kažko neteko: „Galima pasakyti, kad aplenkti tapo per daug lengva. Iš kitos pusės, įdomu stebėti, kaip bolidai apsikeičia pozicijomis, o pilotai stengiasi iš visų jėgų, kad priartėtų sekunde iki varžovo. Tai suteikia naujos motyvacijos.“
„Lotus“ komandos technikos direktorius Jamesas Allisonas mano, kad Turkijoje savo indėlį turėjo ir padangos. „Manau, kad tai, ką pamatėme trasoje, tapo greito padangų dėvėjimosi pasekme. Kažkas naudojo tris sustojimus, kažkas keturis ir net gi naudojant vienodas taktikas, įvažiavimo į boksus laikas galėjo skirtis. Būtent todėl kilo toks didelis greičio skirtumas. O jeigu pasižiūrėtume į tuos, kurie kovojo, panaudodami vienodas taktikas, tai jie visai nesikeitė jomis kiekviename rate. Daugelį ratų lenktynininkai važiavo paskui varžovus, todėl reikia pripažinti – FIA priėmė teisingą sprendimą. Manau, „Formulėje-1“ viskas tvarkoje. Tai – linksmybių industrija ir sirgaliai turi patirti malonumą.“
Samas Michaelas iš „Williams“ teigia, kad DRS sistema suteikė galimybę panaudoti optimalią taktiką, nesijaudinti dėl spūsčių. Būtent tokia ir buvo pirminė idėja. Jo manymu, galinio sparno valdomas elementas yra naudingas šiam sportui.
„Taip pat greitis, važiuojant su naujomis padangomis ir su tomis, kurios įveikė 15 ratų, ženkliai skyrėsi, aplenkti buvo galima ir be papildomų sistemų.“, - sako Samas.
Naujoves palaikė ir Rubensas Barrichello – trasoje DRS padėjo pilotams atlikti lenkimus. „Be šios sistemos lenkimų nebūtų. Ši trasa kažkuo panaši į Interlagosą, čia daug greitų posūkių, kuriuos praktiškai galima laikyti tiesiomis atkarpomis. Tai sukelia didesnį pasipriešinimą orui ir tie bolidai, kurie važiuoja iš paskos ir neturi didelio pasipriešinimo, turi ženklią persvarą.Todėl būtent tokiose trasose lengva lenkti ir tuo reikia pasinaudoti. Su DRS lenkimai pasibaigia dar prieš stabdymo zoną, dviejų veiksnių bendras darbas palengvina lenkimą.“