Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Aukštaitijos autokroso varžybų dalyvių automobiliai pasipuošė pirmaisiais kovos randais

Rokiškio rajone esančioje Bajorų autokroso trasoje startavo Aukštaitijos autokroso pirmenybių sezonas. Per žiemą gražintus ir tobulintus lenktynininius automobilius čia panoro išmėginti 30 dalyvių.
Varžybų akimirka
M-1600 klasė / Tomo Markelevičiaus nuotr.

Šių metų sezone vėl jaučiamas jaunimo stygius, mat Rokiškyje taip ir nepavyko suformuoti jaunimo klasės, tačiau kitose įskaitose dalyvių buvo užtektinai.

Ypač daug jų susirinko į klasę M-2000, kur automobilių ratus suka dviejų litrų darbo tūrio agregatai. Šios klasės dalyvius teko dalinti į du pogrupius po septynis automobilius.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./E.Pavilonis.

M-1600

Šioje klasėje praėjusiais metais triumfavo panevėžietis Egidijus Nevulis, kuris ir šiemet vairuoja tą patį čempionišką „Opel Astra“. Jam į nugarą visą sezoną kvėpavęs Erikas Narbutas spaudimo nežada mažinti ir šiemet.

Antrą vietą Rokiškyje iškovojęs jaunuolis per apdovanojimų ceremoniją leido aiškiai suprasti, kad antra vieta jo netenkina. Iš naujojo savo „Honda Civic“ Erikas Narbutas tikisi kur kas daugiau. E.Narbutas buvo nepatenkintas padaryta klaida finaliniame važiavime. Po apsisukimo trasoje buvo prarasti bet kokie šansai pavyti E.Nevulį.

Trečias šioje įskaitoje finišavo Biržų atstovas Dainius Stapulionis su „Opel Tigra“.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Kova dėl pirmos vietos - E.Narbutas ir E.Nevulis

M-2000

Ši klasė buvo išskirta į du pogrupius, nes vienu metu į trasą išleisti 14 per žiemą autokroso pasiilgusių dalyvių būtų per daug rizikinga.

Čia apie save priminė praėjusį sezoną aktyviai nedalyvavęs Vytautas Strazdauskas. Pirmo važiavimo metu lyderio tempą demonstravęs lenktynininkas vėliau turėjo pasitraukti patyręs techninį gedimą. Vos po pirmojo etapo vėl teks tūnoti garaže remontuojant „Volkswagen Golf“ variklį.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./V.Strazdauską vejasi D.Blažys

Kitame pogrupyje techninės problemos koją pakišo šiemet gerokai pagreitėjusiam Audriui Poviloniui su „Opel Corsa“. Galiausiai Audrius automobiliu dar ir apsivertė.

Į finalinį M-2000 klasės dalyvių važiavimą pateko 10 lenktynininkų. Čia sėkmingiausiai pasirodė Rokiškio atstovas Darius Blažys su „Ford Escort“.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Po „stogo“ parvežamas A.Povilonio automobilis

Antrą vietą iškovojo ir šiuo pasiekimu itin didžiavosi autokroso naujokas, komandos „Ekrosas“ narys Eimantas Pavilonis. „Opel Astra“ automobiliu startavęs lenktynininkas neslėpė džiaugsmo dėl šios pergalės ir pats sunkiai galėjo patikėti tuo, kad tarp 14 dalyvių jam pavyko užimti 2 vietą.

Į trečią poziciją prasibrovė Arūnas Matulis, kuriam pernai sunkiai sekėsi spręsti technines problemas. Šį kartą jo „Opel Corsa“ kaprizų nerodė, todėl lenktynininkas tvirtai žengė ant trečiosios vietos pakylos.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./(iš kairės) A.MAtulis, D.Blažys, E.Pavilonis

OPEN

Prie Open klasės dalyvių buvo prijungti ir du bagių vairuotojai. Tiesa, jie į šios įskaitos apdovanojimus nepretendavo, o tik važiavo kartu. Bagiai varžėsi tik tarpusavyje ir čia greitesnis už Algirdą Aleksiejų buvo Gedas Kirdeikis.

Open klasės finalas susiklostė neįprastai. Šios klasės dalyviams iki finišo likus vienam ratui, juos jau ratu lenkti ketino bagių vairuotojai, tad jiems teisėjai mostelėjo finišo vėliava.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./G.Kirdeikis ir A.Aleksiejus

Šio gesto nesuprato Open klasės lyderio pozicijoje važiavęs Žilvinas Lingė, kuriam dar reikėjo įveikti paskutinį ratą. Vaikinas spustelėjo stabdžius ir netrukus jam į galą savo automobilio šonu rėžėsi Donatas Stašiūnas-Žvėris.

„Opel Corsa“ vairavusiam Donatui pavyko išvengti rimtesnių pasėkmių ir jis išsiveržė į lyderio poziciją. Supratęs, kad finišavo per anksti, varžybas tęsė ir Žilvinas Lingė, tačiau šitaip apmaudžiai jis paleido pirmosios vietos taurę.

Trečias šioje klasėje finišavo Mantas Kurlianskas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr.D.Stašiūnas-Žvėris

Komandinė taurė iškeliavo į Panevėžį. Šio miesto komandai „Ekrosas“, kartu su komandine taure, iš viso pavyko pelnyti šešis apdovanojimus.

Šiemet Aukštaitijos autokroso sezone suplanuoti šeši etapai.

Net du iš jų vyks greta Panevėžio esančioje Ramygalos autokroso trasoje.

Sezono etapai

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Reklama
Ekspertės: moterų investavimo rezultatai – geresni, ko reikėtų pasimokyti vyrams
Užsisakykite 15min naujienlaiškius