Dabar populiaru
Publikuota: 2019 spalio 21d. 11:09

Aurimas Bakchis iškovojo 3 vietą „Formula Drift“ sezono įskaitoje

„Formula Drift“ etapo akimirka
Emilijos Paliulytės nuotr. / „Formula Drift“ etapo akimirka

Visų drifto fanų liūdesiui, 2019 metų sezonas atėjo į pabaigą. Ką tik praūžė paskutinis „Formula Drift“ etapas, pilnas dramos, avarijų, emocijų ir svylančių padangų dūmų. Šis renginys oficialiai užbaigė 16-ą čempionato sezoną. Užbaigė ten, kur prieš 16-a metų ir prasidėjo – Los Andžele esančioje „Irwindale Speed Way“ trasoje. Ovalo formos trasa garsi savo pasvirimu, kuris vietomis siekia beveik 70 procentų bei klaidų neatleidžiančiomis betoninėmis sienomis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Irwindale“ trasa yra vos daugaiu nei valanda kelio nuo lietuvio drifterio Aurimo „Odi“ Bakčio (Aurimo Bakchio) namų. Čia, iš Kauno kilęs lietuvis ne tik gyvena, bet ir turi įkūręs savo verslą „Feal Suspension“, kurį stipriai sieja su driftu. Darbo valandomis Aurimas triūsia prie įrankių stalo surinkinėdamas nestandartinius amortizatorius, kurie skirti įvairaus tipo automobilių sportui ir gamykliniams automobiliams. Viskas atliekama tame pačiame pastate – testavimai, surinkimas ir išsiuntimas klientams.

Darbo valandoms pasibaigus jis keliauja į šalimais esantį pastatą, kuriame jis įsirengęs garažą. Aurimas sakė, kad būtent čia prabėga ilgiausi jo vakarai. Tarp šio pastato sienų slepiasi net trys bolidai. Dabartinė Aurimo varžybų automobilis– „Nissan S14.5“, treniruočių automobilis – „Nissan S13“, ir naujas – dar publikai nepristatytas – „Nissan S15“. Pastarasis bolidas turėtų tapti nauja Aurimos varžybų automobiliu ateinančiame 2020 metų „Formula Drift“ sezone.

Grįžkime prie 2019 metų sezono. Prieš prasidedant paskutiniam etapui, Top 4 čempionato taškų lyderiai turėjo realius šansus laimėti čempiono vardą. Kiekvienas scenarijus buvo skirtingas ir sunkiai tikėtinas, bet niekada negali žinot. Jau varžyboms pasibaigus Odis sakė, kad pradėti varžybas žinant, kad jų baigtis gali atnešti čempiono vardą, yra labai geras jausmas. Būtent šiam scenarijui išsipildyti Aurimas turėjo kvalifikuotis tarp 4-8 vietų, laimėti varžybas bei atsikratyti savo pagrindinių oponentų dar Top 32 kovose.

Kvalifikacija dažniausiai yra viena iš lengvesnių varžybų dalių. Tai – trasos išpildymas pagal teisėjų nustatytus reikalavimus. Kvalifikacijos metu viskas priklauso nuo vairuotojo ir jo technikos. Būtent pastaroji dažnai pilotus ir paveda. Dažnai varžybų metu, treniruočių metu labai stabiliai ir potencialiai atrodę pilotai, nesugeba kvalifikuotis reikiamoje pozicijos ir kvalifikuotis bei būna priversti varžybas apleisti. Žinoma, Aurimo atveju nieko panašaus nenutiko. Treniruočių metu puikiai tarnavęs bolidas ir kvalifikacijoje atlaikė neblogai ir Aurimas kvalifikavosi 8 pozicijoje.

Tiesa, pasibaigus kvalifikacinei varžybų dienai, Aurimo komanda suskubo dirbti prie bolido. Kiek vėliau Aurimas prasitarė, jog išlindo keli bjaurūs „gremlinai“, kurie nebūtų leidę sėkmingai dalyvauti ateinančios dienos porinių važiavimų kovose. Vien dėl to jis kartu su mechanikų komanda dirbo prie automobilio iki pat 3 ryto ir pagrindinę varžybų dieną atrodė tikrai pavargęs.

Panašu, kad nuovargis vos nepakišo Aurimui kojos pirmoje Top 32 kovoje su amerikiečiu oponentu Jeff Jones. Beveik nepriekaištingai suvažiavęs pirmąją kovos dalį kaip vedantysis vairuotojas, susikeitus vietomis Aurimas padarė ne vieną grubią klaidą, dėl to teisėjai skyrė pilotams pakartotiną kovą. Tačiau aršiai kovoti čia neprireikė, pirmoje važiavimų pusėje Odžio priešininkas neapskaičiavo savo galimybių ir patyrė avariją. Tokiu atveju vairuotojai gali prašyti 5 minučių automobiliui susitvarkyti, tačiau to nepakako ir pergalė atiteko lietuviui.

Emilijos Paliulytės nuotr./„Formula Drift“ etapo akimirka
Emilijos Paliulytės nuotr./„Formula Drift“ etapo akimirka

Pakartotai skirta kova Aurimui buvo kaip šaltas dušas, kuris nuovargį išvaikė į šalis ir leido pilnai susikaupti būsimiems susitikimams su oponentais. Top 16 kovoje Aurimas susitiko su iš Japonijos, Tokijo miesto, kilusiu Kazuya Taguchi. Lietuvis nepriekaištingai atliko savo užduotį tiek vedančiojo, tiek besivejančio pozicijose ir teisėjų sprendimu vienbalsiai nugalėjo savo priešininką.

Top 8 kovoje Aurimo jau laukė komandos draugas – Daijiro Yoshihara. Tai – dar vienas sportininkas, kilęs iš Japonijos, savo sąskaitoje jau turintis „Furmula Drift“ čempiono vardą, kurį iškovojo dar 2011 metais. Šis sportininkas garsus ne tik savo pasiekimais sporte, tačiau ir dedamomis pastangomis paremti Japoniją po 2011 metais ištikusios katastrofos. Jis su savimi visada turi aukų dėžutę, į kurią jo fanai gali paaukoti prisidėdami prie šios geros misijos. Altruistinis Dai elgesys tikrai neatsispindi sporte – čia jis aršus oponentas, todėl Top 8 kova Aurimui buvo viena iš rimtesnių. Nepaisant visų japono pastangų, Odis įrodė savo pranašumą ir išplėšė dar vieną pergalę.

Po laimėjimo prieš Daijiro, lietuvis įkėlė koją į Top 4 lentelę. Čia jis susitiko su amerikiečiu Michael Essa. Verta paminėti, kad Essa taip pat turi iškovojęs „Formula Drift“ čempiono vardą 2013 metų sezone. Po pirmos kovos pusės atrodė, kad viskas, ką Aurimui tereikia padaryti – tvarkingai išpildyti trasą. Tačiau antroje dalyje jau nuo pat starto linijos neteisingą trajektoriją pasirinkęs pilotas viduryje trasos patyrė lengvą kontaktą su siena ir buvo priverstas savo pasirodymą šį savaitgalį baigti.

Pakalbinus Aurimą jau aprimus šurmuliui po visų kovų, jis sakė, kad jaučiasi labai gerai. Aurimas džiaugiasi turėjęs sėkmingą sezoną su labai stipria jo pradžia ir dvejomis pergalėmis. Privalu paminėti, kad šį sezoną Aurimas pabaigė būdamas trečioje vietoje bendroje „Formula Drift“ įskaitoje – tai jau antras toks rezultatas jo karjeroje.

Komentarai
Temos: 2 Driftas Autosportas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Kviečiame anties

Video

04:17
01:26
02:04

Esports namai

Parašykite atsiliepimą apie Gazas