Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Aurum 1006 km“ lenktynių kosmosas: kokie pojūčiai apima važiuojant „Porsche“ Palangos trasa?

„Aurum 1006 km“ lenktynių, vykusių Palangoje, vadovas Darius Jonušis pasakė labai aiškiai: trasa gali važiuoti tik turintys FIA licenciją ir bent dviejų žiedinių lenktynių (šiais metais) patirtį. Žinoma, ši taisyklė netaikoma daugelio metų patirtį turintiems pilotams. 15min/Gazas komanda neturi galiojančios FIA licencijos. Todėl, suderinusi savo norus su lenktynių organizatoriais, rado kitą išeitį, kaip išbandyti lenktynių trasą. Pasinaudojome „Race taxi“ galimybe pirmosios penktadienio treniruotės metu.

„Porsche Baltic“ komandos, važiavusios stilingu „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ vadovas Arnas Paliukėnas pakvietė realiomis sąlygomis pajusti, kokias perkrovas patiria lenktynininkai gana nesudėtingoje Palangos trasoje. Joje vos keli posūkiai, vienas apsisukimas, du „esai“ (gyvatėlės) ir dvi tiesiosios. Nieko sudėtingo? Klystate.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Audrius Gavėnas išbandė „Aurum 1006 km“ trasą realiomis sąlygomis
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Audrius Gavėnas išbandė „Aurum 1006 km“ trasą realiomis sąlygomis

Todėl keleivio sėdynėje pirmąją treniruočių dalį važiavęs didelis autosporto entuziastas, 15min video skyriaus operatorius Audrius Gavėnas, vos išlipęs iš „Porsche“ ir nusiėmęs Roberto Kupčiko šalmą, palaimingai atsiduso: „Dabar teliko išbandyti skrydį naikintuvu“. Jis juokavo, kad dabar jau yra pasiruošęs stoti į kosmonautų mokyklą. Neįtikėtinos perkrovos, staigūs stabdymai ir pagreitėjimai, itin intensyvus eismas lenktynių trasoje ir „milimetriniai“ lenkimai!

Audriui didžiausią įspūdį paliko tai, kad „Porsche“ vairavęs Mantas Janavičius puikiai jautė automobilį. Tuo metu, kai Audriui atrodydavo, kad iš „užtrauktuko“ ties serviso zona „Porsche“ išvažiuoja tvarkingai, Mantas Janavičius trajektoriją pataisydavo vairu.

Lenktyniavo su Mantu virtualiame pasaulyje

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Audrius Gavėnas išbandė „Aurum 1006 km“ trasą realiomis sąlygomis
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./Audrius Gavėnas išbandė „Aurum 1006 km“ trasą realiomis sąlygomis

„Anksčiau su Mantu teko lenktyniauti virtualiame pasaulyje. Dabar pamačiau, kad ir realiame pasaulyje jis tokio pat kietumo. Sėdėdamas keleivio vietoje supratau, kaip gerai pilotas jaučia automobilį per vairą. Tarkime, būdavo, koks draugas veža ir vaizduoja, kaip čia kietai valdo savo 160 arklių. Bet kaip keleivis spėji pajusti, kad automobilis slystelėjo ir reikia taisyti važiavimo kryptį. Tai štai kuo profesionalus vairuotojas skiriasi nuo paprasto. Nes profas neleidžia tau (keleiviui) pajusti netikslumų“, – atviravo Audrius.

Jis stebėjosi, kad, akceleruojant su šiuo „Porsche“, atgal „suvažiuoja“ kojos, nepavyksta jų išlaikyti ištiesus. Taip pat itin „kosminis“ jausmas apima grįžtant tiesiąja link Kretingos posūkio, kai prieš „esą“ (išdėliotus akmens vatos paketus) automobilis pristabdomas, o paskui į dešinį posūkį vėl važiuoja itin sparčiai greitėdamas. Palangos viadukas, važiuojant tokiu tempu, pasirodė esąs itin nelygus.

Porsche nuotr./„Porsche“ automobiliai Palangoje, „Aurum 1006 km lenktynėse“, laimėjo pirmas tris vietas
Porsche nuotr./„Porsche“ automobiliai Palangoje, „Aurum 1006 km lenktynėse“, laimėjo pirmas tris vietas

Visi Audriaus Gavėno įspūdžiai iš pasivažinėjimo „Porsche Cayman GT4 Clubsport“ – filmuotame pasakojime.

VIDEO: Įspūdžiai pasivažinėjus keleivio vietoje su „Porsche Cayman GT4 Clubsport“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius