-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Auto ABC – SGR“ komandos atstovai „1000 km lenktynėse“ išsimiegoti žada sekmadienį

Pirmosios, kiek chaotiškos ir šlapios 1000 km lenktynių treniruotės „Auto ABC – SGR“ komandai leido suprasti, kad ir šiais metais varžybos lengvos nebus, o miegas – tik po lenktynių.
„Auto ABC-SGR“ komanda
„Auto ABC-SGR“ komanda / Egidijaus Babelio nuotr.

Tokia situacija šioje komandoje pastaraisiais metais jau tapo įprasta. Atsivežtas „Lada 2104“ – naujai surinktas, patobulintas, pro „SGR“ dirbtuvių vartus išriedėjęs prieš pat varžybas. Ketvirtadienio treniruotės tampa proga ne tik susipažinti su trasa, bet ir su automobiliu.

Pirmieji Dovilo Čiutelės įspūdžiai – trūksta traukos. „Kai turbina pučia – tai viskas tvarkoje, trauka ir greitis geri, tačiau toks malonumas pasitaiko retai. Reikės truputėlį padirbėti su elektronika,“ – kalbėjo Dovilas. 

Kortas kiek sumaišė ir prakiuręs dangus. Komandos vadovas Aleksandras Dainys sako, kad daugiau laiko praleido žiūrėdamas į dangų, nei į trasą. Savo įgūdžių išbandyti naujoje trasoje nespėjo ir komandos „naujokas“, „Volfas Engelman“ bravoro marketingo vadovas Mantas Matukaitis – vos išvažiavus į trasą pradėjo lyti lietus ir jam teko grįžti atgal į techninio aptarnavimo zoną dėtis šlapiai dangai skirtų padangų. Tuo jo pasirodymas šiandien ir baigėsi. Ralyje po „Teletrade“ komandos vėliava važiuojantis Renaldas Šeinauskas sako, kad pramirkusi trasa jam nepasirodė baisi ir automobilis važiavo gerai. Kai įsijungdavo turbina. 

Egidijaus Babelio nuotr./Auto ABC-SGR komanda
Egidijaus Babelio nuotr./„Auto ABC-SGR“ komanda

Ateinančios nakties ir kitų dienų tikslas – pašalinti visas išlindusias problemas. „Juokinga, tačiau tokia situacija mums pasitaiko beveik kiekvienais metais, taigi praktikos dirbant su automobilio kaprizais mums užtenka. Dabar svarbiausia tinkamai paskirstyti laiką – juk važiuosime ne tik 1000 km lenktynėse, o ir Mini Žiedo bei istorinių automobilių varžybose,“ – kalbėjo Aleksandras. 

„Į šias varžybas jau važiavome susitaikę su mintimi, kad išsimiegosime tik kitą savaitę. Tikim, kad išliks tendencija – per treniruotes ir netgi kvalifikaciją šalinam automobilio kaprizus, o po varžybų namo vežamės pilną bagažinę taurių. Iš dalies tam ir pasirinktas Žigulys universalo kėbulu,“ – pridūrė besišypsodamas. 

Beje, per pat varžybų atidarymą Palangos centre prie komandos prisijungė nauja narė – Natalija Bunkė. Ji jau spėjo patirti malonumą pliaupiant lietui kartu su mechanikais ruošti automobilį lėkti į trasą.  Natalija sako nebijanti sunkaus darbo, o komandos Vadovas Aleksandras Dainys teigiamai įvertino jos gebėjimus valyti automobilio stiklus. Tam puikiai tiko jos sceninė suknelė. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius