TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

„Autoplius Fast Lap“ Estijoje greičiausi buvo „Mitsubishi“

„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr. / „Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje
Šaltinis: 15min
0
A A

Antrus metus iš eilės „Autoplius Fast Lap“ lenktynės kraustėsi į atnaujintą „Audruring“ trasą Estijoje, greta Parnu miesto. Šįkart pasirinkta neįprasta data – birželio 23-ia, Joninės, – atnešė daug netikėtumų ir permainingą orą.

„Time attack“ – per mažai klasių

Dalyviai pradėjo nuo „Time attack“ važiavimų – seniausios „Autoplius Fast Lap“ rungties. Čia išryškėjo vienas netikėtumas – kelis metus „Autoplius Fast Lap“ čempionu tapęs Jonas Poškus į Estiją grįžo stipriai atnaujintu „Mitsubishi Lancer Evo VIII“. Dar lengvesniu ir dar galingesniu nei anksčiau „Evo“ J.Poškus Parnu trasos ratą įveikė per 1 min. 19,811 sek. Artimiausio konkurento, Ugniaus Žiedavičiaus („Mitsubishi Lancer Evo V“), laikas – 1 min. 24,707 sek.

Penkios sekundės! Pirmą nuo antros vietos skiria toks pat, kiek ir antrą vietą – nuo aštuonioliktos. J.Poškus savo pavyzdžiu įrodo, kad renginio organizatoriams vertėtų pamąstyti apie naują klasę. Pavyzdžiui, „700+ HP“. 

Kartu su lyderiais trasa dalinosi ir silpnesnius bei tik dviem ratais varomus automobilius vairuojantys lenktynininkai. „PRO 2500+“ klasėje trečią vietą užėmė Mindaugas Rickevičius su BMW 3 „chuliganke“, ketvirtas liko Gytis Vaitulionis su „Subaru Impreza WRX STI“, o penktas – Andrius Firantas su „Honda S2000“. 

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje

„Race“ atkaklumas

Tokių atkaklių „Race“ varžybų „Autoplius Fast Lap“ istorijoje dar nebuvo. Turbūt. Tai – lenktynės ne dėl greičiausio rato, o dėl pozicijų. Azartiškesnės ir patrauklesnės žiūrovams ir mažiau nuspėjamos už „Time Attack“. 

Čia dalyviai startavo dvejose grupėse – vienoje, „civicų“ grupėje, varžėsi 10 „Honda Civic“ modelių, tarp kurių įsiterpė vienas kitas BMW ar „Renault“. Kitoje grupėje – visi galingiausieji. Čia su 200 AG nieko nenustebinsi, vargu ar kam padarytų įspūdį ir 300 AG.

Abi grupės, kuriose – po keliolika dalyvių – važiuoja du kartus. Vieną kartą jų startinės pozicijos išrikiuojamos pagal kvalifikacijos laikus, o antrą kartą – pagal pirmųjų lenktynių finišo pozicijas. Tik pirmas dešimtukas sukeičiamas vietomis, tad, pavyzdžiui, Mantas Neverdauskas pirmame „civicų“ klasės „Race“ važiavime užėmė pirmą vietą, o antrame startavo iš dešimtos. Ką tai duoda? Daug lenkimų ir vaizdų žiūrovams.

Domasm.com nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje
Domasm.com nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje

Antrasis „civicų“ „Race“ važiavimas pasižymėjo dviejų šiauliečių kova – Manto Neverdausko ir Deivido Sakalausko. Lenktynių lyderis keitėsi kone kiekviename rate, tačiau D.Sakalauskas šįkart pasižymėjo stipresniais nervais ir aplenkė M.Neverdauską likus vos dviems posūkiams iki finišo.

Galingesnėje „Race“ klasėje – dar atkaklesnė kova. G.Vaitulionis dėl pirmos vietos kovojo su U.Žiedavičiumi, o dėl trečios – N.Urbonavičius su M.Rickevičiumi. Kol du pešasi, į kovą įsivelia ir trečias – T.Tunyla. Jis, atsilikęs po starto, kiekviename vėlesniame rate keliais metrais priartėdavo prie peštynių dėl trečios vietos, tačiau iki podiumo nenusikapstė – liko ketvirtas, penktoje vietoje palikęs N.Urbonavičių.

Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje
Algirdo Venskaus/Waska.lt nuotr./„Autoplius Fast Lap“ varžybos „Audruring“ trasoje

Susikaupimo patikrinimas „Super Lap“ 

Vienintelis šansas parodyti gerą rato įveikimo laiką. Geriausius laikus „Time Attack“ parodžiusiems sportininkams – nervinis išbandymas pačioje lenktynių pabaigoje. Dalyviams „Super Lap“ – tarsi saldainis, patikrinantis jų sugebėjimą susikoncentruoti ir išspausti viską, kas yra įmanoma, vieninteliame rate. 

„Pro“ klasėje čia vėl lygių neturėjo J.Poškus, vienintelį ratą įveikęs per 1 min. 20,942 sek. Antras – „Panevėžio gangu“ (kartu su N.Urbonavičiumi bei U.Žiedavičiumi) pramintos kompanijos atstovas G.Vaitulionis, nuo J.Poškaus atsilikęs tris sekundes. Trečias – „Super Lap“ važiavime geriausią savo rezultatą sugebėjęs parodyti T.Tunyla.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Varžybų akimirka
Tomo Markelevičiaus nuotr./Gytis Vaitulionis prie savo automobilio

Bus papildyta 

 

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas