Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Autoplius Fast Lap“ lenktynėse ovacijų karaliumi tapo Andrius Firantas

Andrius Firantas, praėjusią žiemą radikaliai perdaręs savąją „Honda S2000“, šeštadienio „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse priminė varžovams apie save. Kone dvigubai galingesniu automobiliu nei anksčiau važiuojantis lenktynininkas trasoje lygių nerado ir įveikė greičiausią „Nemuno žiedo“ trasos ratą.
Renginio akimirkos
Renginio akimirkos / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

A.Firanto laikas „Super Lap“ važiavime – 1 min. 18,833 sek. Vos 0,2 sek. nuo jo atsiliko Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V“, o trečias liko Mindaugas Rickevičius su BMW 330 „chuliganke“.

Greičiausią ratą pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape įveikusio A.Firanto „Honda S2000“ per žiemą kaip reikiant patobulėjo. Prie automobilio variklio buvo pridėta turbina, tad dabar „Honda“ vietoje buvusių 240 AG turi apie 400. Be to, buvo sumontuoti didesni stabdžiai bei praplatinta važiuoklė. Tai leido sportininkui kaip reikiant pagreitėti – lyginant su praėjusiais metais, nuo trasos vieno rato įveikimo laiko A.Firantas „nukirpo“ bene 3 sekundes. Nors, kaip pasakojo pats vairuotojas, jis dar nėra perpratęs automobilio ir turi potencialo važiuoti dar greičiau.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

Vis tik svarbiausias patobulinimas – anakondinis dažymas. Gyvatę primenantis automobilis, pasakoja lenktynininkai, grėsmingai atrodo galinio vaizdo veidrodėlyje ir jie nejučia patys pasitraukia A.Firantui iš kelio.

VIDEO: Andrius Firantas su „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse

Bendroje „Time Attack“ įskaitoje nugalėjo tas pats A.Firantas. Čia jo vieno rato įveikimo laikas – 1 min. 18,906 sek. Daugiau nei po sekunde nuo jo atsiliko Izidorius Paukštys su „Nissan 200SX“ bei Mindaugas Rickevičius su BMW 330.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

Azartiškose „Race“ lenktynėse dalyvavo apie 40 sportininkų, kurie pagal variklio darbinį tūrį buvo suskirstyti į keturias klases. Trasoje vienu metu startavo dvi klasės – pirmieji važiavo R1600 ir R2000, o po jų – NA2000 ir „2000 turbo“.

Jeigu pirmąjį važiavimą galima pavadinti išskirtinai hondiniu, nes dauguma jame važiavusių automobiliu – „Honda CRX“ arba „Civic“, tai antrasis pasižymėjo kur kas didesne įvairove. Ir kur kas didesne žiūrovams suteikiamų emocijų doze. 

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

Dėl paprastos priežasties – vieni dalyviai gali įveikti greitesnį ratą, o kiti kur kas geriau startuoja. Lenkimų čia buvo  gausu kiekvienoje trasos vietoje – tiek ties starto-finišo „šikanu“, tiek prie Ąžuolo ar Šakių posūkių.

VIDEO: Honda CRX avarija „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse

Kad lenkimų būtų dar daugiau, abu važiavimai yra vykdomi du kartus. Antrąjį kartą greičiausiųjų dešimtukas susikeičia pozicijomis, tad pirmame važiavime aštuntas finišavęs Tauras Tunyla su „Mazda MX-5“ antrame važiavime startavo iš trečios pozicijos.

Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

Kaip atrodo toks startas, galite peržiūrėti vaizdo siužete žemiau. Keturiais ratais varomi „Mitsubishi Lancer“ ar „Subaru Impreza“ stengiasi aplenkti kuo daugiau varžovų būtent starto metu, nes žino, kad kitose trasos vietose jie paprastai yra lėtesni už galiniais ratais varomus automobilius vairuojančius varžovus. 

VIDEO: Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer EVO X“ automobiliu „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse
VIDEO: Autoplius Fast Lap Race startas

Antrame „Race“ važiavime nemažai sumaišties įnešė ir tas pats A.Firantas bei naujosios, tik šiais metais įsigaliojusios, „Race“ taisyklės. Pirmame važiavime A.Firantas užtikrinai laimėjo, tačiau „Race“ dalyvaujantiems automobiliams yra nustatyta minimali svorio riba, iki kurios „Honda S2000“ pritrūko 30 kg. Tad pergalę teko perleisti, o antrame važiavime startuoti iš paskutinės pozicijos. Tai nelabai sutrikdė A.Firantą – vieną po kito kaip riešutus gliaudęs varžovus jis nusikapstė iki antros vietos, nusileidęs tik N.Urbonavičiui.

VIDEO: Mantas Neverdauskas su „Honda Civic“ automobiliu „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse

„Autoplius Fast Lap“ bendros įskaitos „Top 10“:

Poz. Nr. Dalyvis Klasė (Poz.) Ger. laikas Atsilikimas
1 #7  Andrius Firantas
Honda S2000 2011
PRO2500+ (1) 01:18.906 00:00.000
2 #34  Izidorius Paukštys
Nissan 200SX 1995
PRO2500+ (2) 01:20.149 00:01.243
3 #5  Mindaugas Rickevičius
BMW 330 1990
PRO2500+ (3) 01:20.197 00:01.291
4 #30  Gytis Vaitulionis
Subaru Impreza STi 1998
PRO2500+ (4) 01:20.340 00:01.434
5 #20  Nerijus Urbonavičius
Mitsubishi Lancer EVO V 1998
PRO2500+ (5) 01:20.527 00:01.621
6 #4  Tadas Lučkaitis 
Nissan 240SX 1995
PRO2500+ (6) 01:22.061 00:03.155
7 #13  Ugnius Žiedavičius
Mitsubishi Lancer EVO X 2010
PRO2500+ (7) 01:22.084 00:03.178
8 #68  Linas Steponaitis
BMW 320 1990
PRO2500+ (8) 01:22.581 00:03.675
9 #27  Tauras Tunyla
Mazda Miata 1997
PRO2500+ (9) 01:22.601 00:03.695
10 #76  Edvinas Filipavičius
BMW M3 2002
PRO2500+ (10) 01:22.924 00:04.018
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

„Super Lap“ „Top 8“:

Poz. Nr. Dalyvis Automobilis Laikas Atsilikimas Vid. greitis
1 #7 Andrius Firantas Honda S2000 2011 01:18.838 00:00.000 152.31
2 #20 Nerijus Urbonavičius Mitsubishi Lancer EVO V 1998 01:19.053 00:00.215 150.38
3 #5 Mindaugas Rickevičius BMW 330 1990 01:20.415 00:01.577 148.50
4 #76 Edvinas Filipavičius BMW M3 2002 01:20.795 00:01.957 148.50
5 #27 Tauras Tunyla Mazda Miata 1997 01:21.080 00:02.242 146.67
6 #13 Ugnius Žiedavičius Mitsubishi Lancer EVO X 2010 01:21.408 00:02.570 146.67
7 #68 Linas Steponaitis BMW 320 1990 01:23.075 00:04.237 143.13
8 #4 Tadas Lučkaitis Nissan 240SX 1995 01:26.520 00:07.682 138.14
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

„Race“ nugalėtojai

„Autoplius Fast Lap“ turi naują galingiausios „Race“ klasės „Turbo2000“ nugalėtoją. Tai pirmą sezoną PRO lygoje važiuojantis vienas greičiausių praėjusių metų „Street“ lenktynininkų Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V“. Sudėjus abiejų važiavimų laikus jis aplenkė bičiulį Ugnių Žiedavičių su „Evo X“ ir Izidorių Paukštį su „Nissan 200SX“.

„NA2000“ klasėje geriausiai pasirodė Mindaugas Rickevičius su BMW 330. Kolegos lenktynininkai gyrė tvarkingą, tikslų ir greitą Mindaugo vairavimą. Antras liko Edvinas Filipavičius su nuostabiai atrodančiu BMW M3. Trečias – Linas Steponaitis su dar vienu BMW, šį kartą 320 modeliu.

VIDEO: Mindaugas Rickevičius su BMW automobiliu „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos
Eriko Ovčarenko/15min.lt nuotr./Renginio akimirkos

„R2000“ klasė. Ištikimas „Autoplius Fast Lap“ dalyvis Gediminas Zabotkus su „Honda Civic“, sudėjus abiejų „Race“ važiavimų rezultatus šventė saldžią pergalę. Labai nedaug nuo jo atsiliko „Renault Clio“ vairuojantis Karolis Blėdis. Trečias liko Aleksandras Iljinas su „Honda Civic“.

VIDEO: Deividas Sakalauskas su „Honda Civic“ automobiliu „Autoplius Fast Lap“ lenktynėse

Pakalbėkime apie silpniausią „Race“ klasę – „R1600“. Čia labai puikiai pasirodė į „Autoplius Fast Lap“ po pertraukos sugrįžęs Mantas Neverdauskas su „Honda Civic“. Jis aplenkė identišku automobiliu važiuojantį Deividą Sakalauską ir trečiu likusį Tomą Jatkevičių su pirmos kartos „Volkswagen Golf“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius