A.Firanto laikas „Super Lap“ važiavime – 1 min. 18,833 sek. Vos 0,2 sek. nuo jo atsiliko Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V“, o trečias liko Mindaugas Rickevičius su BMW 330 „chuliganke“.
Greičiausią ratą pirmame „Autoplius Fast Lap“ etape įveikusio A.Firanto „Honda S2000“ per žiemą kaip reikiant patobulėjo. Prie automobilio variklio buvo pridėta turbina, tad dabar „Honda“ vietoje buvusių 240 AG turi apie 400. Be to, buvo sumontuoti didesni stabdžiai bei praplatinta važiuoklė. Tai leido sportininkui kaip reikiant pagreitėti – lyginant su praėjusiais metais, nuo trasos vieno rato įveikimo laiko A.Firantas „nukirpo“ bene 3 sekundes. Nors, kaip pasakojo pats vairuotojas, jis dar nėra perpratęs automobilio ir turi potencialo važiuoti dar greičiau.
Vis tik svarbiausias patobulinimas – anakondinis dažymas. Gyvatę primenantis automobilis, pasakoja lenktynininkai, grėsmingai atrodo galinio vaizdo veidrodėlyje ir jie nejučia patys pasitraukia A.Firantui iš kelio.
Bendroje „Time Attack“ įskaitoje nugalėjo tas pats A.Firantas. Čia jo vieno rato įveikimo laikas – 1 min. 18,906 sek. Daugiau nei po sekunde nuo jo atsiliko Izidorius Paukštys su „Nissan 200SX“ bei Mindaugas Rickevičius su BMW 330.
Azartiškose „Race“ lenktynėse dalyvavo apie 40 sportininkų, kurie pagal variklio darbinį tūrį buvo suskirstyti į keturias klases. Trasoje vienu metu startavo dvi klasės – pirmieji važiavo R1600 ir R2000, o po jų – NA2000 ir „2000 turbo“.
Jeigu pirmąjį važiavimą galima pavadinti išskirtinai hondiniu, nes dauguma jame važiavusių automobiliu – „Honda CRX“ arba „Civic“, tai antrasis pasižymėjo kur kas didesne įvairove. Ir kur kas didesne žiūrovams suteikiamų emocijų doze.
Dėl paprastos priežasties – vieni dalyviai gali įveikti greitesnį ratą, o kiti kur kas geriau startuoja. Lenkimų čia buvo gausu kiekvienoje trasos vietoje – tiek ties starto-finišo „šikanu“, tiek prie Ąžuolo ar Šakių posūkių.
Kad lenkimų būtų dar daugiau, abu važiavimai yra vykdomi du kartus. Antrąjį kartą greičiausiųjų dešimtukas susikeičia pozicijomis, tad pirmame važiavime aštuntas finišavęs Tauras Tunyla su „Mazda MX-5“ antrame važiavime startavo iš trečios pozicijos.
Kaip atrodo toks startas, galite peržiūrėti vaizdo siužete žemiau. Keturiais ratais varomi „Mitsubishi Lancer“ ar „Subaru Impreza“ stengiasi aplenkti kuo daugiau varžovų būtent starto metu, nes žino, kad kitose trasos vietose jie paprastai yra lėtesni už galiniais ratais varomus automobilius vairuojančius varžovus.
Antrame „Race“ važiavime nemažai sumaišties įnešė ir tas pats A.Firantas bei naujosios, tik šiais metais įsigaliojusios, „Race“ taisyklės. Pirmame važiavime A.Firantas užtikrinai laimėjo, tačiau „Race“ dalyvaujantiems automobiliams yra nustatyta minimali svorio riba, iki kurios „Honda S2000“ pritrūko 30 kg. Tad pergalę teko perleisti, o antrame važiavime startuoti iš paskutinės pozicijos. Tai nelabai sutrikdė A.Firantą – vieną po kito kaip riešutus gliaudęs varžovus jis nusikapstė iki antros vietos, nusileidęs tik N.Urbonavičiui.
„Autoplius Fast Lap“ bendros įskaitos „Top 10“:
Poz. | Nr. | Dalyvis | Klasė (Poz.) | Ger. laikas | Atsilikimas |
---|---|---|---|---|---|
1 | #7 | Andrius Firantas Honda S2000 2011 |
PRO2500+ (1) | 01:18.906 | 00:00.000 |
2 | #34 | Izidorius Paukštys Nissan 200SX 1995 |
PRO2500+ (2) | 01:20.149 | 00:01.243 |
3 | #5 | Mindaugas Rickevičius BMW 330 1990 |
PRO2500+ (3) | 01:20.197 | 00:01.291 |
4 | #30 | Gytis Vaitulionis Subaru Impreza STi 1998 |
PRO2500+ (4) | 01:20.340 | 00:01.434 |
5 | #20 | Nerijus Urbonavičius Mitsubishi Lancer EVO V 1998 |
PRO2500+ (5) | 01:20.527 | 00:01.621 |
6 | #4 | Tadas Lučkaitis Nissan 240SX 1995 |
PRO2500+ (6) | 01:22.061 | 00:03.155 |
7 | #13 | Ugnius Žiedavičius Mitsubishi Lancer EVO X 2010 |
PRO2500+ (7) | 01:22.084 | 00:03.178 |
8 | #68 | Linas Steponaitis BMW 320 1990 |
PRO2500+ (8) | 01:22.581 | 00:03.675 |
9 | #27 | Tauras Tunyla Mazda Miata 1997 |
PRO2500+ (9) | 01:22.601 | 00:03.695 |
10 | #76 | Edvinas Filipavičius BMW M3 2002 |
PRO2500+ (10) | 01:22.924 | 00:04.018 |
„Super Lap“ „Top 8“:
Poz. | Nr. | Dalyvis | Automobilis | Laikas | Atsilikimas | Vid. greitis |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | #7 | Andrius Firantas | Honda S2000 2011 | 01:18.838 | 00:00.000 | 152.31 |
2 | #20 | Nerijus Urbonavičius | Mitsubishi Lancer EVO V 1998 | 01:19.053 | 00:00.215 | 150.38 |
3 | #5 | Mindaugas Rickevičius | BMW 330 1990 | 01:20.415 | 00:01.577 | 148.50 |
4 | #76 | Edvinas Filipavičius | BMW M3 2002 | 01:20.795 | 00:01.957 | 148.50 |
5 | #27 | Tauras Tunyla | Mazda Miata 1997 | 01:21.080 | 00:02.242 | 146.67 |
6 | #13 | Ugnius Žiedavičius | Mitsubishi Lancer EVO X 2010 | 01:21.408 | 00:02.570 | 146.67 |
7 | #68 | Linas Steponaitis | BMW 320 1990 | 01:23.075 | 00:04.237 | 143.13 |
8 | #4 | Tadas Lučkaitis | Nissan 240SX 1995 | 01:26.520 | 00:07.682 | 138.14 |
„Race“ nugalėtojai
„Autoplius Fast Lap“ turi naują galingiausios „Race“ klasės „Turbo2000“ nugalėtoją. Tai pirmą sezoną PRO lygoje važiuojantis vienas greičiausių praėjusių metų „Street“ lenktynininkų Nerijus Urbonavičius su „Mitsubishi Lancer Evo V“. Sudėjus abiejų važiavimų laikus jis aplenkė bičiulį Ugnių Žiedavičių su „Evo X“ ir Izidorių Paukštį su „Nissan 200SX“.
„NA2000“ klasėje geriausiai pasirodė Mindaugas Rickevičius su BMW 330. Kolegos lenktynininkai gyrė tvarkingą, tikslų ir greitą Mindaugo vairavimą. Antras liko Edvinas Filipavičius su nuostabiai atrodančiu BMW M3. Trečias – Linas Steponaitis su dar vienu BMW, šį kartą 320 modeliu.
„R2000“ klasė. Ištikimas „Autoplius Fast Lap“ dalyvis Gediminas Zabotkus su „Honda Civic“, sudėjus abiejų „Race“ važiavimų rezultatus šventė saldžią pergalę. Labai nedaug nuo jo atsiliko „Renault Clio“ vairuojantis Karolis Blėdis. Trečias liko Aleksandras Iljinas su „Honda Civic“.
Pakalbėkime apie silpniausią „Race“ klasę – „R1600“. Čia labai puikiai pasirodė į „Autoplius Fast Lap“ po pertraukos sugrįžęs Mantas Neverdauskas su „Honda Civic“. Jis aplenkė identišku automobiliu važiuojantį Deividą Sakalauską ir trečiu likusį Tomą Jatkevičių su pirmos kartos „Volkswagen Golf“.