TIESAI REIKIA TAVO PALAIKYMO PRISIDĖK
Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą

Benediktas Čirba keliauja į „Klaipėda Drift City“: „Spėsim, arba spėsim!“

Benediktas Čirba
Giedriaus Matulaičio nuotr. / Benediktas Čirba
Šaltinis: 15min
0
A A

Legendinis ir tuo pačiu naujas - Ukmergės autosporto klubas skinasi savo kelią šonaslydžio pasaulyje. Praeitą savaitgalį pabandę debiutuoti šių metų Rytų Europos „drifto“ čempionato pirmąjame etape Minske, komanda susidūrė su techninėmis problemomis, tačiau tai atvėrė kelią pažinčiai su vienu geriausių pasaulio šonaslydžio meistrų – Chrisu Forsbergu.

Sezono pradžioje įsigytas Benedikto Čirbos „Nissan“ bolidas vis iškrečia kokią šunybę – į Baltarusijos sostinę iškeliavęs sveikut sveikutėlis, šį kartą pasidavė „Nissan“ variklis. Viename iš cilindrų kone visiškai dingo kompresija. Apie 700 arklio galių išvystanti jėgainė išsikvėpė, o ir rizika važiuoti su streikuojančiu agregatu prognozavo itin liūdną ir brangią pabaigą. Greita ir pakankamai sudėtinga Minsko aerouoste išdėliota trasa tiek iš Benedikto, tiek iš automobilio reikalavo visko, tad pabandžius „va bank“ atlikti keletą kvalifikacijos važiavimų, teko grįžti į techninę zoną – net ir maksimaliai rizikuojant „pakloti“ variklį likus savaitei iki „Autoplius“ Lietuvos „drifto“ čempionato etapo Klaipėdoje, pilotui nepavyko išslysti visos trasos. 

Benediktas Čirba su Chrisu Forsbergu
Benediktas Čirba su Chrisu Forsbergu

Iškėlusi baltą vėliavą, komanda netrukus sulaukė netikėtų svečių – vienas geriausių pasaulio šonaslydžio meistrų, du kartus „Formula Drift“ čempionas ir pasaulinio lygio automobilių sporto žvaigždė Chrisas Forsbergas priėjo prie komandos ir pasiteiravo, ar galėtų pasiskolinti priekinius Benedikto bolido ratus. Svečio teisėmis Minsko aerodromą raižęs Chrisas niekaip negalėjo susidraugauti su jam paskolintu bolidu, tad, jo manymu, kiek tinkamesnės priekinės padangos galėjo gelbėti situaciją. Benedikto „Nissan“ netrukus tapo donoru, o Ukmergės ASK susirado pasaulinio masto draugų – nors pergalės pasiekti Chrisui ir nepavyko, tačiau už pagalbą jis liko dėkingas.

Po savotiško nuotykio namo grįžusi komanda ėmėsi darbų. Išardytas variklis aiškaus gedimo neparodė – „Radome apgadintus stūmoklius ir variklio galvutę, savo vietose trūksta 12 vožtuvų kreipiančiųjų – spėjame, jog iškritę kreipiančiosios pakliuvo ant stūmoklio, šis pradėjo juos mušti į variklio galvutę, o nuolaužos pakliuvo į cilindrą ir užspaudė stūmoklio tepalinius žiedus, taip atimdamos kompresiją. Iš esmės gal ir neblogai, kad atsitiko būtent taip, nes dabar turime žymiai mažiau darbo ir žymiai daugiau šansų iškeliauti į Klaipėdą, nei būtume turėję, jei variklis būtų visiškai pasibaigęs“, - pasakoja Benediktas.

Iki treniruočių dienos pradžios likus mažiau nei parai, komanda vis dar laukia sutvarkytų detalių. „Turėjome jas gauti ketvirtadienį per pietus, paskui terminą nukėlė iki šiandienos ryto, dabar sužinojome, jog dar trūksta detalyčių ir jei pasiseks, gausime šiandien vakare. Kankina nuojauta, jog kažkas savaitgalį pradėjo anksčiau ir dėl to mums auga rizika nesuspėti, tad tikimės, jog klystame. O ir šiaip – vienaip arba kitaip mes spėsime ir būsime“, - užtikrintai kalba legendinio ralio piloto Evaldo Čirbos sūnus.

Su variklio problemomis kovoja ne vien Benediktas – su savo amerikietišku agregatu susitarti bendram darbui kelio vis dar neranda ir Darius Balys, internete pasirodė ir Tado Adomaičio variklio dalių nuotraukos, tačiau panašu, jog jis baigė savo variklio galvučių tarpinių keitimo epopėją ir šį savaitgalį Klaipėdoje startuos jau su visiškai atnaujintu agregatu.

Pažymėkite klaidą tekste pele, prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Driftas
Sužinokite daugiau
Parašykite atsiliepimą apie Gazas