Dabar populiaru
Publikuota: 2018 spalio 17d. 12:35

Benediktas Vanagas bolido bandymų metu įvardijo, kas lems rezultatus „Dakare 2019“

Benediktas Vanagas žvyro karjere demonstravo savo Dakaro bolido galimybes
Luko Balandžio / 15min nuotr. / Benediktas Vanagas žvyro karjere demonstravo savo Dakaro bolido galimybes

Benediktas Vanagas trečiadienį į šalia Vilniaus esantį žvyro karjerą sukvietė didžiausius Dakaro ralio entuziastus. Tarp jų buvo ir 15min/Gazas žurnalistas.

Benediktas Vanagas pasiūlė ne tik paskutinį kartą prieš kelionę į Dakaro ralį iš arti apžiūrėti jo „Juodąjį Vanagą“, bet norintiems surengė ir parodomąjį važiavimą kalnuota klampaus žvyro trasa.

Benedikto apšilimo prie vairo partneriu tapo ir 15min/Gazas redaktorius Žilvinas Pekarskas, turintis dar ir Dakarsko pravardę.

„Nors tai jau nebe pirmas mano bandymas bent trumpam pasėdėti šturmano kėdėje šalia Benedikto, adrenalinas venomis plūstelėjo jau po pirmojo šuoliuko“, – sakė Ž.Pekarskas.

Žilvinas prisipažino, kad didžiausias iššūkis jam buvo tilpti į Sebastianui Rozwadowskiui sureguliuotą kėdę. Juk Dakare, kaip ir kosmose, perkrovos didelės, todėl lenktynininkams labai svarbu, kad kėdės idealiai atitiktų jų kūno matmenis.

Sebastianas tikrai yra liekno sudėjimo, todėl jo kėdė buvo per siaura daugeliui. Štai kaip atrodė Žilvino bandymas pasivažinėti su Benediktu:

15min/Gazas B.Vanago teiravosi apie strategiją, kurios „General Financing Team Pitlane“ komanda laikysis 2019 m. sausio 6-17 d. Peru vyksiančiame Dakaro ralyje. Juk, kaip sako ralio organizatoriai, jame bus kaip niekad daug smėlio – tikras pragaras.

B.Vanagas patikslino, kad smėlio bus apie 70 proc. Visa kita dalis – akmenys. Todėl laimės ta komanda, kuri pasirinks geriausią padangų slėgio reguliavimo taktiką.

„Per daug sumažinus slėgį padangose, jos bliūkšta, suformuoja didesnį sukibimo plotą ir tampa pravažesnės klampiame smėlyje. Tačiau kyla kitas pavojus – posūkiuose šoninis spaudimas gali numontuoti ratą. Taip galima prarasti daug brangaus laiko keičiant ratus. Taigi tiesiai – viskas gerai, galima važiuoti ir su 0,5 atmosferos. Tačiau tokiu atveju posūkiuose reikia elgtis labai atsargiai“, – sakė B.Vanagas.

Jo teigimu, išstudijavę kiekvieno greičio ruožo aprašymą, ji su Sebastianu bandys parinkti optimalų ratų slėgį, kuris tiktų ir uoloms, ir smėliui. Žinoma, kai kuriais atvejais, pervažiuojant iš agresyvių kopų į aštrias uolas teks stoti ir reguliuoti oro slėgį ratuose papildomai. Jau geriau taip sugaišti kelias papildomas minutes, nei po to turėti didesnių problemų.

Neslepiu, kad ieškosime saugaus greičio.

Ar B.Vanagas jau turi mintyse susidėliojęs planą: kaip važiuos, kaip elgsis „Dakare 2019“?

„Planą visuomet turiu susidėliojęs. Tačiau ne visuomet pavyksta jį įgyvendinti. Komandos strategija labai paprasta – mes visuomet lenktyniaujame, o ne laikomės konservatyvios taktikos, laukdami kitų lenktynininkų klaidų. tačiau per šešerius metus Dakare supratau, kad išminties ten tikrai labai reikia. Nes smėlis strateginiuose žaidimuose labai svarbus. Todėl neslepiu, kad ieškosime saugaus greičio“, – atviravo Benediktas Vanagas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą

Vardai

Praktiški patarimai

Skanumėlis
Gerumu dalintis gera
Parašykite atsiliepimą apie Gazas